Jump to content

modden nogwat?

Recommended Posts

runescaper8 (gast)
Geplaatst: (bewerkt)

Het is mischien een lompe vraag maar wat is modden?, heb je er een speciale fw voor nodig, als je van een huis een save huis heb gebuowt (als dat kan) kan je dan ook save of.......ik kan zo nu nog wel een half uur me eigen uit de naat staan typen :puh: maar wat ik nou eigenlijk wil vragen is wat modden is is dat een persoon of wat?? die je spel naar de klo*ten brengt???

edit:kan je modden op je eigen GTA LCS op je PSP of is het gwn voor de lol op je pc rommelen en dat je het niet kan spelen op je psp?

Bewerkt: door runescaper8

je spel kan naar de kl*ten gaan, maar dat kan moeilijk gaan.

de mod is gemaakt voor 1 auto/gebouw enz. en die moet je niet verandere, anders crashed de game!! dan wel.

modde is het aanpassen van auto's, motors, en alles wat veranderd kan worden in gta of een spel, dat je dingen kan verbeteren of vetter maken door sturctures te veranderen

en je kan op psp modden als het goed is dus ook voor gta:LCS en VCS modden ik kan de sites even niet vinden, maar ik heb het een keer gezien.. hier weet ik niet al te veel van af :N dit moet ik maar aan andere over laten ;)

Bewerkt: door Sseb
Geplaatst:
ik heb een GTA LCS en ik ben nog maar 13, bovendien is modden volgens mij betaalt :?

Modden is zeker niet betaald, de meeste/beste programma's die je ervoor nodig om zelf mods te maken helaas wel. Modden is het wijzigen van de speldata waardoor je ingame een verandering hebt. Meestal maakt het je spel vetter/beter/grappiger etc. Er zijn personen die deze mods maken (de modders), maar ook hele communities, zoals bijvoorbeeld die van de Myriad Islands mod. Hier op het gtaforum zijn ook modders actief, ze showen hun werk in dit subforum. Hier zie je meestal losse models of kleine mods, de grote TC mods (total conversion = hele nieuwe speelwereld) vind je hier op het forum onder het kopje ''Hosted Projects''. De bekendste hiervan zijn GTA: Mafia Stories, GTA: Martineza en GTI. Zij hebben eigen subfora's voor hun project. Wil je nou zelf ook leren mods te maken? Kijk dan in de volgende topics (die Jorge je overigens ook al gegeven had):

- Master Tutorial List

- Ik wil leren modden

- Modding FAQ

runescaper8 (gast)

Laat trouwens heel dat Modden gedoe maar zitten, ik zal en blijf er toch niets van snappen :N

Bewerkt: door runescaper8

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...