Chi Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 Okee, wat vrienden hebben me op de hoogte gebracht van iets wat me best wel verbaasde. Vervolgens zijn we het gaan uitzoeken, maar we zijn nog niet klaar. Verwacht binnenkort meer. Het Probleem Verschillende mensen hebben een vliegend geval gespot, in de vorm van een Stealth Fighter of een Hanglider. Er is toen onderzoek gedaan naar de VLIEGTUIGEN in San Andreas. Er is een naam opgedoken uit de lijst die niemand kent. Niemand heeft dit voertuig nog gevolgen. Maak kennis met de "Androm". Androm!? Androm, ja. Nu zijn de vehicles van SA meestal hele woorden, maar Androm klinkt gewoon NIET goed. Even in het woordenboek zoeken... Zoek zoek... Hee! Andro...Meda? ANDROMEDA? Oke, bij mensen die verstand hebben van Astrologie en fans van Star Trek moet nu een lichtje gaan branden. Andromeda is een bestaand sterrestelsel buiten ons melkweg. Als je dit weet is de link niet moeilijk meer; Aliens. En hoe komen Aliens op de aarde? Juist. Het Probleem NIEMAND kan het voertuig vinden. Hoewel we het spel 100% hebben uitgespeeld, zijn we de Androm nog nooit tegengekomen. Sommige mensen zijn er zo gek van geworden dat ze beweren dat het de "laadtrappen" van het San Fierro Airport zijn. En wat doe je als je het voertuig niet IN het spel kunt vinden? Dan haal je het eruit. Hier ligt het probleem. Hoewel we veel technische info hebben kunnen verzamelen, laat het 3D-Model op zich wachten. R* heeft alles aan alle kanten beveiligd en het is totnochtoe onmogelijk om er achter te komen hoe de Androm eruitziet. Natuurlijk wordt hieraan gewerkt en we willen zo snel mogelijk beeld. Wat het niet is Natuurlijk zijn er mensen die gewoonweg nergens in geloven, of anderen op het verkeerde spoor te brengen. Hier zijn enkele "genoemde voertuigen" die het niet kunnen zijn, met reden. Hangglider Hoe kan een hangglider 40.000 kilo zijn? Met G-krachten tijdens het sturen is de Androm zelfs 3.000.000 Kilo (3 Miljoen)! Een Hangglider zou dus gelijk neerstorten. Submarine Een submarine die vliegt? Next! Waarom die Hype? Niemand heeft gezegd dat de Androm een Stealthfighter is. Als Androm echt van Andromeda afgeleid is, zou het ook een UFO kunnen zijn. Iedereen wil weten wat er aan de hand is, en wil natuurlijk een UFO kunnen vliegen. To Be Continued... Op dit moment is het nog niet mogelijk om te zeggen wat de Androm is. We gaan er achteraan en op een zeker moment zullen we erachter komen. We houden jullie op de hoogte. Reageren
Chi Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2004 Specs Vehicle ID: ANDROM - Dimensions Mass: 40000.0 Kg (Gewicht) Turn Mass: 3000000.0 Kg Drag Multiplier: 4.0 Center of Mass (X, Y, Z): 0.0, 0.0, 0.0 Percent Submerged: 75% - Traction Multiplier: 0.65 Loss: 0.9 Bias: 50% - Transmission Number of Gears: 1 Max Velocity: 200.0 KPH / 124.2 MPH (Snelheid) Engine Acceleration: 16.0 ms^2 Engine Inertia: 5.0 Drivetrain: 4WD Engine Type: Petrol - Braking Brake Deceleration: 1.0 ms^2 Brake Bias: 45% ABS: No - Suspension Steering Lock: 45.0° Force Level: 2.0 Damping Level: 0.15 High Speed Damping: 0.0 Upper Limit: 0.50 Lower Limit: -0.20 Front & Rear Bias: 50% Anti-Drive Multiplier: 0.0 - Other Seat Offset Difference: 0.30 Collision Damage Multiplier: 0.75 Monetary Value: $45000 Model Flags: Is_Big, No_Doors, No1FPS_Look_Behind, Axle_F_NoTilt, Axle_R_NoTilt, Is_Plane, Double_RWheels Handling Flags: Hydraulic_None, Halogen_Lights Headlight Type: Long Rearlight Type: Small Vehicle Animation Group: Standard Car Reageren
