Nemean^inf Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) He, netjes, Ik ben bezig mijn veteran Medic badge te halen, Ik heb wel Veteren First Aid badge gehaald, En ik heb 6 Bronze Medailles 2 Zilveren en 1 Gouden. [Edit:] Wie heeft dit topic vastgeplakt? ? >>> Door Jowx: Dat was ik, ik vind het topic niet onder doen voor de reeds gepinde topics en er wordt veel gebruik van gemaakt. <<< Thanks Jowx, ik hoop dat het ook zo blijft. Bewerkt: 20 januari 2007 door -supremecars- Reageren
Wesley Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Nog zo'n ongeveer 500 punten te gaan en ik ben GunnerySergeant Ik kan nu echt niet meer wachten hoor. Ik heb vandaag ook ongeveer 500 - 600 punten er bij geknalt. En ik heb ook nog een SilverMedal erbij Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Ik ben bijna Staff sergeant Ik heb mijn Knife Badge er bij, en een Good conduct ribbon. Mooi, maar ja jij bent ook beter dan mij he. Reageren
Wesley Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 (bewerkt) Offtopic: Echt niet jij ^^ ---- Ontopic: Ik ben nu uiteindelijk GunnerySergeant. Ook heb ik bijna alle badges!! Bewerkt: 27 januari 2007 door Wesley_GTA Reageren
BigM Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 (bewerkt) Kijk en leer kinders Als je niet gelooft dat eze van mij is stuur ik je de link naar me profile summery Bewerkt: 27 januari 2007 door Speciial_marc.5 Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) Starwars^ Ik heb mijn Veteran Specops gehaald. Bewerkt: 28 januari 2007 door -supremecars- Reageren
BigM Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Starwars^Ik heb mijn Veteran Specops gehaald. Dit vind ik nou weer gemeen Ga jij nou maar weer met 3+ spel spelen . Reageren
Wesley Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Starwars^Ik heb mijn Veteran Specops gehaald. Dit vind ik nou weer gemeen Ga jij nou maar weer met 3+ spel spelen . 3 + ? jij kijkt niet goed maf 16 + is het Maar goed, back to the point guys! Ik heb vandaag effe 500 punten min. er bij geknalt . En niet alleen dat, ook een Bronze Medal, en een Golden Medal En gister had ik één keer The#Lord#Of#Weed één keer dood geschoten. In principe was het niet zo lastig, alleen ik richte zelfs in het begin ook nog niet. Voor de mensen die het niet weten, The Lord Of Weed is de nummer #1 van de wereld. Hij heeft ongeveer 670,000 punten, en ikke ongeveer 10 duizend. Lol Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 1 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 Ach ja Wesley is beter dan mij he. Ik heb alle SF Badges. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Even een bump... Wie heeft er nog nieuwe screens? Reageren
BigM Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 K heb er zat voor je. Maar aangezien jullie blijkbaar starwars niet leuk vinden . En jullie BF is mij te makelijk . Jeweetdatikditnietmeennatuurlijk . Ik wil wel wat neerzetten . Maar dan gelieve niet zo'n lompe opmerking terug. Reageren
Jowx Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Dit topic is bedoeld om je stats en/of screens van BF2 te posten, uiteraard kan je daarop ook reageren. Maar ga niet lopen ruziën om een paar screens, hou het hier lekker gezellig. Nu weer screens van BF2 posten, ontopic. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Show je sta...2142 screens maar, Ik heb mijn Veteran Ziplin, Veteran Grapplehook behaald =). Reageren
Wesley Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 (bewerkt) K heb er zat voor je. Maar aangezien jullie blijkbaar starwars niet leuk vinden . En jullie BF is mij te makelijk . Opscheppen is ook een vak... Laat het anders maar zien Ik geloof er niks van! Voor de rest ga ik er heel hard door heen. Ik sta zo'n 6 duizend punten voor Supremecars En de medals komen ook hard binnen, zo heb ik van Bronze, silveren en golden sterren alweer allemaal 2 keer binnen. Enz. enz. ! Op naar de volgende rank! Ohh By the way, als je mijn stats in de gaten wilt houden, zie mijn Sig! Bewerkt: 6 februari 2007 door Wesley_GTA Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Ik ben Gunnery sergeant. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.