Wesley Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 HEhehe Velaro, i got you, OWNED xD Ik zag je zomaar ineens toen ik commander was, toen zag ik de letter 'V' als iemands naam. En ik dacht gelijk al aan Velaro, en ja hoor, gelijk heb ik ook. "Velaro: Medic hier Medic hier" xD Later toen ik niet als commander ging, gingen we samen nog even, later was je naar die andere team gegaan. Toen na een hele tijd jou opzoeken, had ik je toch gevonden, ik was in "Woonwijk" en toen zag ik een medic van Velaro's team, en ik schoot, en jahoor, "Je hebt Velaro gedood" xD Hopelijk zie ik je vaker! Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Ik heb men veteran anti tank binnen, en op naar de veteran sniper. Reageren
BigM Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Ik heb toch nog besloten BF2 in me kast te laten liggen tot het eind van 2142. En gelukkig voor jullie ben ik er al bijna: http://battlefield.ea.com/battlefield/bf21...e=&Profiles= Nieuw: Punten In een dag 4 gouden medailles en 3 zilveren en 1 brons. En een zilvere genezingspunt. Maar de dag is nog jong. Totaal nog benodigte punten tot het eind : 4300-Nog wat. Maar me volgende rang heb ik al bijna. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2007 En tja ik ging weer vechten en zie hier: Actie van gister avond: Reageren
BigM Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Indrukwekkend. Hooge score. Maar om al die dingen te melden die ik je al verteld heb. Je bent en was wel erg goed. Jammer dat het geen goud is geworden. Btw: Nog 2300 Punten mijn heren en dan begeef ik mij naar jullie battlefield Reageren
Wesley Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Indrukwekkend. Hooge score. Maar om al die dingen te melden die ik je al verteld heb. Je bent en was wel erg goed. Jammer dat het geen goud is geworden. Btw: Nog 2300 Punten mijn heren en dan begeef ik mij naar jullie battlefield AMEN! ------- Ik ga er vanuit dat je die puntjes hebt nu, zo te zien in je MSN naam. Zeg even wanneer je een account enz. hebt op BF2, en let's play a game! Argon doet misschien ook mee, en Supreme, toch jongens? Owh trouwens, ik ben gepromoveerd tot Sergeant Majoor! Reageren
BigM Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Indrukwekkend. Hooge score. Maar om al die dingen te melden die ik je al verteld heb. Je bent en was wel erg goed. Jammer dat het geen goud is geworden. Btw: Nog 2300 Punten mijn heren en dan begeef ik mij naar jullie battlefield AMEN! ------- Ik ga er vanuit dat je die puntjes hebt nu, zo te zien in je MSN naam. Zeg even wanneer je een account enz. hebt op BF2, en let's play a game! Argon doet misschien ook mee, en Supreme, toch jongens? Owh trouwens, ik ben gepromoveerd tot Sergeant Majoor! Congratz!!!. Inderdaad ik ben er http://battlefield.ea.com/battlefield/bf21...mp;PID=87357018 Je ziet inderdaad nog een andere rang maar dat is een speciaale rang en die krijg je van dice. En aangezien geen een nederlander die nog heeft ga ik er maar niet van uit dat ik hem wel krijg. Hopelijk heeft marius Nu eindelijk respect voor me Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2007 BigM komt misschien heel misschien bij [boF] clan, zou namelijk stoer zijn, om hem eens te zien strijden met mijn maten! Reageren
BigM Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Niet heel misschien hoor. Zeg maar gewoon ja. Of ik de members aardig vind boeid me niet zo want het gaat om het spel enzo. En supreme zit erin en die ken ik wel. En hij is erg aardig. Dus ik ga er met alle plezier in. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Je moet je wel aanmelden op het forum! Reageren
BigM Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Zoals u wenst my lord . Maar ik besluit nu om me pc uit te doen. Maar morgen is er weer een dag. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Ga voetvolk! * * Ga in vrede! Lol, ontopic: ik heb mijn veteran Sniper badge behaald zo wel in Special Forces en in BF2. Reageren
Wesley Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Ga voetvolk! * * Ga in vrede! Amen --=---==---==---==---==---==---==---=-- Ik heb een nieuwe profiel aangemaakt, http://bf2s.com/player/97684059/ Ik wil namelijk een beter KD ratio, en nog veel meer moet beter zijn Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 22 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Succes Wesley, Ik ben wat minder gaan spelen van BF2, (een week niet meer) ook ben ik gestopt met de clan om bepaalde redenen. Reageren
Wesley Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Achja, over het algemeen blijf ik sowieso BF2 nog wel gamen hoor. Met mijn clan, maar ook in de granatespam servers. Het blijft ook gewoon super geil! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.