vinko Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Hoi, Ik heb een savegame gedownload! hiihaa, fantastisch heh, maarre, waar moet ik deze zetten om 'm te laten werken???? Thanks Vinko Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Eeen savegame plaats je in je 'GTA San Andreas User Files', die map kan je vidnen in de map 'Mijn Documenten'. In die San Andreas User Files kan je ook allerlei andere dingen plaatsen zoals je eigen muziek voor in het spel. Ook worden daar jou gemaakte foto's opgeslagen, veel plezier met je savegame! Reageren
Typhoon Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Hoi, Ik heb een savegame gedownload! hiihaa, fantastisch heh, maarre, waar moet ik deze zetten om 'm te laten werken???? Thanks Vinko Dat is niet zo moeilijk, je moet de savegame (GTASAsf1.b)(cijfer kan anders zijn) in een map zetten genaamd GTA San Andreas User Files, deze map bevind zich in Mijn Documenten (vindbaar op het bureaublad of rechtsboven bij 'Start') Als je het .b bestandje in deze map hebt gezet moet de savegame werken. Je start nu je spel en Load de game, de cijfer van de savegame geeft het slot aan, als het bestandje dus GTASAsf1.b heet zal hij op de 1e plaats staan bij de Load List. Veel succes vinko! Matthijs was me voor Bewerkt: 30 december 2006 door Typhoon Reageren
Advancegta Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Hoi, Ik heb een savegame gedownload! hiihaa, fantastisch heh, maarre, waar moet ik deze zetten om 'm te laten werken???? Thanks Vinko Je zet hem in je San Andreas User Files die je waarschijnlijk vind in C:\Documents and Settings\gebruiker\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files. Alleen de letter C kan anders zijn, dit ligt namelijk aan de schijf waarop Windows geinstalleerd staat. In die map vind je waarschijnlijk ook nog twee maps genaamd Gallery en User Tracks, hier hoef je niks mee en hierin horen de Savegame's dus niet te staan. Vergeet niet om je al bestaande Savegame's op te slaan zodat je ze altijd nog eens terug kan zetten. Om je Savegame's dus neer te zetten kan je heel simpel even 'Mijn Documenten' openen en daarin de map GTA San Andreas User Files openen.Veel plezier met je gedownloade Savegame! Edit: Ik moet echt eens wat sneller leren typen Bewerkt: 30 december 2006 door Advancegta Reageren
vinko Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Hey bedankt gasten!! Alleen werkt het nog niet. Ik had de monster savegame van Matthijs gedownload, maar deze werkt niet, ik speel met versie V1.01, misschien is dat het probleem?? Als ik de savegame laad, wordt het spel afgesloten.... Thanks again, Vinko Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Hey bedankt gasten!!Alleen werkt het nog niet. Ik had de monster savegame van Matthijs gedownload, maar deze werkt niet, ik speel met versie V1.01, misschien is dat het probleem?? Als ik de savegame laad, wordt het spel afgesloten.... Thanks again, Vinko De Monster savegame van mij? Is dat toevallig de aanvraag van denkaanhenk? In ieder geval, ik weet niet precies welke versie hij heeft, ik raad je in ieder geval aan »deze« patch te instaleren. Ik weet niet of de savegame het dan doet, maar door die patch gaat er een wereld voor je open in San Andreas, je kan dan namelijk modden. Die patch zorgt ervoor dat je V1 krijgt. Doet de savegame het niet, dan kan je hier één voor V1 downloaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.