Blink Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Wie van jullie zou mij uit de brand kunnen helpen? Ik wil graag CJ dezelfde kleren geven als Big Smoke of Sweet. Er zijn zoveel kleding winkels in San Andreas dat het een behoorlijke zoektoch wordt. Ik had zelf al wat rond gekeken maar met jullie hulp kom ik denk ik toch een heel stuk verder. Alvast bedankt, Blink EDIT: Ik speel op de XBox Bewerkt: 30 december 2006 door Blink Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Ik wil je wel helpen hoor Als jij je savegame geeft, probeer ik overal voor je te zoeken oke? Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Ik zou vooral bij Binco proberen, iets als 'Green Hoody of zo zal er wel bij staan. Reageren
Blink Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 :$ Sorry, ik was even vergeten te melden dat ik Grand Theft Auto San Andreas speel op de Xbox... Sorry Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Sweet en Big Smoke's kleding kan je niet kopen. Dat kan alleen met mods maar jij hebt GTA San Andreas op de Xbox. Wel kan je de kleren van Ryder kopen bij Sub Urban. Bewerkt: 30 december 2006 door DenkaanHenk Reageren
Blink Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Het hoeft natuurlijk niet een dubbelganger te worden. Ik zoek gewoon even een nieuwe kleding stijl voor CJ, ik begin zijn oude een beetje zat te worden... Reageren
.Timothy Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Hier vindt je het assortiment van Sub Urban. Daar kan jij je kleren denk ik wel vinden . Bewerkt: 30 december 2006 door VWO-er Reageren
Blink Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Bedankt VWO'er , ik zal een kijken of ik er iets moois uit kan krijgen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.