Jump to content

Hoogste snelheid ooit in SA?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey allemaal,

ik heb een vraag,

wat zijn jullie hoogste snelheden ooit gehaald in San Andreas?

Graag met screenshot, met kilometerteller erbij, als bewijs zeg maar. het mogen natuurlijk gemodde handling-en zijn. Cheats als "sticklikeglue" en "ghosttown" enz. is natuurlijk ook goed, (wel zo handing om snel op te trekken en door te kunnen zonder bochten)

Ik heb zelf met een Hotring(wel een mod van een Dodge Challenger als model maarja) een snelheid behaald van 1028km/h (volgens de snelheidsmeter). Dit heb ik gedaan door vanaf de Mullholland Intersection de weg noordwaards te volgen,. (Dit is naar mijn weten het grootste stuk rechte weg in het hele spel), en andersom natuurlijk: vanaf het topje van Las Venturas naar Mullholland Intersection, maar dan rijd je heel hard (als het goed is :puh: ) en dan moet je nog een paar bochten maken(waardoor ik bijna altijd crash)

(EDIT: Ik vergeet eigenlijk te zeggen dat ik een keer ongeveer 1064km/h haalde, maar ik heb daar geen screenshot van, dus laat ik het maar op 1028km/h houden)

De manieren om zulke dingen te proberen is een aangepaste acceleratie, topsnelheid, en door "dragmultiplier" op nul te zetten(geen wind/wegweerstand), En door natuurlijk NOS te gebruiken.(ik gebruik een mod zodat als je ctrl los laat, de NOS uit gaat, en als je hem weer indrukt gewoon weer aan, dat is wel zohandig als je in een slip raakt terwijl je aan het accelereren bent)

Hieronder een plaatje van de snelheid, de map was nog maar half geladen...

Oja, handig is ook om "infinite car health" aan te zetten als je een trainer hebt die die functie heeft, anders zal je vaak na een poging ene nieuwe auto moeten zoeken(als je iets raakt met deze snelheid, dan vlieg je soms een halve kilometer de lucht in.. lol)

BTW: Het liefst geen aangepaste wegen met alleen maar rechte weg in het oneindige enzo.

Greetz Mythbuster

P.S.: Ik heb met de zoekfunctie gekeken of er al een topic als deze bestond.. maar er stond van niet.. zo wel: mijn excuses hiervoor.

post-47175-1167523229_thumb.jpg

Bewerkt: door Mythbuster

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...