Eros Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 SpecsVehicle ID: ANDROM - Dimensions Mass: 40000.0 Kg (Gewicht) Turn Mass: 3000000.0 Kg Drag Multiplier: 4.0 Center of Mass (X, Y, Z): 0.0, 0.0, 0.0 Percent Submerged: 75% - Traction Multiplier: 0.65 Loss: 0.9 Bias: 50% - Transmission Number of Gears: 1 Max Velocity: 200.0 KPH / 124.2 MPH (Snelheid) Engine Acceleration: 16.0 ms^2 Engine Inertia: 5.0 Drivetrain: 4WD Engine Type: Petrol - Braking Brake Deceleration: 1.0 ms^2 Brake Bias: 45% ABS: No - Suspension Steering Lock: 45.0° Force Level: 2.0 Damping Level: 0.15 High Speed Damping: 0.0 Upper Limit: 0.50 Lower Limit: -0.20 Front & Rear Bias: 50% Anti-Drive Multiplier: 0.0 - Other Seat Offset Difference: 0.30 Collision Damage Multiplier: 0.75 Monetary Value: $45000 Model Flags: Is_Big, No_Doors, No1FPS_Look_Behind, Axle_F_NoTilt, Axle_R_NoTilt, Is_Plane, Double_RWheels Handling Flags: Hydraulic_None, Halogen_Lights Headlight Type: Long Rearlight Type: Small Vehicle Animation Group: Standard Car daar snap ik nu eens niets van , kun je misschien vertalen me engels is niet echt geweldig Reageren
BrokenTable Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 Paste de tekst eens hier. Oke niet alles wordt even duidelijk vertaald, maar veel dingen zijn er wel uit te halen. Enters vielen alleen weg vandaar dat ik de vertaalde tekst niet hier neer zet, en opmaken heb ik even geen zin in... Reageren
The_Law Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 waar heb je die stats vandaan? Reageren
Mathmagic Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 Okee, wat vrienden hebben me op de hoogte gebracht van iets wat me best wel verbaasde. Vervolgens zijn we het gaan uitzoeken, maar we zijn nog niet klaar. Verwacht binnenkort meer.Het Probleem Verschillende mensen hebben een vliegend geval gespot, in de vorm van een Stealth Fighter of een Hanglider. Er is toen onderzoek gedaan naar de VLIEGTUIGEN in San Andreas. Er is een naam opgedoken uit de lijst die niemand kent. Niemand heeft dit voertuig nog gevolgen. Maak kennis met de "Androm". Androm!? Androm, ja. Nu zijn de vehicles van SA meestal hele woorden, maar Androm klinkt gewoon NIET goed. Even in het woordenboek zoeken... Zoek zoek... Hee! Andro...Meda? ANDROMEDA? Oke, bij mensen die verstand hebben van Astrologie en fans van Star Trek moet nu een lichtje gaan branden. Andromeda is een bestaand sterrestelsel buiten ons melkweg. Als je dit weet is de link niet moeilijk meer; Aliens. En hoe komen Aliens op de aarde? Juist. Het Probleem NIEMAND kan het voertuig vinden. Hoewel we het spel 100% hebben uitgespeeld, zijn we de Androm nog nooit tegengekomen. Sommige mensen zijn er zo gek van geworden dat ze beweren dat het de "laadtrappen" van het San Fierro Airport zijn. En wat doe je als je het voertuig niet IN het spel kunt vinden? Dan haal je het eruit. Hier ligt het probleem. Hoewel we veel technische info hebben kunnen verzamelen, laat het 3D-Model