markoes Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Gta San Andreas is na Vice City Veel Mooier geworden. Maar er blijven altijd minpunten Wat was jou grootste minpunt aan San Andreas Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Ik vind de continuïteit het grootste minpunt: • soms is het net of alle hoeren staken • soms loopt er zelfs helemaal niemand op straat • als je in een bep. auto rijdt dan heeft opeens iedereen dezelfde auto • dan lijkt het weer of iedereen politieagent is (heel veel politie op straat) • tot de missie Doberman zag ik alleen dealers tijdens missie's en sinds Doberman ook buiten missies om • zie ook mijn post over Just Business in >dit< topic Reageren
ivan00 Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Meer verschillende personages in 'the hood' heb je maar 3 verschillende gang members volgens mij. als je ze in groepen ziet staan zie je vaak 2 dezelfde ook als je stoppie maakt, gaat de wiel in de grond en grafisch kan het spel altijd nog veel mooier als je het vergelijkt met andere graphics van andere spellen zoals Half Life 2 Reageren
Koen729 Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 -Bijv. met missies als Are You Going To San Fierro? willen mensen zich nog wel eens in de fik steken. -'Allies' (mensen die bij je horen) zijn meestal alleen een zorg meer (behalve homies, die leiden je vijanden af =P) Reageren
Silverbyte Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Vooral de minpunten die _KoE_Mzungu al opsomde, plus het feit dat er nog steeds bugs in het spel zitten. Reageren
AlexdeJong123 Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Dat als een vijand achter je aan gaat, ga je gewoon langs een muurtje en hun lopen tegen de muur En als je met meer bent en je gaat te snel lopen ze ook alweer tegen de muur Reageren
Silverbyte Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Dat als een vijand achter je aan gaat, ga je gewoon langs een muurtje en hun lopen tegen de muur En als je met meer bent en je gaat te snel lopen ze ook alweer tegen de muur Inderdaad, de AI is beter dan in Vice City, maar nog verre van perfect, al zeg ik het zelf. Reageren
ikt Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 De auto's (andere, niet jij) rijden niet volgens hun rijgedrag-data, alleen maar als je er aan komt. Dus je ziet soms een krakkemikkerige auto je übergetunede Infernus inhalen. Niet normaal dus. Reageren
Thundercover Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Het verkeer op de snelwegen vind ik nogal lastig. Was ik eindelijk blij dat ik een stuk op de snelweg kon rijden, rijdt er zo'n tractor 100 km/h langzamer En de AI op de snelwegen is ook verre van ideaal. Reageren
White Gold Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 De auto's (andere, niet jij) rijden niet volgens hun rijgedrag-data, alleen maar als je er aan komt. Dus je ziet soms een krakkemikkerige auto je übergetunede Infernus inhalen. Niet normaal dus. Lol dat had ik ook. Ik dacht dat dat aan m'n pc lag.. Maar gelukkig niet . Alleen is het best een kutprobleem jah.. En die tractoren etc. Ben ik aan het filmen, kijk ik zo relaxed rondom me heen. Vliegt er een tractor voor m'n neus voorbij omdat er een vrachtwagen tegen aan was geknald . Dan speel ik dus liever Vice City waarbij ik de graphics ook nog eens mooier vindt!!! Reageren
GTAVC Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 dat ze die taxi die je weer naar de opdrachtgever brengt er uit is gehaald en als je anderhalf uur naar een auto zoek die je voor import/export nodig heb en hem niet kan vinden en dan heb je hem in een keer rijden er overal de zelfde van rond en als die auto dan ontplof rijden ze er op eens niet meer of dan rijd er zo'n auto met 3 dezelfde popetjes erin Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 De AI van de politie is ook verre van perfect. Stel: je hebt vijf sterren politie achter je aan en dan stop je met je auto naast een FBI auto. Je ziet die ventjes daar zitten en niks doen terwijl jij er gewoon naast staat met je auto. Pas na vijf seconden hebben ze het door en stappen ze uit, maar dan ben jij al lang weg! Reageren
Michiel23 Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 De rijstijl in San Andreas. Als je dat stukje bij Red Country rijdt, botsen die auto's gewoon letterlijk en figuurlijk met 200 km/h tegen mekaar aan. Dan heb je net een andere auto, en dan boem ramt iemand van achteren die de remweg verkeerd inschatte, of het gaspendaal intrapte ipv de rem. Reageren
edwinb Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Dat die auto's ineens van rijbaan wisselen terwijl jij ze net in wil halen. Reageren
Michiel23 Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Dat die auto's ineens van rijbaan wisselen terwijl jij ze net in wil halen. Haha inderdaad, ff de knipperlichten gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.