Jump to content

Minpunten van GTA SA


markoes

Recommended Posts

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wes-vercetti

    4

  • Dx11

    3

  • _KoE_Mzungu

    3

  • GTAVC

    2

Ik vind de continuïteit het grootste minpunt:

• soms is het net of alle hoeren staken

• soms loopt er zelfs helemaal niemand op straat

• als je in een bep. auto rijdt dan heeft opeens iedereen dezelfde auto

• dan lijkt het weer of iedereen politieagent is (heel veel politie op straat)

• tot de missie Doberman zag ik alleen dealers tijdens missie's en sinds Doberman ook buiten missies om

• zie ook mijn post over Just Business in >dit< topic

Link to comment
Delen op andere websites

Meer verschillende personages

in 'the hood' heb je maar 3 verschillende gang members volgens mij.

als je ze in groepen ziet staan zie je vaak 2 dezelfde :duh:

ook als je stoppie maakt, gaat de wiel in de grond

en grafisch kan het spel altijd nog veel mooier als je het vergelijkt met andere graphics van andere spellen zoals Half Life 2 :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dat als een vijand achter je aan gaat, ga je gewoon langs een muurtje en hun lopen tegen de muur :schater:

En als je met meer bent en je gaat te snel lopen ze ook alweer tegen de muur :schater:

Inderdaad, de AI is beter dan in Vice City, maar nog verre

van perfect, al zeg ik het zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

De auto's (andere, niet jij) rijden niet volgens hun rijgedrag-data, alleen maar als je er aan komt. Dus je ziet soms een krakkemikkerige auto je übergetunede Infernus inhalen. Niet normaal dus.

Lol dat had ik ook. Ik dacht dat dat aan m'n pc lag.. Maar gelukkig niet :D. Alleen is het best een kutprobleem jah..

En die tractoren etc. Ben ik aan het filmen, kijk ik zo relaxed rondom me heen. Vliegt er een tractor voor m'n neus voorbij omdat er een vrachtwagen tegen aan was geknald :duh: .

Dan speel ik dus liever Vice City waarbij ik de graphics ook nog eens mooier vindt!!!

Link to comment
Delen op andere websites

dat ze die taxi die je weer naar de opdrachtgever brengt er uit is gehaald

en als je anderhalf uur naar een auto zoek die je voor import/export nodig heb en hem niet kan vinden en dan heb je hem in een keer rijden er overal de zelfde van rond en als die auto dan ontplof rijden ze er op eens niet meer

of dan rijd er zo'n auto met 3 dezelfde popetjes erin

Link to comment
Delen op andere websites

De AI van de politie is ook verre van perfect. Stel: je hebt vijf sterren politie achter je aan en dan stop je met je auto naast een FBI auto. Je ziet die ventjes daar zitten en niks doen terwijl jij er gewoon naast staat met je auto. Pas na vijf seconden hebben ze het door en stappen ze uit, maar dan ben jij al lang weg! :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

De rijstijl in San Andreas. Als je dat stukje bij Red Country rijdt, botsen die auto's gewoon letterlijk en figuurlijk met 200 km/h tegen mekaar aan. Dan heb je net een andere auto, en dan boem ramt iemand van achteren die de remweg verkeerd inschatte, of het gaspendaal intrapte ipv de rem.:bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...