Dutchpet Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2006 Ik vroeg me af waar die pijpleiding op het water voor is waarschijnlijk zodat je niet naar shoreside val kan gaan. Maar als je eenmaal toegang krijgt om daar heen te gaan dan ligt nog steeds die pijpleiding daar, dus mijn vraag is waarvoor dient het? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2006 Die pijpleiding ligt daar om te voorkomen dat je vroegtijdig met de boot naar Shoreside Vale gaat. Ook nadat je Shoreside Vale hebt vrijgespeeld, blijft hij er liggen. Je kunt toch bij Shoreside Vale komen over de brug of door de tunnel. Rockstar zag kennelijk geen noodzaak om het ook mogelijk te maken om met de boot naar Shoreside Vale te gaan. En het zou ook niet echt realistisch zijn, als een hele pijpleiding in een keer verdwijnt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2007 Als met een sinper rifle er op staat er het volgende: Warning! Toxic en doodskop Edit: Bewijs komt later Greetz. GTA Monster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2007 Als met een sinper rifle er op staat er het volgende:Warning! Toxic en doodskop Edit: Bewijs komt later Greetz. GTA Monster Staat dat er dan ook in GTA LCS? Dat speelt zich namelijk ook af in Liberty City en heeft ook zo'n pijpleiding. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 (bewerkt) Ik ga zo kijken Edit: Ik heb gekeken in GTA LCS en daar staat er niets op Greetz, GTA Monster Bewerkt: 2 januari 2007 door GTA Monster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny18 Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Ik snap ook neit waarom die pijp leiding er ligt rockstar had de boten ook weg kunnen laten totdat je het derde eiland had bereikt Met moo mapper kan je de pijpledingen weghalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 is dat ook voor te voorkomen dat je achter het 3de land kan komen met gosttown Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2008 zou ook kunnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald-Duck Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2008 (bewerkt) is dat ook voor te voorkomen dat je achter het 3de land kan komen met gosttown nee, want je kunt aan beide kanten van de pijpleiding, als je tenminste op het 3e eiland kan komen, en als je de peipleiding weghaalt met moo mapper dan kun je alsnog niet in ghosttown komen via het water edit: oeps ik zie dat dit topic erg oud is *schaamte :$ * Bewerkt: 17 april 2008 door Donald-Duck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2008 is dat ook voor te voorkomen dat je achter het 3de land kan komen met gosttown nee, want je kunt aan beide kanten van de pijpleiding, als je tenminste op het 3e eiland kan komen, en als je de peipleiding weghaalt met moo mapper dan kun je alsnog niet in ghosttown komen via het water edit: oeps ik zie dat dit topic erg oud is *schaamte :$ * Wat is er dan erg aan dat dit topic oud is..?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2008 is er ooit iemand in lcs met de wagens drijven cheat achter de bergen geweest? ik wel daar komen ze overeen met elkaar en je kunt er verder niet meer weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.