Jump to content

Show je Battlefield 2/2142 stats

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij ben ik je tegengekomen Wesley. :D

Ik keek eens in de playerlijst en zag je naam, en volgens mij ben je nu nog altijd aan het spelen, het was in de PtB [Tc] server met Strike at Karkand zeker? Was wel leuk, ik zag je een ladder opkruipen bij 'Plein' en knalde je eraf, en dan nog eens op het dak en dan heb ik ook nog eens zelfmoordterroristje zitten spelen met een C4 rond USMC Base. :sigaar:

Was wel leuk, we kunnen anders eens afspreken ? :eten:

Ik had er screens van gemaakt, maar spijtig genoeg zie ik nu dat je op 'goedkeuren' moest drukken en de vensters al weg zijn, maar in het vervolg maak ik screens!

Bewerkt: door Velaro
  • Reacties 275
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nemean^inf

83

• Wesley

59

• BigM

42

• Honkbal95

35

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Valero kom bij Band of Fokkers, een test periode en je bent er in, als je veel plezeier maakt, en dan op de BoF server.

Veel Fun! En goeie TeamWork.

Geplaatst:

Lol Velaro, klopt inderdaad.

Ik had je een aantal keren kunnen pakken, ik ben namelijk een fan van granaten.

En ik gooide een aantal naar je, maar ze kwamen niet ver genoeg :'(.

En ja, je kunt wel bij al-quada gaan werken met je C4tjes :puh: Zit je een beetje mij over hoop te knallen xD

En eh, afspreken, is prima joh, ik ben elke dag wel op BF2 te vinden, in de TC server niet, want ik werd zonder reden gebanned daar, maar goed, ik spreek je nog wel hier over..

Cya

Geplaatst:

Ik heb weer even gespeeld, en Wesley was er ook. Maar zag ik weer totale zever, ik heb leuke screens gemaakt toen ik mensen had afgeknald en de instellingen van Printscreen stonden weer niet goed, maar de volgende keer beloof ik jullie dat ik screens maak en ze hier zet!

Ik was aan het vechten met iemand, met een geweer, en ik pakte mijn defibrillator, hij ook en dat was lol. Zo'n 'defibrillator-gevecht' of hoe je het ook wilt noemen. :schater:

Maar ik heb een aantal vraagjes:

1. De soldaten kunnen koprollen enzo vanachter hoekjes bijvoorbeeld en nog wat andere leuke dingetjes maar hoe doe je dat?

2. Mijn parachute werkt nooit, of het ligt aan mezelf, ik druk 100x op 9 maar toch val ik dood als ik hoog spring.

En misschien kunnen we alledrie eens in een server zitten en een locked eenheid hebben. :)

En Supremecars kan je wat meer info van 'BoF' geven, en zit je daar ook in?

Moesten we dan eens in zo'n eenheid tesamen zitten gaan we alledrie eens de boel van MOC vol C4's zetten en op hetzelfde moment laten ontploffen, is echte megalol met dat vuurwerk. En weet iemand waarom er geen bloed in BF2 is, niet dat ik het zo erg vind, maar toch..

Geplaatst:

Zo'n koprol maak je zelf ook alleen merk je dat niet, dit gebeurd wanneer je gaat liggen. (''Z'')

Op sommige plekken werkt de parachute niet, of het is te laag waar je vanaf springt, je parachute klapt dicht.

Ik zit ook bij BoF (Ze hebben een eigen server/Teamspeak en speciale weken) een erg leuke clan.

Waarom er geen bloed in BF2 zit? geen idee.

Geplaatst:

De reden dat er geen bloed in battlefield zit is omdat het anders te Xtreem zou worden. Bij mijn battlegield: 2142 is er een map gevonden wat aantoont dat battlefield juist eigenlijk gigantisch veel bloed zij bevatten maar er toch is uitgehaalt. Dus of het was Te Xtreem of het zag er niet echt uit Maar dat is het geheim van ea en dice :dans:

Geplaatst:

Hehe, je was weer eens in de server. Ik had weer zin in C4'tjes. (:D) Ik ging stiekem naar de rechterkant van 'Hotel' en daar staat dat gebouw waar je op dat dak kan (kennen jullie wel) en ik gooide een C4'tje af het dak. Ik zag iemand lopen ik denk **Yes mijn kans!** en BOEM! 'Je hebt ..... gedood.' :tu:

Ik heb zo nog wat verder gespeeld en ik had een idee. Ik was 'Special Elite'-soldaat en zat op het dak rechtover de spawn van 'Hotel'. Ik zette op tactische plaatsen (bijvoorbeeld op plaats waar ik in het begin over vertelde daar knallen ze je meestal van dat dak) een C4 en ook aan de trap, naast gebouw waar ik zat en het werkte goed! Wel onbegonnen werk om die C4's weer opnieuw te plaatsen dus het was maar éénmalig, maar zeker leuk!

Verder heb ik Wesley 1 keer afgeknald en 1 keer de lucht in laten vliegen, hé? :bier:

[Vertelt toen ik in MOC zat]

De eerste keer lag ik naast dat autowrak bij USMC bij die zandzakjes enzo bij dat autowrak en ineens kwam Wesley daar naartoe, ik zag zijn naam niet, en het leek of hij eerst leek te overwegen of hij me wou neerknallen, ik bang dat hij me ging afknallen die toen nog 'onbekende' persoon en BOEM! stond er dat ik Wesley had gekilled. :engel:

De tweede keer ging ik naar de gang bij dat gebouw rechtover de spawn en zag ik hem weer, nu mét de naam. Ik zoomde in, knalde op z'n hoofd en ik dacht in mezelf 'Komaan, komaan, die moet ik hebben!' en ik had 'm gekilled. Jaja, geef maar toe, ik heb je 2 keer geowned. :puh::dans:

Was leuk! :D

Geplaatst:

Je kent me plekjes nu wel, als ik op me allerbeste moet spelen, dan zul je het merken!

Want ik kan ook wel lekker PWNEN! En wat je zei je met C4, ik wou me mes pakken, en dat ging nogal mis :puh:

Drukte op de verkeerde toets, anders had ik je te pakken gehad, ben namelijk goed met messen!

Alleen nemean is beter! He supreme!!!!

Hahaha, nou ja heel goed ook weer niet, maar beetje geoefend en je kent veel basis truckjes.

Ik zelf ben niet heel goed en ook niet heel heel erg slecht.

_O_

Nog leuk screenie:

screen041nq4.th.png

Grote versie:

screen041dk3.th.jpg

Elmo PWND

PS: BF2 in Nederlands zuigt.

http://youtube.com/watch?v=F6uZHIQjjB0

_O_

Bewerkt: door -supremecars-

Ik doe het lekker rustig aan.

Nog enkele leuke screens:

Battlefield ondersteboven nu in de winkel: :bonk:

screen039dq9.th.png

Glitchers in Sqaure building:

screen045rt7.th.png

screen046zo8.th.png

Tip, Wesley stop met het spelen van support je Accuracy ligt erg laag.

Bij jouw: 17.46%

Bij Mij: 19.56%

Bewerkt: door -supremecars-
Geplaatst:
Tip, Wesley stop met het spelen van support je Accuracy ligt erg laag.

Bij jouw: 17.46%

Bij Mij: 19.56%

Komt door die wapen van US, die standaard wapen, dat vind ik zo'n kut wapen he.

Die PKM van MEC/MOC, vind ik echt vet lekker!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...