Sef Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Hallo, Kan iemand voor mij even het laatste vlieglescertificaat halen? Ik stort de hele tijd neer. Groeten, Sef GTASAsf3.b
Flying Dutchman Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Ja hoor, ik doe hem wel even voor je. Edit: Ik kan je savegame helaas niet doen. Je hebt waarschijnlijk mods of patches geinstalleerd. Hij doet het niet op mijn GTA San Andreas V1 en ook niet op mijn GTA San Andreas V2. Bewerkt: 30 december 2006 door Flying Dutchman
-Matthijs- Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Flying School - Mission Passed! Beloning: Flying Skill + - Toegang tot alle vliegvelden. - Respect + - 4 nieuwe missies. De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 30 december 2006 door -Matthijs-
Sef Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Hallo Matthijs, Harstikke bedankt. Ik kan weer verder... Groeten, Sef
Recommended Posts