Pemp Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Ik heb GTA San Andreas Al Best lang uitgespeelt, maar toen ik 2 weken geleden weer op San An ging was CJ de heletijd aan het zingen, maar dan volgens mij niet zijn stem. Klopt dit? Of is dit weer iets omdat ik te veel cheats heb gebruikt? Thank you! Reageren
Moonbeam Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Soms, als je je spel lang op pauze hebt laten staan begint CJ te zingen zodra je weer verder gaat. Mischien dat je altijd meteen ging lopen, dan houd CJ namelijk op met zingen, of er gewoon nooit zo op gelet hebt. Mvg, Moonbeam Edit: Er zijn overigens geen cheats die een 'zingeffect' hebben. Bewerkt: 30 december 2006 door Moonbeam Reageren
Pemp Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Maar waarom is dat dan niet als je net begint mer een nieuw story line? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Maar waarom is dat dan niet als je net begint mer een nieuw story line? Volgens mij hoef je niet persé ver in de storyline te zijn wil je CJ horen zingen. Bij mij zingt hij regelmatig, meestal nadat ik een missie hebt gehaald, of wanneer ik een tijdje stil blijf staan. Hij zingt overigens liedjes die ook op de radio te horen zijn zoals; 'Express Yourself', te horen op: Master Sounds. Reageren
Pemp Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Maar ik had ook een keer dat een hij een liedje zong dat niet op de radio staat en het was niet zijn stem! Of is dat dan Ped? hoe dan ook das wel best grappig Kannie geen Live concert geven? Reageren
Twankala Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 hij zingt dan heel hoog, en daarom lijkt hij er niet op. maar aan het begin van een storyline is het bij mij ook al zo... Reageren
Ringo Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 'Express Yourself' is inderdaad op Master Sounds 98.3 maar de hiphop-versie van N.W.A. (Niggaz With Attitude) is op Radio Los Santos. Aangezien CJ zelf ook een 'gangster' is rapt hij misschien de laatste versie? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 CJ kan wel rappen, tenminste, zijn voice actor kan rappen >>> Door Dutchy3010: Praten over warez is niet toegestaan op het forum.<<< Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) CJ kan wel rappen, tenminste, zijn voice actor kan rappen >>> Door Dutchy3010: Praten over warez is niet toegestaan op het forum.<<< idd Chriss Bellard a.k.a. Young Maylay is zelf ook rapper allen niet zo beroemd @ Martyceha P2P downloadenbestanden hoort bij warez en dat mag niet op dit forum Google Video of Youtube wel Bewerkt: 3 januari 2007 door Dutchy3010 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.