GTA 0wn3r Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Een vliegdekschip lijkt me lastig:Hij zou dan erg licht zijn, kunnen vliegen (Is_Plane), wielen hebben (Double_RWheels) erg goedkoop zijn en heel snel gaan (een vliegdekschip IRL haalt ca. 35 knopen ~ 63km/u) en zo'n acceleratie zal hij ook niet hebben De specs waar ik op doen: Mass: 40000.0 Kg (Gewicht) Max Velocity: 200.0 KPH / 124.2 MPH (Snelheid) Engine Acceleration: 16.0 ms^2 Monetary Value: $45000 Model Flags: Is_Big, No_Doors, No1FPS_Look_Behind, Axle_F_NoTilt, Axle_R_NoTilt, Is_Plane, Double_RWheels Oops.. Ik wist de specs niet meer :blink: Naja, dan zal mijn theorie ook wel fout zijn <_< Naja .. Reageren
-Richard- Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Een vliegdekschip lijkt me lastig:Hij zou dan .... wielen hebben (Double_RWheels) Ja, daar zit wat in. Een vliegdekschip met wielen... dat kan inderdaad niet. :rolleyes: Reageren
loempiaman Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 en dan nog, het vliegdekschiep is geen voertuig maar een gebouwobject :blink: Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Een vliegdekschip lijkt me lastig:Hij zou dan .... wielen hebben (Double_RWheels) Ja, daar zit wat in. Een vliegdekschip met wielen... dat kan inderdaad niet. :rolleyes: 'K weet dat je je mening wilt geven, Maar ik geloof dat aangezien ik mijn eigen fout al heb toegegeven. Dit dus een beetje overboden is. Niet alleen voor jou GTA Speler maar ook voor Loempiaman Reageren
-Richard- Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 (bewerkt) Een vliegdekschip lijkt me lastig:Hij zou dan .... wielen hebben (Double_RWheels) Ja, daar zit wat in. Een vliegdekschip met wielen... dat kan inderdaad niet. :rolleyes: 'K weet dat je je mening wilt geven, Maar ik geloof dat aangezien ik mijn eigen fout al heb toegegeven. Dit dus een beetje overboden is. Niet alleen voor jou GTA Speler maar ook voor Loempiaman Ik wist niet dat jij het OOK over die wielen had. Het is dan inderdaad dubbelop. sorry! Ik zal der op letten. Bewerkt: 2 december 2004 door GTAspeler Reageren
unicorn77 Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 :huh: Het kan ook een zeppelin/luchtballon zijn... Reageren
Angelos Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Ik heb van een paar mensen gehoord die de gameshark code's hebben gebruikt om door muren te kunnen,dat de Andromeda het grote vliegtuig is uit een van Toreno's missie(die waar je met je motor het vliegtuig in moet rijden). Reageren
Vayne Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 hmn.. ff iets anders, wat nou als het ONDER Area 69 zit?Daar kom ik namelijk niet meer in na die opdrachten :blink: iemand anders een methode? :-\ Zover bekend kun je alleen tijdens de missie in het ondergrondse complex van Area69 als je in dit complex kon SPELEN tijdens die missie dan bestaat hij, ik ben met me jetpack onder het spel gegaan en onder erea69 geweest,... daar nix. Dit is nogal al logisch want kijk maar via onder hoe een burgershot ofzo eruit ziet,.... ER IS HELEMAAL NIKS IN. als je een burgershot enzo ingaat word je ergens heen getransporteerd, daarom lijken alle huisjes op elkaar, tis steeds dezelfde, en daarom zie je als je in een huisje zit nix meer op je radar,.. omdat je er niet in zit! er is dus waarschijnlijk weer een soort ghosttown,... maar rockstar heeft deze denk ik even goed verstopt als de androm enzo... heel goed. pfff,... wat een ontdekkingen hea :lol: Reageren
