Jump to content

Pijpleiding op het water


Dutchpet

Recommended Posts

Ik vroeg me af waar die pijpleiding op het water voor is waarschijnlijk zodat je niet naar shoreside val kan gaan. Maar als je eenmaal toegang krijgt om daar heen te gaan dan ligt nog steeds die pijpleiding daar, dus mijn vraag is waarvoor dient het?

Link to comment
Delen op andere websites

Die pijpleiding ligt daar om te voorkomen dat je vroegtijdig met de boot naar Shoreside Vale gaat. Ook nadat je Shoreside Vale hebt vrijgespeeld, blijft hij er liggen. Je kunt toch bij Shoreside Vale komen over de brug of door de tunnel. Rockstar zag kennelijk geen noodzaak om het ook mogelijk te maken om met de boot naar Shoreside Vale te gaan. En het zou ook niet echt realistisch zijn, als een hele pijpleiding in een keer verdwijnt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als met een sinper rifle er op staat er het volgende:

Warning! Toxic en doodskop

Edit: Bewijs komt later

Greetz. GTA Monster

Staat dat er dan ook in GTA LCS? Dat speelt zich namelijk ook af in Liberty City en heeft ook zo'n pijpleiding.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
is dat ook voor te voorkomen dat je achter het 3de land kan komen met gosttown

nee, want je kunt aan beide kanten van de pijpleiding, als je tenminste op het 3e eiland kan komen, en als je de peipleiding weghaalt met moo mapper dan kun je alsnog niet in ghosttown komen via het water

edit: oeps ik zie dat dit topic erg oud is *schaamte :$ *

Bewerkt: door Donald-Duck
Link to comment
Delen op andere websites

is dat ook voor te voorkomen dat je achter het 3de land kan komen met gosttown

nee, want je kunt aan beide kanten van de pijpleiding, als je tenminste op het 3e eiland kan komen, en als je de peipleiding weghaalt met moo mapper dan kun je alsnog niet in ghosttown komen via het water

edit: oeps ik zie dat dit topic erg oud is *schaamte :$ *

Wat is er dan erg aan dat dit topic oud is..??

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...