Nemean^inf Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) Ik ben in iedergeval niet de enige met een Pearple Heart. Ik heb em nu ook Whuhahahaha, sorry . Exusses. KHAD 160 PUNTEN KRIJG IK EEN MELDING DAT DE CONNECTIE VERLOREN IS GEGAAN IARGH!!! Hier nog een screen dat ik er 116 had. Bewerkt: 3 januari 2007 door -supremecars- Reageren
BigM Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Ja dat heb ik ook wel eens gehad met 2142 . Ik had een badge gewonnen die 500 punten waard was . Was gelijk 2 rangen hoger gegaan door duie badge en me punten . En toen werd de verbinding verbroken Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Dat is zo iritant nou ja ik wacht op mijn sergeant rank. Hebben jullie nog screens? Reageren
BigM Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Ja ik wel maar het is wel 2142 maargoed komtie Ik veeeeel te dicht bij de Core die zo beetje kapot is . Zomaar zegt niemand dat even Daarna (*boem*) . Nu even een kapsones foto Omg ik ben gewoon de beste (kijk niet naar me rang :deze is alweer van een tijdje geleden) Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) Mooie screens hier 1 van mij: Weer iets leuks vandaag: Ik join een SF server waren we met 6 man, de map starte en even later werd er iemand gekicked voor hoge ping. Dus de map was voorbei kwam er dit te staan: Gold Star: Nemean <NL|-sb-|NL>. Met 0 punten nu maar afwachten of ik hem krijg.... Bewerkt: 4 januari 2007 door -supremecars- Reageren
Wesley Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 haha ^ Ik had gister, ik kwam net een server binnen. En niemand had een punt. En dat puten systeem ging maar tot 233 ofzo. En ja hoor, nog geen 10 sec. later. Gold Star: [T2K]Wesley Alleen nu ik naar mijn stats kijkt op internet, dan zie ik dat ik een Silverstar erbij heb gekregen... Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 haha ^Ik had gister, ik kwam net een server binnen. En niemand had een punt. En dat puten systeem ging maar tot 233 ofzo. En ja hoor, nog geen 10 sec. later. Gold Star: [T2K]Wesley Alleen nu ik naar mijn stats kijkt op internet, dan zie ik dat ik een Silverstar erbij heb gekregen... Wanneer koop je Special Forces kunnen we is een leuke map spelen. Reageren
Wesley Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Komt goed hoor Binnenkort koop ik SF Even wat totaal anders hier: -supremecars- en ik willen een wiki maken over BF. Maar hiervoor hebben we wat leden nodig die ons ermee willen helpen. Wil je ons helpen, neem dan even contact met ons op per PB, of voeg me even toe op MSN! Reageren
Velaro Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Ik heb gisteren nog een tijdje gespeeld, en was steeds hospik. Ik had de meeste 'verzorgings' en 'reanimatie'-punten en heb daarbij nog een paar mensen neergeknald en dat was in de map 'Strike at Karkand'. Echt waar om de 10 seconden: 'Medic, medic!'. Ben dan ook gepromoveerd tot soldaat 1e klas. Reageren
Wesley Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Haha, tsja, je moet goed oppassen hé. Ik heb ook meestal best vaak de Medic nodig, maar als ik echt heel goed speel, op mijn beste, dan ben ik maar in één potje een paar keer dood. Maar goed, check hier waar de meeste actief zijn in het begin van een game: Dus een tip, in het begin van de game met de map hierboven, daar moet je goed opletten. Anders heb je idd om de 10 sec. medic nodig. Naja, je moet overal goed opletten, maar in dat rode gebied moet je extra goed opletten. Owja een tip, als de game begint met Strike at Karkand. Verover gelijk alle gebieden in de haven! Dus gewoon stiekem er bij lang glippen, en je bent er zo! Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Ook als tip; gebruik niet te vaak je Sprint balk, je kan deze maar voor korte tijd gebruiken wanneer je veel rent is je sprint balk op en in een hevig gevecht kan je hem niet meer gebruiken. Ga liggen wanneer je schiet, wanneer je ligt ben je een kleiner object dus moeielijker te raken. Bewerkt: 6 januari 2007 door -supremecars- Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Even een bump van 1 week en een dag. En het mooiste: Ik ben nu Sergeant. En mijn eerste goldstar. Bewerkt: 14 januari 2007 door -supremecars- Reageren
Wesley Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Gefeli met je nieuwe rank Supremecars. Ik heb nu ook eindelijk een nieuwe rank. Namelijk: Staff Sergeant Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 18 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Nog 1000 punten ongeveer dan benk ik Staff sergeant, en ik heb me first aid veteran badge. Reageren
Wesley Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 (bewerkt) Bf2s.com doet nu erg vreemd. Ik had 3 badges erbij, maar dat staat niet bij www.bf2s.com. Zie mijn profiel. Ik had 2 knife badges erbij. En één pistol badge... Eindelijk opgelost ^^ Trouwens, ik heb met de Support minstens meer dan 30 gedood. En ik krijg toch maar steeds niet die badge... Bewerkt: 19 januari 2007 door Wesley_GTA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.