Sef Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Hallo, Kan iemand deze missies even voor me doen? Ze willen maar niet lukken. "Monster"(die missie) is het vraagtekentje op de radar. Ik hoop dat iemand het lukt!!! Groeten, Sef GTASAsf3.b Bewerkt: 30 december 2006 door Sef
Sef Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Hallo, Waarom wordt er niet gereageerd, terwijl nieuwere post al verholpen zijn? Groeten, Sef
Dizzee Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Hallo,Waarom wordt er niet gereageerd, terwijl nieuwere post al verholpen zijn? Groeten, Sef Omdat ik bezig was met een andere en deze niet gezien had. Komt in orde hoor. Klaar! Savegame zit in de bijlage
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Hallo,Waarom wordt er niet gereageerd, terwijl nieuwere post al verholpen zijn? Groeten, Sef Raakt je geduld na 1 uur 7 minuten en 14 sec al op? Ik wacht al vanaf 22 dec totdat iemand een missie voor mij wil doen
Recommended Posts