PowerPats Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Ik zit nog steeds in Los Santos want ik heb nooit zin om de missies te doen. Want ik kocht Gta SA eigenlijk alleen maar om de free-roaming dingetjes. Nu ik toch al een beetje ben uitgekeken op Los Santos zou ik ook graag San Fierro en Las Venturas willen zien. Ik ben dus van plan om daar naar toe te gaan.Maar ik vraag me dan wel af of: 1.Lopen daar nog steeds mensen en voertuigen rond ? 2.Kan je als je daar bent ook eindelijk het leger achter je aan krijgen. 3.Zijn de winkels die je in Los Santos al hebt geunlockt daar ook open ? 4.Kan ik daar al naar flying school en driving school ? Dit waren mijn vragen ik zou blij zijn als ze beantwoord werden. PS:Ik heb Gta SA op de ps2 dus ik kan geen mod ofz installeren. Reageren
.Timothy Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Zou je je vragen wat beter kunnen omschrijven??? Toch geprobeerd: 1. Als je nu naar SF of LV gaat lopen daar mensen. 2. Als je nu naar een ander gebied gaat krijg je 4 sterren. 3. Nee, dan moet je missies doen. 4. Nee, dan moet je missies doen. Bewerkt: 30 december 2006 door VWO-er Reageren
GTAVC Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) peds en voertuigen rijden en lopen er wel rond en zijn anders dan in los santos vliegtuigen die op de vliegvelden staan zijn op slot je kan de driving de boat de fly en de bike school dan nog niet in en van die winkels weet ik het niet Bewerkt: 30 december 2006 door GTAVC Reageren
SlayerTwist Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Ik zit nog steeds in Los Santos want ik heb nooit zin om de missies te doen.Want ik kocht Gta SA eigenlijk alleen maar om de free-roaming dingetjes. Nu ik toch al een beetje ben uitgekeken op Los Santos zou ik ook graag San Fierro en Las Venturas willen zien. Ik ben dus van plan om daar naar toe te gaan.Maar ik vraag me dan wel af of: 1.Lopen daar nog steeds mensen en voertuigen rond ? 2.Kan je als je daar bent ook eindelijk het leger achter je aan krijgen. 3.Zijn de winkels die je in Los Santos al hebt geunlockt daar ook open ? 4.Kan ik daar al naar flying school en driving school ? Dit waren mijn vragen ik zou blij zijn als ze beantwoord werden. PS:Ik heb Gta SA op de ps2 dus ik kan geen mod ofz installeren. 1. Natuurlijk lopen daar mensen rond en rijden er auto's 2. Je kan het leger wel achter je aan krijgen 3. Ja, maar je kan er nog een paar andere un-locken 4. Nee dan moet je eerst nog een paar missie´s doen Edit: Er hebben net 2 mensen voor me gepost Bewerkt: 30 december 2006 door GTA_Rider Reageren
Froodooo Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) 1.Lopen daar nog steeds mensen en voertuigen rond ? Het gebied waar je naartoe gaat na Los Santos is niet meteen San Fierro, je krijgt eerst nog een aantal missies op het platte land, namelijk op de Badlands. Dat is een beetje een verlaten gebied qua wandelaars (behalve in de stadjes), maar auto's rijden daar gewoon nog. Die rijden namelijk gewoon door heel San Andreas! 2.Kan je als je daar bent ook eindelijk het leger achter je aan krijgen. Je kunt, als het je lukt, het leger achter je aankrijgen, maar dat kan volgens mij ook gewoon overal in San Andreas. Zodra je maar zes sterren hebt. 3.Zijn de winkels die je in Los Santos al hebt geunlockt daar ook open ? Ja, de winkels die op dat moment ge-unlockt zijn met behulp van de missies in Los Santos en de Badlands zijn ook open in San Fierro. De andere winkels die je verder in het spel open kan spelen natuurlijk nog niet. 4.Kan ik daar al naar flying school en driving school ? De flying school nog niet. De flying school krijg je ná San Fierro in de Desert, de woestijn ten oosten van San Fierro. De driving school heb je inderdaad al wel in San Fierro. Na een paar missies zul je worden gebeld met de mededeling dat je er toegang voor hebt. Ik hoop dat zo je vragen goed zijn beantwoord. [Edit] Ingehaald... Bewerkt: 30 december 2006 door Froodooo Reageren
PowerPats Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Ok iedereen bedankt voor de info ik weet genoeg. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Als je toch naar de Badlands , San Fierro , de Desert , en Las Venturas wilt kun je net zo goed een save game downloaden dan krijg je ook geen politie en zijn alle winkels open en kun je alle huizen kopen en missies doen. In dit topic kun je de Save Games downloaden. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=33491 Edit : Je hebt hem op de playstation dus dit kan niet. Bewerkt: 30 december 2006 door DenkaanHenk Reageren
Silverbyte Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Als je zijn eerste post leest, zie je dat hij het spel op de PS2 speelt. EDIT: Je hebt je zelf al verbeterd zag ik. Bewerkt: 30 december 2006 door Silent Thunder Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 De vliegtuigen staan niet op slot, in feite kan je meteen in het begin van het spel naar het vliegveld van LS racen, een vliegtuig kapen en naar SF of LV vliegen om daar een ander vliegtuig te jatten. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Ja in LS zijn de vliegtuigen niet op sloot maar in de rest vn het spel wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.