Jump to content

Show je Battlefield 2/2142 stats

Recommended Posts

Geplaatst:

Cheaters

Soms wil je het zelf ook eens proberen!......

Waarom schrijf ik dit: Omdat ik zelf de bloedhekel aan cheaters heb, echt van zulke noobies!

beetje tegenstrijdig??, en glitchers en cheaters zijn verschillend he :)

miss ga ik ook maar weer eens binnekort BF2 instaleren en me account te voorschijnhalen... CSS crashed te veel met ventrillo :S

Niet echt tegen strijdig, Cheaten betekent eigenlijk valsspelen/Bedriegen, en daar valt Glitching ook onder.

:bier:

• Reacties 275
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nemean^inf

83

• Wesley

59

• BigM

42

• Honkbal95

35

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Cheaters

Soms wil je het zelf ook eens proberen!......

Waarom schrijf ik dit: Omdat ik zelf de bloedhekel aan cheaters heb, echt van zulke noobies!

beetje tegenstrijdig??, en glitchers en cheaters zijn verschillend he :)

miss ga ik ook maar weer eens binnekort BF2 instaleren en me account te voorschijnhalen... CSS crashed te veel met ventrillo :S

Niet echt tegen strijdig, Cheaten betekent eigenlijk valsspelen/Bedriegen, en daar valt Glitching ook onder.

:bier:

Precies en met beiden kan je goed in de problemen komen. Je profiel kan verbannen worden enzowiezo heb je helemaal geen vrienden meer over. Met 2142 heb je een friend list en als je die vol wilt hebben zou ik maar eerlijk spelen. Zowiezo krijg je er ook altijd spijt van omdat je het vroeg of laat daardoor het niet meer leuk gaat vinden en dan is de verslaving er al. Ik Spreek 100% niet uit ervaring. Maar ik kan het me wel inbeelden.

Geplaatst:

Wat ook zo dom is, als iemand bij een muur ligt, dan zie je de benen door de muur, en dan weet je dat er iemand zit, je schiet diegene neer.

En dan word je uitgemaakt voor cheater.....

Daar heb ik zo'n hekel aan he!

Geplaatst: (bewerkt)

Hackers = Mensen die niet kunnen gamen en of niet tegen hun verlies kunnen.

Maar goed ik moet nog 2007 punten. :dans:

[Edit] Nog 2000.

Bewerkt: door -supremecars-
Geplaatst:

ben alleen me account naam vergeten en al die zooi dus kan niet meer spelen :)

had het laats nog geprobeerd te installe :)

Geplaatst:

Je doet het redelijk goed, probeer ook zo snel mogelijk he om je nieuwe rang binnen te krijgen.

Want dat moet je zo gehaald hebben! Kan makkelijk in 1 dag!

Geplaatst:

Zo damn dan ga je toch niet helemaal opnieuw beginnen:P. Dan zeg je tegen de eene gewoon dat je die andere leuker vind :dans:

Geplaatst:
Maak je een nieuw account. :eten::bier::klap:

haha,

nee man te lang bezig geweest met al die k*t unlocks ect.

ben nu meer aan het CS-en... vind ik toch wel leuker speler, is ook wat moeiljker, en de guild waarmee ik in Guild Wars zit (meer een community) speelt ook vooral CS

:)

mzzl

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...