SlayerTwist Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Dat is een mooie grote auto die heel hoog is en heel duur is. Een hummer hoeft niet altijd mooi te zijn, hoog en duur. Bewerkt: 30 december 2006 door GTA_Rider Reageren
lonewolf720 Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 als je een hummer koopt is ie toch echt wel groot en duur hoor zelfs de mini-hummer ( H3 ) is groot. De ranger rijdt gewoon door het platteland of de bossen hoe je het ook wilt noemen en de politie hummer moet je downloaden als mod. als je zo'n politie hummer op je af ziet komen denk je toch wel even na voordat je begint te schieten..... en dan schiet je toch maar want je weet dat er 2 idioten van agenten inzitten die slecht schieten, is daar mischien ook een mod voor. Reageren
Mb. Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Dat is een mooie grote auto die heel hoog is en heel duur is. Sorry voor de offtopic, maar dat ding is een blokkendoos op wielen Reageren
GTA Monster Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Kan iemand zeggen wat een hummer is Ik geloof niet dat Hummer een bepaalde betekenis heeft, het is in ieder geval een hele breede en grote auto. Typ het maar eens in bij zoeken op Google, dan krijg je genoeg plaatjes van deze auto. Bedankt, -Matthijs- Greetz, GTA Monster Reageren
san andreas freak Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 ik bedoel deze deze hummer politie Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 dat is een mod. deze zit dus niet in het standaard spel. als je hem in je spel wilt, zou ik hem op de pc nemen. dat bespaart een hoop moeite. Reageren
GTAVC Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 je kan hem dan op verschillende sites downloaden ik heb er een in een andere uitvoering op de PC Reageren
SlayerTwist Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Wat heeft het nou voor nut om allemaal te zeggen dat je hem alleen met mod kan krijgen.. Je kan de mod voor de politie hummer op verscheidene site's downloaden waar o.a. GTAGames bij zit.. Downloads => GTA San Andreas => Modificaties => Minor Tweaks => GTA n00bmode V2.0 Als je V1 heb moet je ff op andere GTA site's kijken die je vindt via Google.. Zo moet het duidelijk zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.