Dwayne Forge Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Ik ga op de site van SA:MP dan ga ik naar downloads dan zie ik dit hier Welke moet ik dan hebben? kan iemand het me vertelen... Reageren
Velaro Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Ik ga op de site van SA:MP dan ga ik naar downloads dan zie ik dit hier Welke moet ik dan hebben? kan iemand het me vertelen... Ik neem aan dat je gewoon wilt spelen? Zoja kies je een mirror uit de eerste kolom; downloaden en spelen maar! Als je hier nog problemen bij hebt laat gewoon een berichtje achter. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Ok ja ik wil gewoon spelen THX ik heb de mirror van GtaGarage gekozen dan word ik doorgelink naar dit dan klik ik op download en dan kom ik hier Dan weet ik niet welke ik moet aan klikken Bewerkt: 30 december 2006 door Online. Reageren
Advancegta Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Je moet op de onderste link klikken indien je niet meer wilt dan gewoon SA:MP spelen. De bovenste link kan je gebruiken indien je een eigen Server wilt gaan maken in Windows. Indien je Firefox gebruikt krijg je na het downloaden een venster met de vraag of je hem wil openen of opslaan op de schijf. Kies voor openen met Winzip (standaard). Nu krijg je een winzip venster met daarin een .exe bestand genaamd samp01b-installer.exe. Dubbelklik hierop, Winzip vraagt mogelijk nog om een bevestiging aangezien een .exe file mogelijk kwade files bevat, klik gewoon op Yes. De SA:MP Setup start nu en je kunt hem gaan installeren. Indien je Internet Explorer gebruikt gaat het als volgt, je drukt op de link en vervolgens verschijnt er een venster die vraagt wat je met het programma wilt doen. Klik hierbij op openen en je krijg een vensterf met informatie over de status van het downloaden. Wacht nu tot het downloaden voltooit is en Winzip opent automatisch. Nu krijg je dus een winzip venster met daarin een .exe bestand genaamd samp01b-installer.exe. Dubbelklik hierop, Winzip vraagt mogelijk nog om een bevestiging aangezien een .exe file mogelijk kwade files bevat, klik gewoon op Yes. De SA:MP Setup start nu en je kunt hem gaan installeren, veel succes en plezier ermee! Reageren
Goliat Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Al deze ellende blijft je bespaard als je gewoon op de 2e link klikt, die van Littlewithey dan wordt de instalatie direct gestart, na de instalatie krijg je inderdaad te maken met een WinRAR/Zip-file maar daar heeft AdvanceGTA je al voldoende over verteld.. De link die je moet aanklikken(rood omlijnd): Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Ok dankje maar dan krijg ik dit beeld te zien opeens Kan je me helpen??? Reageren
Typhoon Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Dat is een veel voorkomend probleem 'Online.', maar gelukkig is dat te verhelpen door een fix die door het SA:MP team is uitgebracht, je kan de fix hier downloaden. Installeer de fix en als het goed is werkt hij dan. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Dank jullie wel julle hebben me echt goed geholpen ik denk ook dat de anderen members hier ook veel aan zullen hebben. >>> Door Flame^: Als jij de zoekfunctie had gebruikt had je hier al +/- 10+ topics over kunnen vinden, volgende keer DOEN dus..<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.