Carl Johnson550 Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Ik had een vraag, waar staan drugverkopers of hoe kun je ze herkennen?? Bedankt! Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 drugsverkopers zijn in LS te vinden en zien er heel opvallend uit bijvoorbeeld eentje heeft een witte jas met capuchon aan en staat op de stoep. De ander heeft weer een zwarte hemd aan en is een neger Je kan er volgens mij heel veel vinden bij Ganton enz. in de buurt. Zoek vooral in het hart van Los Santos (dus het midden) Reageren
Carl Johnson550 Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Bedankt man! Reageren
SlayerTwist Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Je kan ook een paar drugsdealers vinden in de buurt waar je de missie ''Cesar Vialpando'' moet doen. Hier een link naar die missie, ik weet niet precies waar het op de kaart ligt, maar als je de trein volgt die je telkens langs ziet komen bij de plaats waar je start bij een new game, zul je het vinden bij het eerst station waar hij stopt. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Je vind ze meestal in Grove Street, East Bach (Kwee nie hoe ik het moet schrijven) en Willowfield Zoals SlayerTwist al zij mannen met een zwarte trui, en Iemand in eeneen witte trui en kapieschon en ze zijn bewapend met een Pistol. Edit: Ik zoek nog verder naar Drugsverkoper's Reageren
gammie_ Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 (bewerkt) Ik had een vraag, waar staan drugverkopers of hoe kun je ze herkennen??Bedankt! De meeste drugdealers vind je toch wel in LS (Los Santos) Vooral rond de buurt bij ''The Johnson house''. Er zijn maar twee verschillende drugsdealers (niet meer) 1.De zwarte man met een zwart hemd en een spijkerbroek. 2.Blanke man met een witte sweater met en altijd een capuchon over zijn hoofd. Als je bij één van deze drugsdealers gaat staan zal hij tegen je praten. Je kunt dan Positief antwoorden (op de pc is dat Y) En je kunt negatief antwoorden (met deN) Hij kan soms dan op je gaan schieten antwoord je negatief. Als je op hem richt met bijv. Een wapen gaat hij rennend op jou schieten. Als je één van de drugsdealers dood. Zal je veel geld vinden Succes, Global. Edit: Hieronder VWO-er Ik had er nog aan toe te voegen dat er maar twee zijn, dus zou zonden zijn als je gaat zoeken naar een andere drugsdealer... En verder heb ik uitgelegd dat je ook met ze kan communiseren En dat als je ze dood er een hoop geld achter blijft, dat wist hij toch nog niet? Bewerkt: 2 januari 2007 door Global Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Hij wist het antwoord al hoor . >>> Door Dutchy3010: De post boven jou, was een goede en informatieve post. Dit daarentegen heeft nergens betrekking op, en ik vraag je vriendelijk deze voortaan achterwege te laten. Daarnaast blijf je van modtags af, en moet je dus ook niet verwijderen.<<< Reageren
Carl Johnson550 Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Bedankt , van mij mag er nu een slotje op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.