Big Boss Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Als ze die er in hadden gestoken! Reageren
SlayerTwist Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Gta San Andreas is na Vice City Veel Mooier geworden.Maar er blijven altijd minpunten Wat was jou grootste minpunt aan San Andreas Dat als je langs een groepje ''Ballas'' rijdt ze meteen je banden of auto kapot knallen Je kan nooit is gewoon op je fiets rijden of rond lopen anders worden je weer neergeknald of geslagen Reageren
Twankala Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 de sfeer. in vice city vind ik de sfeer zo goed. de palmbomen, het strand. en SA is zo groot. dat is vaak juist lekker. maar veeeeeeeeel minder gezellig. ook mis ik de eilandjes tussen de 2 groten eilanden door. dat vind ik wel heel jammer van SA. wat ook een groot mispunt is is dat je geen spijkermatten meer hebt.(ook al ging ik met de rhino er gewoon altijd overheen) Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 In sanAndreas zijn wel spijker maten maar wat ik een minpunt vint op de Ps2 dat als je bijvoorbeeld heel snel rijdt en dat dan de omgeving zich nog moet maken .. soms sta je voor een gebouw wat er dan helemaal blokkerig er uit ziet en naa een paar seconde ziet het er dan weer mooier uit .. maar verders is SanAdreas de top Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Wat ik ook jammer vind v/d versie op de PS2 is dat je alleen via het Hidden Interior Universe in de tattoo-shop van San Fierro kan komen . Dus kan die tattoo's niet kopen als ik geen cheats wil gebruiken . Reageren
Cenzy Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Het is wel inderdaad kut als je voor een gebouw staat en dat het nog niet geladen is. En als je snel rijd zie je in de verte zo delen van de Blue hell Vo de rest topie Reageren
GTAVC Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Ik vind ook jammer dat die popetjes overal gaan zitten er zatten er eens 3 voor mijn huis dan moet ik eerst weer slaan of knallen En de politie zitten ze knallend achter een auto aan steel je net een auto gaan ze gelijk achter jou aan Reageren
Jorair Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Ik mis de vice city sfeer in san andreas, en ik hou niet zo van die gangsta stijl. Reageren
Boris H. Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 De AI van de politie. Sta je ergens relaxt op de stoep met je auto, beuken ze tegen je aan, stappen uit en beginnen op je te schieten . Dit is echt dom de politie botst tegen je aan en dan krijg je sterren. En ook op de snelwegen.autos slaan heel snel af en botsen heel vaak. En ook als je met een turismo o.i.d. rijdt op de snelweg in volle vaart wordt je ingehaald door taxi's e.d. Boris H. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Ook een minpunt vind ik :: als je met een gangwar besig bent dat de politie soms ook mee gaat schieten en dan altijd op jou Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 of als je naast een politie auto staat met een wanted (2 ofso) dan stappen hun uit en lopen 5 mtr en schieten ze dan pas op je Reageren
Dx11 Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 (bewerkt) Mijn belangrijkste minpunten: geen mooie water effecten als vice city, geen lazer sniper gewoon veel slechtere sfeer, vice city is veel mooier. geen spijker matten meer. geen cheetah met sirene meer. conclusie, ik speel bijna alleen nogmaar vice city Bewerkt: 9 januari 2007 door DX11 Reageren
Koen729 Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Dat je met de vigilante politie achter je aankrijgt Reageren
larsson244 Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Idd... Ook dat op het moment dat je bijvoorbeeld zacht tegen een politie aanrijdt dan vervolgens zoals het hoort je auto langs de weg parkeerd om de schade te bekijken verzekering boete enz... maar nee! die smiechtige politie denk onmiddelijk die knal ik voor ze kop ook al doe je zo iets stomzinnigs de politie wil je meteen doodt hebben... Reageren
SWYV Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 De AI van de politie.Sta je ergens relaxt op de stoep met je auto, beuken ze tegen je aan, stappen uit en beginnen op je te schieten . Dit is echt dom de politie botst tegen je aan en dan krijg je sterren. En ook op de snelwegen.autos slaan heel snel af en botsen heel vaak. En ook als je met een turismo o.i.d. rijdt op de snelweg in volle vaart wordt je ingehaald door taxi's e.d. Boris H. mijn gemodde infernus (indycar) wordt weleens ingehaald door de tractors alhoewel ik op de topspeed reed (ik zag niks anders dan enorme bibberende wazige beeld) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.