Nielok Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Affiche voor Nieuwjaar gemaakt: http://img119.imageshack.us/img119/6561/ne...sevecopyug9.jpg Syfes broertje van me, tis maar een insidejoke Reageren
.Syfes Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Nielok (is mijn broer ) hoe durf je me zo belachelijk te maken ik vind dit niet om te lachen Greets SS Bewerkt: 30 december 2006 door Syfes Reageren
Matiscus Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Nielok (is mijn broer ) hoe durf je me zo belachelijk te maken ik vind dit niet om te lachenGreets SS Daar is helemaal niks belachelijk aan. En in dit topic is het de bedoeling dat je iets rate, en niet onnuttig post. "Kabouter Flop" bestaat zelfs niet, dus waar jij je nou druk over maakt weet ik niet echt... En ik wordt in de eerste plaats belachelijk gemaakt, aangezien ik tenslotte eerste sta op de affiche en ik zorg voor de muziek. Nu terug ontopic graag. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Niet slecht voor een affiche. En als ik jullie was zal ik niet klagen, het is een leuk affiche met een paar namen erop. Mijn eerste indruk was een echt affiche met een goeie lettertype erop. Ook waen de kleuren goed van de partij. Er zat helaas geen render op. Hij was heel origineel en veel mensen zouden hem zo moeten maken. Een 8,5/10!! Ga zo door, maar ik zie je ook graag signatures maken.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.