Jump to content

crinimal ratting


runescaper8 (gast)

Recommended Posts

runescaper8 (gast)

Ik heb een savedata (91%) met als crinimal ratting: The Don of all Lairs (-9376).

kan ik het nu nog goedmaken? naar bvb: Gothfather, Don, Boss of mischien maar Vandal, shoplifter in plaats van The Don of all Lairs??? :?:?

(ik kwam er pas later achter bij de 80% ofzo dat mijn ratting van The Don of all Lairs hoger kan worden, ik dacht dat het een naam van een bende was ):puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een savedata (91%) met als crinimal ratting: The Don of all Lairs (-9376).

kan ik het nu nog goedmaken? naar bvb: Gothfather, Don, Boss of mischien maar Vandal, shoplifter in plaats van The Don of all Lairs??? :?:?

(ik kwam er pas later achter bij de 80% ofzo dat mijn ratting van The Don of all Lairs hoger kan worden, ik dacht dat het een naam van een bende was ):puh:

Ik moet je als eerst zeggen dat ik geen Liberty City Stories speel, en er dus eigenlijk helemaal niets van afweet. Wat ik wel weet is dat je kan stijgen in je Criminal Rating door veel onheil te zaaien, veel schieten en vermoorden dus. Hoe meer je dat doet, hoe hoger je rang wordt. Die rang kan ook weer dalen, dit gebeurd als je (te)veel cheats gebruikt. Zie hier een lijst met alle Criminal Ratings die je kunt krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een savedata (91%) met als crinimal ratting: The Don of all Lairs (-9376).

kan ik het nu nog goedmaken? naar bvb: Gothfather, Don, Boss of mischien maar Vandal, shoplifter in plaats van The Don of all Lairs??? :?:?

(ik kwam er pas later achter bij de 80% ofzo dat mijn ratting van The Don of all Lairs hoger kan worden, ik dacht dat het een naam van een bende was ):puh:

Er zijn een paar manieren:

1. Een nieuwe savegame downloaden van iemand die géén cheats heeft gebruikt.

2. Dingen doen waar je Criminal Rating omhoog gaat (bv chaos veroorzaken, veel politie achter je aan krijgen, sidemissies doen etc) maar dat duurt echt heel lang.

3. Als je kan modden, het spel modden om je rating omhoog te krijgen :puh:

Bewerkt: door Tunix
Link to comment
Delen op andere websites

runescaper8 (gast)

Als ik zoeen 10 auto's laat ontploffen en 20-/+ mensen vemoord is er nog geen 1 puntje af, als ik zoeen 2 uur onheil uithaal is er nog net een puntje af van de 9376 dat schiet niet erg op :N .

is er nog een betere en snellere manier ?

edit:wat is modden?????

Bewerkt: door runescaper8
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik zoeen 10 auto's laat ontploffen en 20-/+ mensen vemoord is er nog geen 1 puntje af, als ik zoeen 2 uur onheil uithaal is er nog net een puntje af van de 9376 dat schiet niet erg op :N .

is er nog een betere en snellere manier ?

edit:wat is modden?????

Allemaal gegevens waarop het spel draait veranderen waardoor het spel zelf verandert. Bv andere auto's erin zetten, je eigen Criminal Rating maken etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat je de rating 'The Don of all Liars' nog kan goedmaken, want dit betekend dat je gecheat hebt. Ook wanneer je gebruik maakt van de CheatDevice (voorbeeld voertuigen spawnen) krijg je meteen deze ranking, aangezien de Voertuigen spawner in de CheatDevice ook gebruik maakt van de code om een Rhino of Trashmaster te spawnen. Het beste wat je in dit geval dus kunt doen is een nieuwe savegame maken en het verhaal eens opnieuw te spelen zonder cheats en dergelijke.

Link to comment
Delen op andere websites

runescaper8 (gast)

ok bedankt voor de tips ik ben nu weer een savagame begonnen ik nu alweer 24%, maar iemand gaat al wat savadata's maken met zeldsame auto's erin, ik ga dat zekers downloaden :Y:Y

Bewerkt: door runescaper8
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...