Zoltrix Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 Ik denk dat hij bedoeld om binnen Area69 te komen (dat kan ook zonder cheats) en dar schijnt een WW2 vliegtuig te staan die dan Androm heet (althans, dat begrijp ik uit z'n verhaal) Hoe geraak je erin zonder cheats? Reageren
BrokenTable Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 Ik denk dat hij bedoeld om binnen Area69 te komen (dat kan ook zonder cheats) en dar schijnt een WW2 vliegtuig te staan die dan Androm heet (althans, dat begrijp ik uit z'n verhaal) Hoe geraak je erin zonder cheats? Gewoon, door de poort naar binnen lopen... En als je The Black Project al hebt gespeeld is het nog makkelijker, dan kun je naar binnen vliegen. Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 hmn.. ff iets anders, wat nou als het ONDER Area 69 zit? Daar kom ik namelijk niet meer in na die opdrachten :blink: iemand anders een methode? :-\ Reageren
BrokenTable Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 hmn.. ff iets anders, wat nou als het ONDER Area 69 zit?Daar kom ik namelijk niet meer in na die opdrachten :blink: iemand anders een methode? :-\ Zover bekend kun je alleen tijdens de missie in het ondergrondse complex van Area69 Reageren
CelicaVB Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 Ik heb die missie nog niet gespeeld, maar ik las ergens op dit forum dat je een of ander hek moest opblazen (of ventielatieschacht?) om er binnen te komen. Als je nou dat terrein opgaat kun je met die throw-explosives opblazen (die dingen die je gooit en dan met een knopje laat ontploffen) Misschien kom je dan in het complex? :blink: Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 Ik heb die missie nog niet gespeeld, maar ik las ergens op dit forum dat je een of ander hek moest opblazen (of ventielatieschacht?) om er binnen te komen. Als je nou dat terrein opgaat kun je met die throw-explosives opblazen (die dingen die je gooit en dan met een knopje laat ontploffen) Misschien kom je dan in het complex? :blink: *ff over ander topic; Dat blijkt dus maar dat ik gelijk hebt.* En nu on topic; Dat is niet meer mogelijk, Het is allemaal dicht gemetseld.. Beetje vreemd, maarja Reageren
:-Bloodstorm-: Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 Mooi uitgelegt Reageren
pimp Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 ik kan nix vinden vertel het maar als jullie het cker weten :o Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 Ik ben over het hele leger gebied gaan vliegen + de berg toppen rondom voor een geheime ingang. Maar tot mijn spijt heb ik niets gevonden, op de leger basis zelf heb ik eveneens niets gevonden wat duidt op een ingang. Of een knop of dergelijke om de ingang mee te openen. Misschien moeten we maar gaan begrijpen dat R* geen zin had om de leger basis voor meer dan 1 ding te gebruiken. Persoonlijk vind ik dat echt een behoorlijk minpuntje, Het zou namelijk de spelgraad zeer zeker een boost geven bij mij, van een 8 naar een 9 bijvoorbeeld. Reageren
unicorn77 Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 <_< Andromeda kan ook een ander "tuig" zijn... ik heb eens gecheckt via internet. :o ..en de naam andromeda verwijst meestal naar vliegdekschepen...misschien eens de boten bekijken langs de kustlijnen?! :unsure: Reageren
henk_jan Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 als je bij google Androm intypt dan krijg je plaatjes en info over een ''melkweg'' stelsel k zou eigelijk nie wete waar je moet zoeken misschien heeft die tunnel/grot er mee temaken. Reageren
De Gta Master Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 Op sommige plekken kon je met een rocket launcher of met die rugzakbommen dingen naar een missie weer open knallen mischien daar ook Reageren
-Richard- Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 <_< Andromeda kan ook een ander "tuig" zijn...ik heb eens gecheckt via internet. :o ..en de naam andromeda verwijst meestal naar vliegdekschepen...misschien eens de boten bekijken langs de kustlijnen?! :unsure: Er is wel een vliegdekschip. (waar je die straaljager moet jatten) Misschien bedoelen ze die, en zitten wij te zoeken naar iets wat niet bestaat. :huh: Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 <_< Andromeda kan ook een ander "tuig" zijn...ik heb eens gecheckt via internet. :o ..en de naam andromeda verwijst meestal naar vliegdekschepen...misschien eens de boten bekijken langs de kustlijnen?! :unsure: Er is wel een vliegdekschip. (waar je die straaljager moet jatten) Misschien bedoelen ze die, en zitten wij te zoeken naar iets wat niet bestaat. :huh: Zou kunnen, Dat verklaart ook het *no doors* stuk in de text die er werd gepost Reageren
BrokenTable Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Een vliegdekschip lijkt me lastig: Hij zou dan erg licht zijn, kunnen vliegen (Is_Plane), wielen hebben (Double_RWheels) erg goedkoop zijn en heel snel gaan (een vliegdekschip IRL haalt ca. 35 knopen ~ 63km/u) en zo'n acceleratie zal hij ook niet hebben De specs waar ik op doen: Mass: 40000.0 Kg (Gewicht) Max Velocity: 200.0 KPH / 124.2 MPH (Snelheid) Engine Acceleration: 16.0 ms^2 Monetary Value: $45000 Model Flags: Is_Big, No_Doors, No1FPS_Look_Behind, Axle_F_NoTilt, Axle_R_NoTilt, Is_Plane, Double_RWheels Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.