Nemean^inf Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Een kennis van mij heeft een spliksplinter nieuwe Acer computer gekocht. Maar sinds kort blijft bij het opnieuw opstarten het Acer scherm erg lang staan, en soms is het gebeurd dat dit scherm niet eens meer weg wilt en dus de pc opnieuw opgestart worden. Een vervelend probleem is dit. De computer is ook enkele keren uit gevallen. De computer heeft geen verbinding met internet dus veel kans op virussen kan haast niet. Iemand een oplossing waardoor dit weg kan gaan of dat deze schermen ergens verwijderd kan worden? Ik hoor het wel, M.v.g -supremecars- Reageren
Mania-92 Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Kort maar krachtig:"Neem contact op met Acer" Aangezien hij nog in de garantie zit (dat neem ik aan tenminste) zal de helpdesk hem wel verder helpen. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Ja maar ik denk niet dat ze nu op dit moment werken. Maar ik zal het wel doen, heeft iemand misschien ook een oplossing? Reageren
Blink Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Het eerste waar ik aan dacht was de voeding. Omdat je zegt dat hij zomaar uit valt en hij blijft soms heel lang stil staan. Zelf heb ik ook twee weken geleden een nieuwe Acer PC gekocht maar heb tot nu toe helemaal nog geen last gehad, erg fijn. Neem in iedergeval contact op met Acer en vertel ze dit probleem. Of ga terug naar de winkel. Waar heeft je kennis de computer gekocht? EDIT: SupremeCars, welk model is de Acer PC? En dit verhaal vond ik op Kieskeurig.nl: Marcel nr. 2: Afgelopen week dit fraai gestyleerde systeem gekocht. Bij thuiskomst bleek er een probleem met de processorkoeling. Teruggegaan naar de winkel en direct een nieuwe gekregen. Deze computer is voorgeïnstalleerd met een uitgebreid pakket aan pogramma's, waaronder DVD speler, programma om CD/DVD's te branden, foto- en videobewerkingsprogramma. Tevens zit er een imageprogramma op waardoor je heel gemakkelijk systeembackups kunt maken en (ingeval van nood) zelfs zonder CD of DVD de originele installatie weer kan terugzetten. De onboard videokaart neemt 64MB werkgeheugen in beslag, dus in de praktijk heb je 448 MB werkgeheugen beschikbaar. Daardoor is hij vooral geschikt voor tekstverwerken en internetten. Met grafisch zeer uitgebreide toepassingen, zoals de nieuwere 3D games en videobewerking zal hij wat meer moeite hebben. Ik ben zeer tevreden over deze aankoop: een goed systeem voor een minimale prijs. (een paar dagen in bezit) Het zou dus ook nog aan de processor kunnen liggen... Bewerkt: 30 december 2006 door Blink Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Bedankt voor de informatie, mijn kennis heeft hem bij Mediamarkt gekocht. Inderdaad al die software zit daar ook bij. Bewerkt: 30 december 2006 door -supremecars- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.