Jump to content

hummer

san andreas freak

Recommended Posts

Geplaatst:

ff vraagjuh kan op de ps2 san andreas ook een politie hummer vinden zo ja waar

ik zie het namelijk bij veel filmpjes een politie hummer en die wil ik ook

alvast bedankt

:?

Geplaatst: (bewerkt)

alvast bedankt

Een Hummer zit niet standaard in het spel, met andere woorden; zoets zul je moeten downloaden. Meestal zijn die filmpjes op de PC gemaakt, omdat je op de PC-versie kan modden en daar kan je dus als je wil een Hummer downloaden. Op de PS2 kan je voor zover ik niet modden, dus is een Hummer in het is spel uitgesloten.

@ Hierboven, ik denk dat je hem verward met de Ranger?

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:
Ik denk dat hij de Police Ranger bedoelt.

.............:::::::::::::^Een link...^:::::::::::::.............

Dat denk ik ook ja. Deze rijden vaak in de Badlands en in de Countryside dacht ik.

Geplaatst:

alvast bedankt

Een Hummer zit niet standaard in het spel, met andere woorden; zoets zul je moeten downloaden. Meestal zijn die filmpjes op de PC gemaakt, omdat je op de PC-versie kan modden en daar kan je dus als je wil een Hummer downloaden. Op de PS2 kan je voor zover ik niet modden, dus is een Hummer in het is spel uitgesloten.

ben je vergeten dat er ook zoiets als de patriot bestaat ? :puh: Dat is te vinden bij de Easter Basin Docks d8 ik

Geplaatst:

alvast bedankt

ben je vergeten dat er ook zoiets als de patriot bestaat ? :puh: Dat is te vinden bij de Easter Basin Docks d8 ik

Ja jij kan wel zeggen een Patriot, maar hij vraagt om een Politie uitvoering. En die zit niet in het spel. Je heb dus maar 1 versie van de pariot.

Rullez :t

alvast bedankt

Ja jij kan wel zeggen een Patriot, maar hij vraagt om een Politie uitvoering. En die zit niet in het spel. Je heb dus maar 1 versie van de pariot.

Rullez :t

jaa maar de patriot is een legervoertuig. stel dat ie dat bedoelt :puh:

Bewerkt: door gangstabadboys
Geplaatst:
mss bedoel je deze, zo ja dan is het een mod

5.jpg

[...]

Ik denk wel dat hij die bedoeld, want hij zegt dat hij die al in filmpjes heeft gezien. (CSI: San Fierro hint, hint, hint :clown: )

mss bedoel je deze, zo ja dan is het een mod

5.jpg

[...]

Ik denk wel dat hij die bedoeld, want hij zegt dat hij die al in filmpjes heeft gezien. (CSI: San Fierro hint, hint, hint :clown: )

Heb ff voor je gezocht bedoel je deze:

640pxpatriotpe6.jpg

Die is namelijk te vinden op deze plaatsen:

Klik

Bewerkt: door GTA_Rider
Geplaatst:
Kan iemand zeggen wat een hummer is :?

Ik geloof niet dat Hummer een bepaalde betekenis heeft, het is in ieder geval een hele breede en grote auto. Typ het maar eens in bij zoeken op Google, dan krijg je genoeg plaatjes van deze auto.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...