nick 82 Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 (bewerkt) wanneer je met de jetpack in de underworld gaat dan schijnt het zo te zijn dat je wél in area 69 terecht kunt komen, door erop te landen. Er wordt daar overigens nergens over de androm gesproken. Zal dit weekend zelf wel eens kijken of ik hier meer over uitgevogeld krijg. Heb dit overigens gelezen op edgefiles.com Bewerkt: 3 december 2004 door nick 82 Reageren
BrokenTable Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 als je in dit complex kon SPELEN tijdens die missie dan bestaat hij, ik ben met me jetpack onder het spel gegaan en onder erea69 geweest,... daar nix. Dit is nogal al logisch want kijk maar via onder hoe een burgershot ofzo eruit ziet,.... ER IS HELEMAAL NIKS IN. als je een burgershot enzo ingaat word je ergens heen getransporteerd, daarom lijken alle huisjes op elkaar, tis steeds dezelfde, en daarom zie je als je in een huisje zit nix meer op je radar,.. omdat je er niet in zit!er is dus waarschijnlijk weer een soort ghosttown,... maar rockstar heeft deze denk ik even goed verstopt als de androm enzo... heel goed. pfff,... wat een ontdekkingen hea :lol: Ik heb iig. bij 1 gebouw (de casino van Ken Rosenberg) gezien dat de radar niet klopt (als je binnen naar de voordeuren loopt zeg de radar dat je naar het noorden loopt, maar je loopt naar het westen). Interieur en exterieur zijn dus losgekoppeld. Mensen die nog wel eens vleden voor Duke3D hebben gemaakt: zo moest je ook een zwembad maken in D3D :-) Misschien zitten de interieuren wel helemaal in een apart veld waar niet te komen is. Reageren
Ewoud Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 (bewerkt) Misschien zitten de interieuren wel helemaal in een apart veld waar niet te komen is. Het is gewoon een zogenaamde hex code die gelade wordt. Zal een voorbeeld geven. Je gaat een gebouw binnen via dat geel dingetje nu wordt er een hex code geladen.Die hex code laadt en zorgt dat je iets op je beeldscherm ziet. Er is geen sprake van een apart veld maar van ladende codes. Het zijn gewoon 3d vormen die geladen worden en weergegeven worden. Zoals is elk voorwerp aan een eigen cordinaat geweze waar door je een hele map voor je krijg terwijl het eigelijk gewoon allemaal losse stukjes zijn. Hoop dat jullie het snappe Met action replay werkt het zow dat een hex code verandert wordt zodat ie bijvoorbeeld naar een andere code wijst of dat de code zicht blijft herhalen Bewerkt: 3 december 2004 door ewoud Reageren
CelicaVB Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 De basis is dus eigenlijk een soort gebouw, en als je die missie speelt ga je het gebouw in. Die wordt apart geladen. Het zou heel cool zijn als wij dus een ingang vinden (zo'n geel driehoekje wat buiten gebouwen staan waar je in kunt) Maar stel je voor dat die er is... en stel je voor dat we die kunnen vinden en stel er zou bijvoorbeeld een "androm" (ufo) in staan dan kunnen we die toch niet naar buiten vliegen? Omdat we dan in een gebouw zitten? Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 De basis is dus eigenlijk een soort gebouw, en als je die missie speelt ga je het gebouw in. Die wordt apart geladen. Het zou heel cool zijn als wij dus een ingang vinden (zo'n geel driehoekje wat buiten gebouwen staan waar je in kunt) Maar stel je voor dat die er is... en stel je voor dat we die kunnen vinden en stel er zou bijvoorbeeld een "androm" (ufo) in staan dan kunnen we die toch niet naar buiten vliegen? Omdat we dan in een gebouw zitten? Die indruk heb ik ook =\ Tenzij je natuurlijk hard genoeg een bug in de muur rijdt(H) dan kom je er misschien wel? maarja.. dan wordt het nog eens flink zoeke naar die bug:D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.