Follow Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Mijn ouders kochten vandaag een nieuwe pc met een beeldscherm. Alles is van Packard Bell en het beeldscheerm doet erg raar. Het beeld slingert van links naar rechts. Een plaatje heb ik niet en lukt ook niet te maken, want zo kan je dat eens niet normaal doen. De beeldscherm is Maestro 190W. Ik las ook iets over problemen door een apparaat storing, maar door mijn lampje komt het niet. De scanner ook niet, de printer hebben we nog niet geprobeerd, heb trouwens een HP Deskjet 3820 Hopelijk zo snel mogelijk antwoord want we balen hier heel erg van. Bewerkt: 30 december 2006 door Follow Reageren
Mania-92 Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Mijn ouders kochten vandaag een nieuwe pc met een beeldscherm.Alles is van Packard Bell en het beeldscheerm doet erg raar. Het beeld slingert van links naar rechts. Een plaatje heb ik niet en lukt ook niet te maken, want zo kan je dat eens niet normaal doen. De beeldscherm is Maestro 190W. Ik las ook iets over problemen door een apparaat storing, maar door mijn lampje komt het niet. De scanner ook niet, de printer hebben we nog niet geprobeerd, heb trouwens een HP Deskjet 3820 Hopelijk zo snel mogelijk antwoord want we balen hier heel erg van. Ander beeldscherm geprobeerd? Ik zou ander beeldscherm proberen als die werkt teruggaan met beeldscherm en anders met de PC. Reageren
Follow Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Ik heb nu een andere erop staan, en die werkt wel goed. Maar als de Maestro er weer op doe doet die weer raar. PS: Ik heb het ook op het forum van Packard Bell gevraagd. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Update je monitor door middel van een driver, Ik zou je graag een link geven maar die heb ik niet om dat je geen duidelijke informatie hebt gemeld over je monitor. Daarnaast kan je ook even je grafische kaart met de nieuwste drivers updaten. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.