jaah90 Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Heeft iemand misschien een plattergornd met auto´s erop zoals de hoervraft,monstertruck en al die dingen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 hier zijn al heel veel topics over., dus gowoon ff goed zoeke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaah90 Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 misschien kan deze topic dan een samenvatting zijn? <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arr Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Een 'Hoervraft'??? klinkt vet, wat is het?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaah90 Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 sorry, maar ik bedoel hovercraft :rolleyes: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Tralalala. Niet zo ongeduldig zijn, hier wordt aan gewerkt. De Monster kun je laten spawnen door de Hotring challenge in Los Santos uit te spelen... En de Hovercraft...tsja... :rolleyes: Ligt in Vinewood. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaah90 Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 oké bedankt, maar er zijn ook nog andere auto's enzo.. maar ik zoek dan een kaart met allemaal leuke auto;s :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 oké bedankt, maar er zijn ook nog andere auto's enzo.. maar ik zoek dan een kaart met allemaal leuke auto;s :lol: Zoals ik al zei, deze is in ontwikkeling. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaah90 Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 oke,alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 de hovercraft staat helemaal niet op de aangegeven plek <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Autodiefje Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Ik heb een andere plek waar de Vortex (hovercraft) staat. Het is ergens in bone county ( de woestijn) maar de naam weet ik niet meer.... <haalt map erbij> Ik heb het weer. Hij staat aan het water bij Valle Ocultado ofziwiets. er staat ook een skimmer bij. Bovendien heb ik net ook een andere coole wagen gevonden. Namelijk de kart die je ook gebruikt om og loc achterna te zitten. Hij staat IN een gebouw in El guabrados ofzoiets. ( Je moet gewoon een kleine trap afrijden om buiten te komen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickerman Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 beetje onduidelijke map, maarja http://www.gtacrime.nl/vehicles.jpg (ik denk dat er copyright op staat!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.