Tunix Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Hier is mijn 3e sig... V1: V2: Zeg maar welke je leuker vind, tips, rates etc. Reageren
BoDyLoTioN Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Ik vind ze bijde mooi.. miss zou de achtergrond van V2 minder fel moeten zijn? Nice work Reageren
Tunix Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Ik vind ze bijde mooi.. miss zou de achtergrond van V2 minder fel moeten zijn?Nice work Dankje Bedoel je in de verhouding met het verlichte gezicht? Bewerkt: 30 december 2006 door Tunix Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (It's time for Mr.Rate, that's what I said, mate) Ik ga de jouwe even raten. Maar ik rate wel V1, want die is mooier. Cijfer V1 Eerste indruk: Heel erg goed (8,0) Achtergrond: Ik vind V1 mooier, de V2 is te fel (8,5) Kleuren: Goed gedaan (8,5) Render: Die vindt ik goed gelukt (8, Effecten: Die vindt ik ook heel mooi, net alsof wat verschijnt (9,0) Tekst: Niet te klein, niet te groot (8,7) Originaliteit: En dat is hij, heel origineel (7,5) Algehele indruk: 8,4/10, en dat is hij zeker waard. Ga zo door! Reageren
Tunix Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Stand: V1: II V2: - Nou dat is al erg overheersend Nog meer rates? Reageren
gammie_ Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Mijn smaak gaat sterk naar V1. Die vind ik toch wel het mooist, V2 is té vel. Plus punten: De render heb je mooi uitgeknipt. De overeenkomt met het pistool dat hij van dichterbij waziger wordt ziet er erg goed uit! De effecten op de achtergrond zijn leuk gedaan! Min punten: De achtergronds kleur (grijs achtig) vind ik niet echt bijpassend, 't geeft een beetje een taaie uitstraling. De kleur van de tekst had ik anders gedaan, ook weer het grijze wat niet echt een spetterende indruk geeft. Conclusie Achtergrond: 7.0 Render: 8.0 Effecten: 8.0 Tekst: 7.5 Algehele indruk van de sig: 8.0 Cijfer: 7.7 Goed werk! Global. Reageren
Tunix Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Mijn smaak gaat sterk naar V1. Die vind ik toch wel het mooist, V2 is té vel.Plus punten: De render heb je mooi uitgeknipt. De overeenkomt met het pistool dat hij van dichterbij waziger wordt ziet er erg goed uit! De effecten op de achtergrond zijn leuk gedaan! Min punten: De achtergronds kleur (grijs achtig) vind ik niet echt bijpassend, 't geeft een beetje een taaie uitstraling. De kleur van de tekst had ik anders gedaan, ook weer het grijze wat niet echt een spetterende indruk geeft. Conclusie Achtergrond: 7.0 Render: 8.0 Effecten: 8.0 Tekst: 7.5 Algehele indruk van de sig: 8.0 Cijfer: 7.7 Goed werk! Global. Weet je nog een leuke achtergrondkleur dan? Je bedoelt zeker de tekst Final Fantasy? Reageren
gammie_ Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Weet je nog een leuke achtergrondkleur dan? Je bedoelt zeker de tekst Final Fantasy? Ik bedoel de ''achtergrond'' en ''tekst''. Je moet gewoon een beetje uitvinden wat je leuk vind staan, denk aan groenig of bruin wat past bij het figuur (render). Global. Bewerkt: 1 januari 2007 door Global Reageren
Tunix Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Weet je nog een leuke achtergrondkleur dan? Je bedoelt zeker de tekst Final Fantasy? Ik bedoel de ''achtergrond'' en ''tekst''. Je moet gewoon een beetje uitvinden wat je leuk vind staan, denk aan groenig of bruin wat past bij het figuur (render). Global. Okee. Maar ik heb ze al opgeslagen en als ik ze dan weer laad, zijn mijn layers weg, dus dan kan ik ze moeilijk even bewerken. Hoe moet ik ze terug krijgen dan? Reageren
gammie_ Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Okee. Maar ik heb ze al opgeslagen en als ik ze dan weer laad, zijn mijn layers weg, dus dan kan ik ze moeilijk even bewerken. Hoe moet ik ze terug krijgen dan? Oei dat is erg jammer. Waarschijnlijk heb je ze dan meteen opgeslagen als (pgn). Dat houd in dat je ze inderdaad niet meer kan bewerken. En het dus ook niet meer kan trug draaien.. Volgende keer moet je: Opslaan als.. En dan als Photoshop (PSD, PDD) Op deze manier behoud je al je layers (lagen) ect. En dus kan je het altijd bewerken. Ik heb daarom een apart mapje in ''Mijn Documenten'' aangemaakt zodat ik al mijn sigs altijd kan bewerken. Dus als je een sig maakt sla hem dan op als ''Photoshop'' bestand en als ''pgn file''. Global. Reageren
.Syfes Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Ik vind V2 het leukste omdat het licht op haar gezicht schijnt en een effect geeft Maar je achtergrond vind ik leeg Ik geef je een 8.5/10 Greetz Syfes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.