Boris H. Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Ik was net op veronica een film aan het kijken genaamd Sabretooth. Daarin is natuurlijk de titelverwijzing SABREtooth wat verwijst naar de sabre. Maar wat mij vooral opviel is dat een man in die film een R* petje droeg. Precies zo'n petje als ped's in GTA dragen. Zo'n zwart petje met voorop R*. Boris H. Reageren
VforV Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Een Rockstar pet heb ik nog niet gezien in GTA San Andreas, wel een zwarte 'San Andreas' pet. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Wie was die acteur,kan ik screens zoeken Sabretooth is een tand van de Sabre Tooth Tiger Dat machtig beesje is helaas uitgestorven,de Tijger is zijn nakomeling. De Sabre (Turbo) heeft eigenaardig de brom van zo'n tijger!dus die auto... inderdaad... IB Reageren
HerrieM Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 De naam Sbare is eerder een naam gekozen inde trand van het type auto. Het gaat hier om een amerikaanse Muscle car. Deze worden wel vaker naar dieren vernoemd zoals de Cougar, Mustang, Cobra, Barra(cuda). De verwijzing naar een (nietzeggende) film vind ik dus niet voor de hand liggend. Reageren
Boris H. Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Maar het ging vooral om dat R* petje wat in meerdere GTA's zit en dus echt bestaat. Die Sabre weet ik ook wel dat het naar een tijger verwijst maar ik vond het toevallig dat er en een autonaam uit GTA in die film zat en een R*petje. Misschien heeft Rockstar de film Sabretooth wel gesponsord? Boris H. Reageren
AlexdeJong123 Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Ik heb die film ook gister gezien Leuke film vooral met die scene bij het meer toen die vrouw werd opgegeten EDIT : Het is een sabeltandtijger, jah hij is uitgestorven maar in die film hebben ze er 1 terug gebracht >>> Door Dutchy3010: Deze post heeft geen betrekking op het topic. Graag dit soort onnodige berichten voor je houden!<<< Bewerkt: 31 december 2006 door Dutchy3010 Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Ik heb ooit ook eens een film gezien, waarin een grote Rockstar North poster aan de muur hing. Ik weet helaas niet meer hoe hij heet, anders kon daar ook een verwijzing in zitten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.