kaasboertjuh Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Hey hallo alemaal ik heb iets compleets nieuws. BT ( bunny track ) klik hier om de map te downloaden het ziet er meschien niet zo mooi uit maar het werkt wel ! please laat horen wat jullie er van vinden .. Reageren
kaasboertjuh Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) fixet met meer spaws ik had er namelijk maar 1 klik hier Bewerkt: 30 december 2006 door kaasboertjuh Reageren
EXIT Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 mss wat meer uitleg wat het is en wat screens, mensen gaan toch niet downloaden als ze niet weten wat het is btw je mag niet dubbelposten Reageren
kaasboertjuh Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) je moet gewoon zo ver mogelijk kome in de map met alerlij trucjes hoe je er moet komen bij de checkpoints Bewerkt: 30 december 2006 door kaasboertjuh Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 euh, leuk, maar ik neem aan dat je het hebt over een MTA map, en die hoort hier niet. Reageren
BoDyLoTioN Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 BT heb je niet zelf bedacht... BT oftewel BunnyTrack komt van Unreal Tournament, zover ken ik geen andere games die deze gametype ook heeft. >> Offi BunnyTrack Site/Forum << Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.