General Romanov Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 mischien is catelina de moordenaar, omdat ik 2 aawijzingen heb, het bekende bloed bij de deur en dit: ik kon niks vinden bij de zoekmaschine mischien meer onderzoek?
gta dylan Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 ik dacht dat daar al dingen waren over gezegt. ik weet niet wat die graven daar doen. ik denk niet dat ze de moordenaar is. er word "dacht ik" gezegt dat catelina daar haar ex vriendjes begraafde.
Koen729 Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Wat zien jullie in die screen? Ik helemaal niks...
Michiel23 Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Wat zien jullie in die screen? Ik helemaal niks... Naja zoals ik het zie, liggen er 3 mensen begraven.... maar volgens mij liggen daar haar ex-vriendjes Hoe het ook zij, Big Smoke is en blijft de moordenaar. Bewerkt: 30 december 2006 door Michiel23
Blink Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Wat zien jullie in die screen? Ik helemaal niks... Ik zie ook helemaal niets op het plaatje.... Misschien had je hem even wat lichter kunnen maken?
Koen729 Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Zo beter? Ja, maar wie zegt dat Big Smoke dat heeft gedaan?
Michiel23 Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Zo beter? Ja, maar wie zegt dat Big Smoke dat heeft gedaan? Dat zei ik. Iedegeval als je het over Beverly (Ik meen dat die haar vermoord had, maar weet het niet zeker want ben nog maar bij las Venturas ) had maar goed laat maar zitten. Maar ik denk dat op die 'begraafplaats' haar ex-vriendjes liggen ofzo? See you
GTAVC Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 er zitten ook kogel gaten in dat huisje ik heb effe een theorie ontwikkeld catalina gaat vreemd met 3 vriendes te gelijk en ze komen er alle 3 achter maar een vergeeft haar maar de andere 2 komen apart aan en vermoorden het eene vriendje dat haar vergeefte de eene schoot toen dat andere vriendje dood en toen schoot catalina de laatste dood dat bloed van de eerste dooie ligt bij de voordeur die sleept ze naar dat graf en doet het zelfde met die andere 2 maar vergeet de schep weer mee te nemen zo kan het gegaan zijn en die gaten zijn door de kogels
Silverbyte Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Ik snap er geen fluit van, niet van je theorie, noch van je Nederlandse taalkennis. Maar goed, als je het goed bekijkt, zou het kunnen, maar het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
gta dylan Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) degenen die gta san andreas hebben uitgespeeld (zoals ik ) weten dat big smoke op het einde van het spel sterft door een gevecht met cj. dus big smoke kan het niet hebben gedaan. er word gezegt dat catelina haar ex vriendjes daar liggen. Bewerkt: 30 december 2006 door gta dylan
Moonbeam Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Laat ik, buiten zeggen dat hier al minstens 3 topics over geweest zijn, even duidelijk maken waarom dit topic nogal ovebodig is: 1. Dit is gewoon een, standaard en zeer bekend, grapje van Rockstar. 2. Iedereen kan wel in die graven liggen, het is niet voor zeker te zeggen wie er liggen. 3. Iedereen kan wel 'de moordenaar(es)' zijn, het is niet voor zeker te zeggen wie. 4. Catalina is inderdaad een Moordenares, dit is niets nieuws. (Zie missie's en GTAIII) Conclusie: Verder speculeren is overbodig omdat we de 'waarheid' toch nooit te weten zullen komen. Mvg, Moonbeam
~Lance Vance Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Hoe komen jullie er in vredesnaam bij dat Big Smoke Beverly Johnson heeft vermoord? Het waren Ballas, niet Smoke.
Silverbyte Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Je kan best gelijk hebben, maar in een cutscene vertelt Ryder (Dacht ik, het kan ook Sweet zijn), dat Big Smoke haar vermoord heeft...
GTA Monster Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) dat waren de Ballas (dit kom je te wetentijdens The Intro) tevens heeft dit ook te maken met de missie (The Green Sabre) want als goed kijkt zie je op het einde een groenen sabre waar in één Balla rijd en één Balla een Drive-by op de deur van het johnson house doet en kan dan ook de dood van Beverly Johnson zijn. Edit: ik bewerk dit bericht later om de link naar de intro plaatsen Bewerkt: 30 december 2006 door GTA Monster
Recommended Posts