joppie Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 heey, ik zit met een probleem, Ik heb de noobmod gedownload endie geinstalleerd maar als ik dus m'n savegame opstart valt hij uit. ik weet alleen niet waar die zit en hoe ik hem eruit krijg of wat ik er aan kan doen. GtA opnieuw installeren? Ik kan nu namelijk geen GTA spelen. Heb wel van m'n savegame een backup gemaakt. alvast bedankt. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Dat klopt helemaal. Met de n00bmod kun je geen savegames spelen. Je zult opnieuw moeten beginnen. Je kunt wel opslaan met de n00bmod, maar je kunt dan alleen savegames spelen die met de n00bmod zijn opgeslagen. Wil je toch gewoon je oude savegames spelen, dan zul je GTA San Andreas opnieuw moeten installeren, je hebt dan alleen geen n00bmod meer. Savegames backuppen is overgens niet nodig, als je opnieuw installeert blijven ze vanzelf bewaard. Bewerkt: 30 december 2006 door Flying Dutchman Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 heey,ik zit met een probleem, Ik heb de noobmod gedownload endie geinstalleerd maar als ik dus m'n savegame opstart valt hij uit. ik weet alleen niet waar die zit en hoe ik hem eruit krijg of wat ik er aan kan doen. GtA opnieuw installeren? Ik kan nu namelijk geen GTA spelen. Heb wel van m'n savegame een backup gemaakt. alvast bedankt. Omdat het bestand main.scm overschreven wordt doen je savegame het niet meer. Je moet dus een nieuwe game beginnen om met de n00bmode te spelen. Wil je hem weer deïnstalleren dan moet je je geback upte bestanden (MAIN.SCM en SCRIPT.SCM) weer plaatsen Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script, en het bestandje american.GXT weer plaatsen in: Rockstar Games\GTA San Andreas\text. Heb je geen back-ups gemaakt van deze bestanden dan kun je GTA opnieuw instaleren, maar je kunt de bestanden ook weer aanvragen in dit topic. Reageren
joppie Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Dat klopt helemaal. Met de n00bmod kun je geen savegames spelen. Je zult opnieuw moeten beginnen. Je kunt wel opslaan met de n00bmod, maar je kunt dan alleen savegames spelen die met de n00bmod zijn opgeslagen.Wil je toch gewoon je oude savegames spelen, dan zul je GTA San Andreas opnieuw moeten installeren, je hebt dan alleen geen n00bmod meer. Savegames backuppen is overgens niet nodig, als je opnieuw installeert blijven ze vanzelf bewaard. Zou ik dan niet gewoon opnieuw kunnen beginnen en dan m'n oude savegame over de nieuwe heen kopieren en met de noobmode kunnen spelen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Dat klopt helemaal. Met de n00bmod kun je geen savegames spelen. Je zult opnieuw moeten beginnen. Je kunt wel opslaan met de n00bmod, maar je kunt dan alleen savegames spelen die met de n00bmod zijn opgeslagen. Wil je toch gewoon je oude savegames spelen, dan zul je GTA San Andreas opnieuw moeten installeren, je hebt dan alleen geen n00bmod meer. Savegames backuppen is overgens niet nodig, als je opnieuw installeert blijven ze vanzelf bewaard. Zou ik dan niet gewoon opnieuw kunnen beginnen en dan m'n oude savegame over de nieuwe heen kopieren en met de noobmode kunnen spelen? Je kan niet met de n00bmode en met een savegame spelen, dat gaat niet omdat MAIN.SCM overschreven wordt. Wil je wel met de n00bmode spelen, dan dien je een nieuw spel te starten. Dit kan je gewoon doen door op 'new game' te drukken. Reageren
Jaapie94 Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 heey,ik zit met een probleem, Ik heb de noobmod gedownload endie geinstalleerd maar als ik dus m'n savegame opstart valt hij uit. ik weet alleen niet waar die zit en hoe ik hem eruit krijg of wat ik er aan kan doen. GtA opnieuw installeren? Ik kan nu namelijk geen GTA spelen. Heb wel van m'n savegame een backup gemaakt. alvast bedankt. Omdat het bestand main.scm overschreven wordt doen je savegame het niet meer. Je moet dus een nieuwe game beginnen om met de n00bmode te spelen. Wil je hem weer deïnstalleren dan moet je je geback upte bestanden (MAIN.SCM en SCRIPT.SCM) weer plaatsen Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script, en het bestandje american.GXT weer plaatsen in: Rockstar Games\GTA San Andreas\text. Heb je geen back-ups gemaakt van deze bestanden dan kun je GTA opnieuw instaleren, maar je kunt de bestanden ook weer aanvragen in dit topic. m.v.g Jaapie94 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.