Jump to content

Minpunten van GTA SA

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een minpuntje. ^_^

Als ik homies bij me heb en ik wil een auto met een ster en een agent achter me aan, dan duurt het zo lang voordat ze allemaal ingestapt zijn.

Dan ben ik bijna busted en moet ik rondjes gaan rijden. :Y

• Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• wes-vercetti

4

• Dx11

3

• _KoE_Mzungu

3

• GTAVC

2

Geplaatst:
Ik vond GTA San Andreas zeker een heel leuk spel om te spelen, maar perfect is het zeker niet. Het spel kent genoeg minpunten; zeker als je het vergelijkt met de standaard van 2008/2009, die toch echt wel een stukje hoger ligt dan in 2004. Als je het vergelijkt met een hedendaagse game zijn de graphics bijvoorbeeld echt prut. Ook kent het spel bijzonder veel bugs en glitches. Tuurlijk, het spel is groot, maar dat zijn tegenwoordig zoveel games en die bevatten niet zoveel fouten. Daarnaast zijn animaties allesbehalve vloeiend. Bovendien is alles gescript van top tot teen. Dan is er natuurlijk ook nog het hele gangstah stijltje; iets wat me persoon niet zo trekt, maar dat verschilt natuurlijk voor iedereen. Mensen die meer into hiphop enzo zijn zullen het misschien meer waarderen.

Tuurlijk, het spel was goed en zijn tijd vooruit, maar tegenwoordig is het toch al bijzonder achterhaald. Zeggen dat het spel perfect is kan dus haast niet. Bovendien is niks perfect.

Dat wil niet zeggen dat het spel slecht is, maar je moet er gewoon rekening mee houden dat het spel al weer jaren oud is.

Grapichs is inderdaad ontzettend verouderd.

Maar als ik vandaag de dag gta sa nog eens speel , vindt ik het nog altijd fantastisch...

Spellen met een fantastische gameplay en qua sfeer blijf ik goed vinden , zelfs spellen uit 2002 enzo :puh:

Ieder zijn smaak..:D

Geplaatst:

Homies zijn vind ik een minpunt als je in een heli wilt stappen maar dan moet je eerst een trap op.. Die Homies volgen je dan gewoon niet.. :N En de minpunten die Koe Mzungu had opgenoemt. Daar ben k t ook mee eens ^_^

Geplaatst:

Een nadeel in SA vind ik als je bijv. lekker zit te Stunten of de tags over zit te spuiten etc. je dan opeens een bericht krijgt van ''Our 'hood is under attack. Dan moet je weer helemaal naar de andere kant van de stad om die gang-leden af te maken en dan weer terug. Erg irritant! Maar gelukkig heb ik dat verholpen door alle gebieden over te nemen! ^_^

Nog een nadeel in het spel is als ik 2 Gang-leden moet verzamelen voor de missie Los Desperados. Dan rijd ik via het treinspoor en dan springt er een gang-lid er opeens uit en rent heel hard weg! :? (waarschijnlijk omdat hij geknal hoort van de rellen die bezig zijn.)

Geplaatst:
Een nadeel in SA vind ik als je bijv. lekker zit te Stunten of de tags over zit te spuiten etc. je dan opeens een bericht krijgt van ''Our 'hood is under attack. Dan moet je weer helemaal naar de andere kant van de stad om die gang-leden af te maken en dan weer terug. Erg irritant! Maar gelukkig heb ik dat verholpen door alle gebieden over te nemen! ^_^

Nog een nadeel in het spel is als ik 2 Gang-leden moet verzamelen voor de missie Los Desperados. Dan rijd ik via het treinspoor en dan springt er een gang-lid er opeens uit en rent heel hard weg! :? (waarschijnlijk omdat hij geknal hoort van de rellen die bezig zijn.)

Volgens mij gebeurt dat als je te wild rijdt.

te hard, teveel botsen enzo

Geplaatst:
Volgens mij gebeurt dat als je te wild rijdt.

te hard, teveel botsen enzo

Ik bots niet zo vaak tegen auto's, maar ik rij best wel wild en gevaarlijk. :7

Maar het zou idd kunnen dat het misschien daar aan ligt.

Geplaatst:

Als ik met een gangwar bezig ben rennen die gangmembers helemaal om en komen dan vast te zitten bij een trap of muur als ik na een kwartier wachten er naar toe ga om ze neer te schieten verlies ik de gangwar omdat ik te ver weg ben gegaan. :bonk:

Als ik met een vliegtuig vlieg verschijnen die bomen pas heel laat en knal ik er tegenaan

Geplaatst:

Ik vind SA ook een saai Landschap heeft. VC heeft alles veel kleurrijker maar dat ligt vast aan de buurt waar ze wonen.

Want VC is gebaseerd op Miami geloof ik.

En SA in Amerika bij de Nevade Woestijn.

Geplaatst:

Ik vindt het irritant dat je homies er uuuuuuuuuren over doen om in te stappen, kan genoeg momenten noemen waarmee ik op deze manier werd gepakt door de politie.

Ook lopen ze zichzelf telkens klem, als mijn auto op z'n kop ligt en ik stap uit en ren weg gaan hun een beetje dom om die auto heen lopen :bonk:.

Ook lopen je rivalen tijdens gangwars steeds weg tot ver buiten de war zone, soms kan ik ze nog net neersnipen maar meestal moet ik er met een auto achteraan gaan en zo dus in enkele gevallen de gangwar verliezen.

Geplaatst:

En een toevoeging op het feit dat soms hele slome auto's je sportwagen inhalen omdat de rest van het verkeer zich dan aan gaat passen. Als je dan remt, en er spawnt een motor, rijdt die veel langzamer en word van zijn motor afgeramd door andere gastjes. Het resultaat is een gigantische carcrash.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...