vinko Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Kan iemand mij vertellen hoe ik een cheat kan activeren?? Many thanks Vinko Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Kan iemand mij vertellen hoe ik een cheat kan activeren??Many thanks Vinko Door ze gewoon in te typen op je toetsenbord of iets dergelijks. Als ik een cheat heb die 'ABCDE' heet, typ je dat achter elkaar in op je toetsenbord, dus ondertussen geen andere toetsen indrukken. Ik vertel je er direct iets bij; Cheats zijn niet schadelijk voor het spel, tenzij je de RIOT cheats en/of thema cheats gebruikt. Van die laatste ben ik niet helemaal zeker.. Reageren
Typhoon Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Kan iemand mij vertellen hoe ik een cheat kan activeren??Many thanks Vinko Dat is niet zo heel moeilijk, je typt de cheat gewoon in. Dit kan alleen wanneer je in het spel bent, op deze pagina vind je alle cheats voor de pc. Wanneer je de cheat hebt ingevoerd moet hij geactiveerd zijn. In een andere post van jou zag ik dat je een trainer hebt gedownload, meestal staat bij een trainer achter de cheat een sneltoets, dus bijvoorbeeld Ctrl 1 of Shift R. Wanneer je ingame moet je die de sneltoets dus gewoon indrukken om een bepaalde cheat te activeren, bij sommige trainers moet je eerst de cheat die je wilt gebruiken aanvinken. Ik raad je de GTA: San Andreas Crazy Trainer +151 aan, deze kun je hier downloaden. Deze trainer heeft erg veel functies en hij werkt ook goed. Succes Vinko! Reageren
SlayerTwist Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Je kan die cheats ook zonder trainer in het menu activeren ESC, dan heb je er geen last van dat als je een cheat moet in typen met een V erin dat je camera zich dan gaat verplaatsen Reageren
Swiggers Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 de cheats kun je vinden op www.google.com het internet typ in cheats sanandreas succes Reageren
krentebol Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 et is netzo al j alle gta's, in-gamegewoon typ Reageren
Sandertje_GTA Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Hier alle cheats even op een rijtje. Gewoon tijdens het spelen een van de volgende codes intikken: Code Resultaat LXGIWYL Wapen Set 1, Thug's Tools KJKSZPJ Wapen Set 2, Professional Tools UZUMYMW Wapen Set 3, Nutter Tools HESOYAM Gezondheid en schild zijn Ok, krijg $25000 OSRBLHH Je krijgt 2 meer 'wanted' sterren er bij ASNAEB Je hebt geen 'wanted' sterren meer AFZLLQLL Lekker weer ICIKPYH Heel erg lekker weer ALNSFMZO Bewolkt weer AUIFRVQS Regenachtig weer CFVFGMJ Mistig weer YSOHNUL De tijd gaat sneller PPGWJHT De Gameplay is sneller LIYOAAY De Gameplay is in slowmotion AJLOJYQY Voetgangers vallen elkaar aan BAGOWPG Je krijgt een 'bounty' op je hoofd FOOOXFT Iedereen heeft wapens AIWPRTON Krijg een Rhino CQZIJMB Krijg een Bloodring Bagger JQNTDMH Krijg een Rancher PDNEJOH Krijg een racekar VPJTQWV Krijg een racekar AQTBCODX Krijg een Romero KRIJEBR Krijg een Stretch UBHYZHQ Krijg een Trashmatsher RZHSUEW Krijg een Caddy CPKTNWT Blaas alle auto's op XICWMD Je auto is onzichtbaar PGGOMOY Perfecte besturing SZCMAWO Zelfmoord ZEIIVG Overal groene lichten YLTEICZ Agresieve bestuurders LLQPFBN Roze verkeer IOWDLAC Zwart verkeer AFSNMSMW Boten vliegen BTCDBCB Je bent dik JYSDSOD Je hebt het maximum aantal spieren KVGYZQK Skinny ASBHGRB Elvis is overal BGLUAWML Voetgangers vallen jou aan CIKGCGX Strandfeest MROEMZH Er zijn overal gang members BIFBUZZ Gangs controleren de straten AFPHULTL Ninja Thema BEKKNQV Je bent een prostitue-magneet BGKGTJH Het verkeer bestaat uit goedkope auto's GUSNHDE Het verkeer bestaat uit snelle auto's RIPAZHA Auto's vliegen JHJOECW Grote Bunny Hop JUMPJET Krijg een Hydra KGGGDKP Krijg een Vortex Hovercraft JCNRUAD Smash n' Boom COXEFGU Alle auto's hebben lachgas BSXSGGC Auto's gaan weg als ze geraakt worden XJVSNAJ Het is altijd 0:00 uur OFVIAC Oranje lucht 21:00 MGHXYRM Onweer CWJXUOC Zandstorm LFGMHAL Mega sprong BAGUVIX Oneindige Gezondheid CVWKXAM Oneindige zuurstof AIYPWZQP Je krijgt een parachute YECGAA Je krijgt een Jetpack AEZAKMI De politie zoekt je nooit LJSPQK Je krijgt zes sterren 'wanted' level IAVENJQ Mega slag AEDUWNV Je krijgt nooit honger IOJUFZN Riot Mode PRIEBJ Funhouse Thema MUNASEF Adrenaline Mode WANRLTW Oneindige ammo, je hoeft nooit te herladen OUIQDMW Full Weapon Aiming While Driving THGLOJ Minder verkeer FVTMNBZ Verkeer bestaat uit Typische Auto's SJMAHPE Je kunt iedereen vragen voor je gang (9mm) BMTPWHR Je krijgt typische voetgangers en auto's, Get Born 2 Truck pak ZSOXFSQ Je kunt iedereen vragen voor je gang (rocket launchers) OGXSDAG Maximaal respect EHIBXQS Maximaal Seks Appeal VKYPQCF Taxi's hebben lachgas NCSGDAG Je Hitman kan alles VQIMAHA Je auto kan alles OHDUDE Krijg een Hunter (helikopter) AKJJYGLC Je krijgt een Quad AMOMHRER Je krijgt een Tank EEGCYXT Je krijgt een Dozer URKQSRK Je krijgt een stunt vliegtuigje AGBDLCID Je krijgt een Monster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.