-Spijker- Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 Hoi, :o :o :o :o :o ik heb echt iets raars ondekt vandaag s,nachts speelde ik op gta vice city. ( ik had hem 4 maanden geleden uitgespeeld) ik wou een stukje rijden enzo. opeens zag ik allemaal mensen van de Squad-Team en millitairen... ik dacht dat ze mij wilden killen. opeens belde iemand mij het was.....COLONEL CORTEZ! :o hij was trug van zijn jacht en zij tgen mij dat er dieven waren en dat IK! ze moest stoppen die MISSIE bestaat GEENEENS terwijl ik hem heb. later heb ik stuk of 88 dieven gekilt en kreeg ik $ 100.000 wel vet maar ik wil weten of jullie er iets over weten!? opeens kwam er nog een missie en daarmee moest ik mercedes naar de stripclub brengen opeens ging ze :ph34r: strippen :ph34r: :blink: ( ik moet toegeven ze was lekker!) maar is toch raaaaaaaaaaaar :huh: :huh: :huh: :o kan iemand mij helpen ( ik heb de orginele versie) hier bij dixons gekocht oh die mercedes is lekker wijf............ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Sorry, maar dit verhaal is me net iets té exotisch Had je teveel op? Maar ja... Wie ben ik om aan jouw verhaal te twijfelen... :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
munitions Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 ik heb hier ook nog nooit van gehoord maarja....je hebt em ook niet gemod ofzo he? heb je screens van mercedes? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Sorry, maar dit verhaal is me net iets té exotisch Had je teveel op?Maar ja... Wie ben ik om aan jouw verhaal te twijfelen... :rolleyes: Ben ik het ook mee eens, wel exotisch op dat laatste stukje maargoed het is wel geinig, ik ken die missie ook niet dus ik denk dan dat je flink vergist :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 ahhh,, sry jongens !!! dom van me ik had een mod gedownload en toen ik ging ik naar de site toe waar ik hem had gedownload en het was een mod waarmee je nieuwe missies krijgt!! :blink: soorrrrry! echt sry van al jullie moeite en bedankt nogmaals sry! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Aah joh dat geeft helemaal niks, een foutje moet kunnen toch? :lol: ik heb hier ook weleens domme fouten gemaakt dus, maarre ik vond t wel grappig in ieder geval :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Hahah, ik vind het wel lollig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Give us screens! :lol: Nu willen we ook precies weten hoe het in elkaar steekt ook! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Give us screens! :lol: Nu willen we ook precies weten hoe het in elkaar steekt ook! hoe moet dat in hemelsnaam..?? :huh: moet je er een mod voor downloaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Om screens te maken? Nee hoor, da's heel simpel. Wanneer je een screen wil maken in het spel: 1) Druk op "Print Screen" (toets ergens boven je pijltjestoetsen, waarschijnlijk boven "insert") 2) Ga uit het spel 3) Open paint 4) Bewerken -> Plakken (Ctrl + V) 5) done Voor het uploaden naar deze site heb je een hostsite/webspace nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Haha, van die mods zijn er wel :lol: Het is leuk als je een beetje op de gewone missie's bent uitgekeken Maar di is wel een erg raar verhaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
munitions Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 als iemand die missies ooit nog eens doet mak dan screens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.