Jump to content

MONSTER missie, help!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Kan iemand mij helpen?? Ik kom niet door de missie Monster heen, terwijl alle eerdere missies geen probleem waren.

Ik heb een tiental trainers geprobeerd, geen werkt.

Ik zie overal cheats staan, maar hoe kan ik die in godsnaam invoeren???

Kan iemand mij uit de brand helpen? Thanks,

Vinko _O_

Geplaatst: (bewerkt)
Hoi,

Kan iemand mij helpen?? Ik kom niet door de missie Monster heen, terwijl alle eerdere missies geen probleem waren.

Ik heb een tiental trainers geprobeerd, geen werkt.

Ik zie overal cheats staan, maar hoe kan ik die in godsnaam invoeren???

Kan iemand mij uit de brand helpen? Thanks,

Vinko _O_

Het is inderdaad een lastige missie, het voertuig waarmee je moet rijden ligt zo op zijn kop. Je moet je daarom goed concentreren, en geen overbodige risico's nemen. Rijd gewoon om als de heuvel te stijl is, bijvoorbeeld. Bovendien kan je rustig aan doen, waarom zou je persé 1e of 2e moeten worden? Geld verdien je toch wel, en het heeft geen gevolgen voor later in het spel. Zolang je onder 6:30 blijft zit je goed. Verder moet je deze missie alleen doen bij goed weer, bij slecht weer heeft je voertuig weinig grip, waardoor het parcours nog moeilijk wordt.

Cheats voer je overigens gewoon in op je toetsenbord.

Ik hier hier nog een filmpje voor je, misschien kan je er wat mee. Lukt het hierna echt nog niet dan kan je hem natuurlijk ook altijd laten doen in het savegame-aanvraag forum.

Bewerkt: door -Matthijs-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...