Froodooo Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Daar hebben we je aapje weer. Leuke achtergrond in ieder geval, past wel goed bij het plaatje. Wat is dat trouwens links van de aap, allemaal handen ofzo? Verder staat het aapje weer mooi en schattig te kijken naar me. De witte brush over het aapje is natuurlijk ook iets wat opvalt, maar wel in goede zin, want het ziet er goed uit. De tekst heeft een goed lettertype, maar mag voor mijn part ietsje kleiner. Cijfers Eerste indruk: 7.5 Achtergrond: 7.8 Kleuren: 7.5 Render: 8 Effecten: 7 Tekst: 7 Originaliteit: 7.3 Algehele indruk: 7.3 Eventuele bonus: - Aantal sterren: Is een 7.4 gemiddeld. Je vorige was toch 0.3 punten meer waard. *** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. *** [@ Froop] Ook goed, maar het zag eruit als een brush. Bewerkt: 30 december 2006 door Froodooo Reageren
Froop Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Het witte is geen brush, het zijn shapes met daaroverheen clipping masks. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Super. Mooie diepte. gewoon alles perfect. Alleen ik vind wel dat de tekst anders kan. 9,5/10 Zeker een tutorial! Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 De effecten staan er mooi in. De render heb je er goed in gewerkt. De letters zijn inderdaad niet erg mooi. Je ziet de diepte erin, dat is heel erg goed gedaan. Ik geef je een 8,5. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.