the max Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 hoe krijg je dit voertuig of een van de andere RC's Reageren
rdewit Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Die kun je niet krijgen die heb je in sommige missie's nodig en dan kun je ze gebruiken en je kan ze niet spawnen met een code of zomaar ergens pakken misschien is er een mod voor dat dat wel kan Reageren
the max Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 maar ik heb alle missie's al uitgespeeld en ik heb hem op de ps2 Reageren
rdewit Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Heb je hem in missie's al gebruikt Reageren
the max Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 nee, moet dat bij de missies van zero, om dat zijn de einige die ik nog niet gedaan heb Reageren
.Timothy Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Dat moet ja.... << Bewerkt: 30 december 2006 door VWO-er Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 nee, moet dat bij de missies van zero, om dat zijn de einige die ik nog niet gedaan heb Bij de missies van Zero gebruik je inderdaad de RC voertuigen. Bij de missie Supply Lines gebruik je de RC Baron en bij de missie New Model Army gebruik je de RC Goblin. Buiten de missies kan je niet in deze voertuigen, ze zijn dus uitsluitend voor de missies. Tenzij je er een mod voor download, als die bestaat. Reageren
the max Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Ik vind die eerste missie, Air Raid, zo stom en nog een keer ik heb hem op de ps2 Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Je hebt hier niks aan, maar merk op dat je wel in de RC voertuigen kan in MTA. Alleen dan steekt CJ er uit met zijn lichaam. Bewerkt: 30 december 2006 door Lance Dance Reageren
the max Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 jammer, koop het volgende keer wel weer voor de pc Reageren
GTA Monster Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Mij maakt het niet veel uit. Edit: 30 post's in één dag >>> Door Dutchy3010: Dit soort posts voegen helemaal geen waarde toe aan het topic. Laat ze dan voortaan ook achterwege, svp.<<< Reageren
kevin software Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 en al s je het voor de pc koopt dan kan je er meer mee zoals mdden en zo Reageren
Fox Lenny Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 je kan wel in de winkel van zero de missie supply lines telkens opnieuw doen, maar dan rijden er in de stad gewoon veel delivery vans rond en je moet er zoveel mogelijk kapot knallen, maar je kan ook gewoon voor de fun rondvliegen en niks doen Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Het nadeel van de PC versie is dat je een high-end PC nodig hebt, anders kan je GTA SA niet eens draaien. Dat is trouwens het nadeel voor alle PC gamers, om actuele PC games te spelen moet je je PC blijven upgraden. Reageren
bus Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 kan je die baron niet in je garage zetten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.