san andreas freak Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 ff vraagjuh kan op de ps2 san andreas ook een politie hummer vinden zo ja waar ik zie het namelijk bij veel filmpjes een politie hummer en die wil ik ook alvast bedankt Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Politie hummers rijden heel vaak rond in de Countryside, dus ik zou zeggen zoek daar eens. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) ff vraagjuh kan op de ps2 san andreas ook een politie hummer vinden zo ja waar ik zie het namelijk bij veel filmpjes een politie hummer en die wil ik ook alvast bedankt Een Hummer zit niet standaard in het spel, met andere woorden; zoets zul je moeten downloaden. Meestal zijn die filmpjes op de PC gemaakt, omdat je op de PC-versie kan modden en daar kan je dus als je wil een Hummer downloaden. Op de PS2 kan je voor zover ik niet modden, dus is een Hummer in het is spel uitgesloten. @ Hierboven, ik denk dat je hem verward met de Ranger? Bewerkt: 30 december 2006 door -Matthijs- Reageren
.Timothy Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Ik denk dat hij de Police Ranger bedoelt. .............:::::::::::::^Een link...^:::::::::::::............. Bewerkt: 30 december 2006 door VWO-er Reageren
EXIT Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 mss bedoel je deze, zo ja dan is het een mod Reageren
Froodooo Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Ik denk dat hij de Police Ranger bedoelt..............:::::::::::::^Een link...^:::::::::::::............. Dat denk ik ook ja. Deze rijden vaak in de Badlands en in de Countryside dacht ik. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Ik ging ervanuit dat hij met "hummer" de ranger bedoelde... Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 ff vraagjuh kan op de ps2 san andreas ook een politie hummer vinden zo ja waar ik zie het namelijk bij veel filmpjes een politie hummer en die wil ik ook alvast bedankt Een Hummer zit niet standaard in het spel, met andere woorden; zoets zul je moeten downloaden. Meestal zijn die filmpjes op de PC gemaakt, omdat je op de PC-versie kan modden en daar kan je dus als je wil een Hummer downloaden. Op de PS2 kan je voor zover ik niet modden, dus is een Hummer in het is spel uitgesloten. @ Hierboven, ik denk dat je hem verward met de Ranger? ben je vergeten dat er ook zoiets als de patriot bestaat ? Dat is te vinden bij de Easter Basin Docks d8 ik Reageren
Rullez Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 ff vraagjuh kan op de ps2 san andreas ook een politie hummer vinden zo ja waar ik zie het namelijk bij veel filmpjes een politie hummer en die wil ik ook alvast bedankt Een Hummer zit niet standaard in het spel, met andere woorden; zoets zul je moeten downloaden. Meestal zijn die filmpjes op de PC gemaakt, omdat je op de PC-versie kan modden en daar kan je dus als je wil een Hummer downloaden. Op de PS2 kan je voor zover ik niet modden, dus is een Hummer in het is spel uitgesloten. @ Hierboven, ik denk dat je hem verward met de Ranger? ben je vergeten dat er ook zoiets als de patriot bestaat ? Dat is te vinden bij de Easter Basin Docks d8 ik Ja jij kan wel zeggen een Patriot, maar hij vraagt om een Politie uitvoering. En die zit niet in het spel. Je heb dus maar 1 versie van de pariot. Rullez Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) ff vraagjuh kan op de ps2 san andreas ook een politie hummer vinden zo ja waar ik zie het namelijk bij veel filmpjes een politie hummer en die wil ik ook alvast bedankt Een Hummer zit niet standaard in het spel, met andere woorden; zoets zul je moeten downloaden. Meestal zijn die filmpjes op de PC gemaakt, omdat je op de PC-versie kan modden en daar kan je dus als je wil een Hummer downloaden. Op de PS2 kan je voor zover ik niet modden, dus is een Hummer in het is spel uitgesloten. @ Hierboven, ik denk dat je hem verward met de Ranger? ben je vergeten dat er ook zoiets als de patriot bestaat ? Dat is te vinden bij de Easter Basin Docks d8 ik Ja jij kan wel zeggen een Patriot, maar hij vraagt om een Politie uitvoering. En die zit niet in het spel. Je heb dus maar 1 versie van de pariot. Rullez jaa maar de patriot is een legervoertuig. stel dat ie dat bedoelt Bewerkt: 30 december 2006 door gangstabadboys Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 mss bedoel je deze, zo ja dan is het een mod [...] Ik denk wel dat hij die bedoeld, want hij zegt dat hij die al in filmpjes heeft gezien. (CSI: San Fierro hint, hint, hint ) Reageren
SlayerTwist Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) mss bedoel je deze, zo ja dan is het een mod [...] Ik denk wel dat hij die bedoeld, want hij zegt dat hij die al in filmpjes heeft gezien. (CSI: San Fierro hint, hint, hint ) Heb ff voor je gezocht bedoel je deze: Die is namelijk te vinden op deze plaatsen: Klik Bewerkt: 30 december 2006 door GTA_Rider Reageren
GTA Monster Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Kan iemand zeggen wat een hummer is Reageren
RS-modder Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Dat is een mooie grote auto die heel hoog is en heel duur is. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Kan iemand zeggen wat een hummer is Ik geloof niet dat Hummer een bepaalde betekenis heeft, het is in ieder geval een hele breede en grote auto. Typ het maar eens in bij zoeken op Google, dan krijg je genoeg plaatjes van deze auto. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.