Jump to content

love media


runescaper8 (gast)

Recommended Posts

Waar liggen de Love Media op de 3 Eilanden, en als je ze heb gevonden is er dan zoeen gele lichtstraal waar je in moet staan om je missie te starten? :?

Ik snap je niet echt. Er zijn op Staunton 2 "dingen" van Love Media. Het 'Love Media Bulding' en 'Love Media's: Car-Azy Giveaway'.

Bij het 'Love Media Bulding' kun je de missies strarten van Donald Love:

Bij 'Love Media's Car-Ary Giveaway' moet je voertuigen verzamelen. Per voertuig krijg je een beloning en als je alle 16 voertuigen hebt verzameld zullen de PCJ 600 en de V8 Ghost spawnen bij je Save House in Staunton Island.

Deze voertuigen moet je verzamelen:

  • Hearse = $500
  • Faggio = $500
  • Freeway = $2.00
  • Phobos VT = $5.000
  • Infernus = $5.000
  • Sentinel = $4.000
  • PCJ 600 = $3.000
  • Deimos SP = $5.000
  • Manana = $1.000
  • Hellenbash GT = $3.000
  • V8 Ghost = $5.000
  • Thunder Rodd = $4.000
  • Banshee = $4.000
  • Landstalker = $3.000
  • BF Injection = $3.000
  • Patriot = $4.000

Als je nog vragen hebt over de vindplaatsen van sommige voertuigen hoor ik het graag :).

Link to comment
Delen op andere websites

Waar liggen de Love Media op de 3 Eilanden, en als je ze heb gevonden is er dan zoeen gele lichtstraal waar je in moet staan om je missie te starten? :?

Welkom op het forum :)

Er is één Love Media 'garage', en dat is op Staunton Island. Je moet auto's die over heel Liberty City verspreid liggen daarheen brengen (daarheen rijden en in de garage van Love Media parkeren). Hoe meer schade, hoe minder geld je krijgt als beloning. Ze willen die auto's hebben, want ze zijn volgens mij een radioprogramma, die als beloningen auto's weggeeft aan winnaars. Mijn GTA LCS is op dit moment 'onbeschikbaar' dus zou iemand deze arme jongen eens een lijstje van de auto's van Love Media willen geven? ^_^ Misschien kan je ook even hier kijken, hier zijn 4 pagina's over Love Media. Er is trouwens bij Love Media geen gele marker, misschien ben je in de war met het Love Media Building? Als je Love Media hebt voltooid, krijg je een V8 Ghost en een PCJ 600 in de lege garage (naast de garage waar je Hidden Packages wapens liggen) op Staunton Island. Hier kan je Love Media vinden:

naamloosbu8.gif

EDIT: ASPHALT was me voor.

Bewerkt: door Tunix
Link to comment
Delen op andere websites

Ok bedankt! maar ehhh.. waar vind je de Hellenbach GT, en de Phobos VT? verder bedankt voor de uitleg.

De Hellenbach GT speel je vrij nadat je Level 6 van Car Salesman voltooid hebt. Hij staat dan geparkeerd in de showroom van 'Capital Autos' en op een oprit van één van de villa's in Shoreside Vale.

Kaartje:

post-27563-1167491600_thumb.jpg

[Klik voor vergroting.]

Link to comment
Delen op andere websites

Ok , nu nog weten waar de Phobos VT te vinden is. :)

Kaartje:

[Klik erop voor de vergrooting]

De Phobos VT staat geparkeerd op een parkeerplaatsje ten westen van je Save House in Shorside Vale. Als je nog geen toegang hebt tot Shorside Vale raad ik je aan te gaan zoeken in het rood gemarkeerde gebied van Staunton Island.

Link to comment
Delen op andere websites

Zonder dit forum zou je zelf moeten zoeken :bonk:

Zelf moet ik alleen nog de hellenbach GT, die vind ik zelf erg rot te krijgen doordat er niet egt altijd

super veel mensen lopen om over te rijden, er niet egt ruig terrein is om op te rijden, de wegen tekort zijn

voor grote snelheid

overgens is de slome auto altijd wel te doen :puh:

>>> Door Dizzee: Je had deze post in feite niet moeten plaatsen. 2 posts boven je, legt ASPHALT al uit dat er ook een andere vindplaats is voor deze wagen. Je hoeft het geen 2 keer te vragen. Beter opletten de volgende keer. :puh:<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Zonder dit forum zou je zelf moeten zoeken :bonk:

Zelf moet ik alleen nog de hellenbach GT, die vind ik zelf erg rot te krijgen doordat er niet egt altijd

super veel mensen lopen om over te rijden, er niet egt ruig terrein is om op te rijden, de wegen tekort zijn

voor grote snelheid

overgens is de slome auto altijd wel te doen :puh:

Je wilt zeker de Hellenbach GT krijgen mbv. de Car Salesman? Zie de link voor tips. Het 'ruige' terrein is naast de Capital Auto's. Als de haven al open is, kan je ook het platform gebruiken naast de schroothoop. Daar kan je ook lekker crossen :puh: Die Criminal auto's zijn inderdaad best irritant. Daar liep mijn tijd steeds ook het meest af.

Bewerkt: door Tunix
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...