Jump to content

New Years Eve

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Nielok (is mijn broer ) hoe durf je me zo belachelijk te maken ik vind dit niet om te lachen

Greets SS :@

Bewerkt: door Syfes
Geplaatst:
Nielok (is mijn broer ) hoe durf je me zo belachelijk te maken ik vind dit niet om te lachen

Greets SS :@

Daar is helemaal niks belachelijk aan. En in dit topic is het de bedoeling dat je iets rate, en niet onnuttig post. "Kabouter Flop" bestaat zelfs niet, dus waar jij je nou druk over maakt weet ik niet echt...

En ik wordt in de eerste plaats belachelijk gemaakt, aangezien ik tenslotte eerste sta op de affiche en ik zorg voor de muziek.

Nu terug ontopic graag. ;)

Geplaatst:

Niet slecht voor een affiche. En als ik jullie was zal ik niet klagen, het is een leuk affiche met een paar namen erop. Mijn eerste indruk was een echt affiche met een goeie lettertype erop. Ook waen de kleuren goed van de partij. Er zat helaas geen render op. Hij was heel origineel en veel mensen zouden hem zo moeten maken. Een 8,5/10!! Ga zo door, maar ik zie je ook graag signatures maken....

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...