Jump to content

missie: high noon

sNICKer

Recommended Posts

ik zit vast in een missie met officer tempenny. je moest in een vorige missie een dossier gaan pikken bij een fbi agent of zoiets en dan belt tempenny je op waarin hij zegt dat je moet komen met het dossier. nadat ik dat gedaan heb speelt er een film af waar officer pulaski je dwingt je een kuil te graven voor je graf of zover ik weet. na een hele gebeurtenis loopt pulaski weg en stapt hij in een heel snelle auto en dan moet je hem "killen". heeft hier iemand tips voor die missie ?

Bewerkt: door sNICKer
Delen op andere websites

ik zit vast in een missie met officer tempenny. je moest in een vorige missie een dossier gaan pikken bij een fbi agent of zoiets en dan belt tempenny je op waarin hij zegt dat je moet komen met het dossier. nadat ik dat gedaan heb speelt er een film af waar officer pulaski je dwingt je een kuil te graven voor je graf of zover ik weet. na een hele gebeurtenis loopt pulaski weg en stapt hij in een heel snelle auto en dan moet je hem "killen". heeft hier iemand tips voor die missie ?

Gelijk achter Pulaski aanlopen en op de banden van z'n auto richten. Hij komt dan niet snel weg. Bij het graf staat een Dune en daarin achtervolgen en steeds tegen Pulaski aanrijden / drive-by doen.

Delen op andere websites

ja ik heb hem gewoon heel de tijd geachtervolgd en op een gegeven moment rijd ie zowiezo op een paal of een berg en dan is het HET moment om een drive by te doen als ie vast zit

dan stapt ie op een gegeven moment uit en loopt ie weg

laat hem dan lopen en nog een beetje afzien, schiet met de handgeweer op zijn been ofzo , ziet ie lekker af

Bewerkt: door pottevijn
Delen op andere websites

Ik heb m heeeel vaag vermoord! :o

Ik had een Shawn Off Shotgun: 2 Shotguns in mijn handen!

Toen hij naar de auto liep

Shoot ik heel vaak tegen hem aan (er gebeurt niets) Daarna nog 3x tegen die auto toen hij instapte!

Hij reed 5 meter weg en stapte uit, en liep heel sloom de andere kant op, waar je zn rug ziet... ik schoot m heel vaak (Geen leven af van hem)

Toen draaide hij om schoot tie met zijn F*ing shotgun, ging vet veel leven af, daarna had ik hem gekilled met mijn SawnOff Shotgun ;)

(Wel erug vaag :huh: )

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...