Jump to content

Lollig trucje

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet niet of het al bekend was, maar ik heb een lolli trucje ontdekt :puh: Als je op de snelweg (liefst in Las Venturas) met een BMX rijdt, en op volle snelheid richting een auto fietst, moet je vlak voor die auto bunnyhoppen zodat je tegen de voorruit aankomt, dan wordt je gelanceerd!! :puh:

Geplaatst:
Ik weet niet of het al bekend was, maar ik heb een lolli trucje ontdekt :puh: Als je op de snelweg (liefst in Las Venturas) met een BMX rijdt, en op volle snelheid richting een auto fietst, moet je vlak voor die auto bunnyhoppen zodat je tegen de voorruit aankomt, dan wordt je gelanceerd!! :puh:

Volgens mij was dat trucje al ontdenkt :t

Geplaatst:

Volgens mij was dat trucje al ontdenkt :t

En volgens mij zou het een beetje vol raken op het forum als iedereen voor elk truukje een topic aan zou maken. :sst:

Geplaatst: (bewerkt)

Oeps, perongeluk nog een bericht aangemaakt -.-

Ik weet niet hoe ik hem weg moet halen ^^

Sorry :)

@ Moonbeam daar heb je gelijk in dan zie je straks alleen nog maar topics met truckjes o.O

@ VWO-er ik heb toch al gezegt dat ik dit bericht perongeluk heb aangemaakt, als je er problemen mee hebt moet je mij maar ff vertellen hoe ik dit bericht verwijder -.-

Bewerkt: door GTA_Rider
Geplaatst:

@ hierboven: Beide :duh:. Het kan denk ik overal hoor. Ook LS en SF. En nog even op GTA_Rider's post terugkomen: Nee je kan die niet verwijderen; dan moet je Super Lid of hoger zijn ;).

Geplaatst:
@ hierboven: Beide :duh:. Het kan denk ik overal hoor. Ook LS en SF. En nog even op GTA_Rider's post terugkomen: Nee je kan die niet verwijderen; dan moet je Super Lid of hoger zijn ;).

Nou dan :ch:

En trouwens je handtekening tekst klopt niet je zit al boven de 400 berichten, maar er staat 300 :cab:

Geplaatst:

Dit trucje is niet meer dan logisch, probeer maar eens met je BMX op een ramp te jumpen, je zal dan automatisch achteruit springen.

Zwaartekracht noemen ze het, geloof ik.

Geplaatst:

Ja, hij heeft gelijk! Ik snap er geen re*t van. Wat zeg je nu:

1. achter naar een wagen aantoefietsen
  2. bunnyhoppen
  3. en dan zou je gelanceerd worden?

Lollig, ga ik straks 'ns proberen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...