op zich wachten. R* heeft alles aan alle kanten beveiligd en het is totnochtoe onmogelijk om er achter te komen hoe de Androm eruitziet. Natuurlijk wordt hieraan gewerkt en we willen zo snel mogelijk beeld. Wat het niet is Natuurlijk zijn er mensen die gewoonweg nergens in geloven, of anderen op het verkeerde spoor te brengen. Hier zijn enkele "genoemde voertuigen" die het niet kunnen zijn, met reden. Hangglider Hoe kan een hangglider 40.000 kilo zijn? Met G-krachten tijdens het sturen is de Androm zelfs 3.000.000 Kilo (3 Miljoen)! Een Hangglider zou dus gelijk neerstorten. Submarine Een submarine die vliegt? Next! Waarom die Hype? Niemand heeft gezegd dat de Androm een Stealthfighter is. Als Androm echt van Andromeda afgeleid is, zou het ook een UFO kunnen zijn. Iedereen wil weten wat er aan de hand is, en wil natuurlijk een UFO kunnen vliegen. To Be Continued... Op dit moment is het nog niet mogelijk om te zeggen wat de Androm is. We gaan er achteraan en op een zeker moment zullen we erachter komen. We houden jullie op de hoogte. K heb een gerucht gehoord, weet niet of het waar is. Ik heb iemand horen zeggen dat als je 100 % hebt dat je dan voor 300 000$ een gigantische UFO kunt kopen in area 69. is mischien die androm Reageren
henk_jan Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 dat klinkt egt als een UFO alleen jammer ''_no_doors_ Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 - Dimensions Mass: 40000.0 Kg (Gewicht) Turn Mass: 3000000.0 Kg Drag Multiplier: 4.0 Center of Mass (X, Y, Z): 0.0, 0.0, 0.0 Percent Submerged: 75% - Traction Multiplier: 0.65 Loss: 0.9 Bias: 50% - Transmission Number of Gears: 1 Max Velocity: 200.0 KPH / 124.2 MPH (Snelheid) Engine Acceleration: 16.0 ms^2 Engine Inertia: 5.0 Drivetrain: 4WD Engine Type: Petrol - Braking Brake Deceleration: 1.0 ms^2 Brake Bias: 45% ABS: No - Suspension Steering Lock: 45.0° Force Level: 2.0 Damping Level: 0.15 High Speed Damping: 0.0 Upper Limit: 0.50 Lower Limit: -0.20 Front & Rear Bias: 50% Anti-Drive Multiplier: 0.0 - Other Seat Offset Difference: 0.30 Collision Damage Multiplier: 0.75 Monetary Value: $45000 Model Flags: Is_Big, No_Doors, No1FPS_Look_Behind, Axle_F_NoTilt, Axle_R_NoTilt, Is_Plane, Double_RWheels Handling Flags: Hydraulic_None, Halogen_Lights Headlight Type: Long Rearlight Type: Small Vehicle Animation Group: Standard Car en de vertaling... Volgens mij kan je beter engels leren :blink: Want die vertaling via de site die Broken Table gaf wordt IK niet echt duidelijk.. - De Massa van afmetingen: 40000.0 (Gewicht) kg van de Massa van de Draai: 3000000.0 De Multiplicator van de Belemmering van kg: 4.0 Centrum van Massa (X, Y, Z): 0,0, 0,0, 0,0 Ondergedompelde Percenten: 75% - De Multiplicator van de tractie: 0,65 Verlies: 0,9 Bias: 50% - Het Aantal van de transmissie Toestellen: 1 Maximum Snelheid: 200,0 Kph/124,2 MPU (Snelheid) De Versnelling van de Motor: 16.0 ms^2 de Inertie van de Motor: 5.0 Drivetrain: 4WD het Type van motor: Benzine - Het remmen de Vertraging van de Rem: 1.0 ms^2 Bias Rem: 45% ABS: Nr - Het Slot van de Leiding van de opschorting: 45.0° het Niveau van de kracht: 2.0 Temperend Niveau: 0,15 Hoge Bevochtiging van de Snelheid: 0,0 Hogere Grens: 0,50 Lagere Grens: -0.20 Voor & Achterbias: De Multiplicator van de anti-Aandrijving van 50%: 0,0 - Andere Zetel compenseerde Verschil: 0,30 Multiplicator van de Schade van de Botsing: 0,75 Monetaire Waarde: $45000 modelleer Vlaggen: Is_Big, No_Doors, No1FPS_Look_Behind, Axle_F_NoTilt, Axle_R_NoTilt, Is_Plane, de Vlaggen van de Behandeling Double_RWheels: Hydraulic_None, het Type van Koplamp Halogen_Lights: Lang Type Rearlight: De Groep van de Animatie van het Voertuig: Standaard Auto Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 kun je niet gewoon aan Rockstar vragen of er een Androm in zit. Dat zou erg handig zijn Reageren
patrickvb Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Geplaatst: 27 november 2004 je moet ff met een cheat kastje voor de ps2 onsterfelik worden en erin vliegen met een heli. zie je zelf ook dat het geen ufo is:D Et is gewoon een ww2 vliegtuig die androm heet en snel vliegt (heel snel) staat trowens binnen op een muur van are69: Aliën techs in old planes: a-motor (domme naam vind ik zelf) Maar de a staat denk ik voor androm. chek it out! btw: vraag niet voor beeldmateriaal want mijn fototoestel is een beetje kapot en ik ga geen dure hardware kopen om naar de pc te linke Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 je moet ff met een cheat kastje voor de ps2 onsterfelik worden en erin vliegen met een heli.zie je zelf ook dat het geen ufo is:D Et is gewoon een ww2 vliegtuig die androm heet en snel vliegt (heel snel) staat trowens binnen op een muur van are69: Aliën techs in old planes: a-motor (domme naam vind ik zelf) Maar de a staat denk ik voor androm. chek it out! btw: vraag niet voor beeldmateriaal want mijn fototoestel is een beetje kapot en ik ga geen dure hardware kopen om naar de pc te linke Ik snap geen bal van wat je nou precies bedoelt uit te leggen.. Je zegt: je moet ff met een cheat kastje voor de ps2 onsterfelik worden en erin vliegen met een heli. Waarin? En Hoe kom je er in.. Leg dat eens uit ! En Cheats? Moet dat? Of kan het ook zonder cheats? Reageren
BrokenTable Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 Ik denk dat hij bedoeld om binnen Area69 te komen (dat kan ook zonder cheats) en dar schijnt een WW2 vliegtuig te staan die dan Androm heet (althans, dat begrijp ik uit z'n verhaal) Aliën techs in old planes:a-motor (domme naam vind ik zelf) Hier begrijp ik niets van Reageren
Nith Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 dus waar is die androm?? in area 69?? dan ga ik wel kijken met mijn ar max of ik iets kan vinden een keer ik zal foto's proberen te maken. ik heb alleen zo veel mogelijk info nodig van waar het is :rolleyes: Reageren
BrokenTable Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 dus waar is die androm?? in area 69?? dan ga ik wel kijken met mijn ar max of ik iets kan vinden een keer ik zal foto's proberen te maken.ik heb alleen zo veel mogelijk info nodig van waar het is :rolleyes: volgens patrickvb is hij dus in Area69. Zo groot is dat niet, en met cheats heb je het helemaalzo doorzocht. Er zijn 2 delen van Area 69, 1 waat de gebouwen en wachttorens staat, ten westen daarvan zijn hangars waar o.a. de Rhino staat. Ik neem aan dat hij daar dan zou moeten staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.