richard_ajax_ Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 He Mensen. Ik ben nu al een tijdje GTA:SA aant spelen maar kom niet verder dan 'High Noon'. Heb zelfs in de officiele walktrough gekeken en daar staan 4 missie's die je moet halen en die heb ik allemaal gehaald. En dus zou ik gewoon de missie Saints Marc Bistro moeten krijgen maar dat is dus niet het geval. Help mij, Alstublieft! Reageren
Typhoon Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 He Mensen.Ik ben nu al een tijdje GTA:SA aant spelen maar kom niet verder dan 'High Noon'. Heb zelfs in de officiele walktrough gekeken en daar staan 4 missie's die je moet halen en die heb ik allemaal gehaald. En dus zou ik gewoon de missie Saints Marc Bistro moeten krijgen maar dat is dus niet het geval. Help mij, Alstublieft! Om Saint Mark's Bistro te kunnen spelen moet je inderdaad 4 missies doen, namelijk: Green Goo, Madd Dogg, Freefall en High Noon. Dus je moet High Noon ook gewoon halen, als je dit niet doet kan je de missie niet spelen. Misschien heb je nog wat aan deze pagina, als het nog niet lukt kan je savegame in het Aanvraag Fora posten, dit kan alleen als je hem op de pc hebt. Voor uitleg kan je hier kijken. Succes! Reageren
.Timothy Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Heb je Verdant Meadows al af? High Noon moet ook dacht ik (Ja dus...) Bewerkt: 30 december 2006 door VWO-er Reageren
Gino99 Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 (bewerkt) He Mensen. Ik ben nu al een tijdje GTA:SA aant spelen maar kom niet verder dan 'High Noon'. Heb zelfs in de officiele walktrough gekeken en daar staan 4 missie's die je moet halen en die heb ik allemaal gehaald. En dus zou ik gewoon de missie Saints Marc Bistro moeten krijgen maar dat is dus niet het geval. Help mij, Alstublieft! Om Saint Mark's Bistro te kunnen spelen moet je inderdaad 4 missies doen, namelijk: Green Goo, Madd Dogg, Freefall en High Noon. Dus je moet High Noon ook gewoon halen, als je dit niet doet kan je de missie niet spelen. Misschien heb je nog wat aan deze pagina, als het nog niet lukt kan je savegame in het Aanvraag Fora posten, dit kan alleen als je hem op de pc hebt. Voor uitleg kan je hier kijken. Succes! Typhoon vreselijk bedankt! Ik zit me elke dag kapot te ergeren over die *** missie maar ik wist niet dat je ook Green Goo moest doen! maar ik ga nu proberen tot Green Goo te komen echt bedankt! Bewerkt: 2 februari 2007 door gino99 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.