Jump to content

Save-Game

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo Allemaal,

Omdat mijn computer afgelopen maand gecrasht is, ben ik al m'n gegevens kwijt. Dus ook de save-game van SanAndreas.:-( Ik heb eerlijk gezegd geen zin meer om de hele storyline in te halen. Dus ging ik maar een Save-Game downloaden. Deze Save-Games waren meestal 100%. Wat ik alleen zo vervelend eraan vind is met munitie. Hij gaat nooit op, of hij vult weer bij. Ik weet niet precies hoe dat zit. Dus ik vroeg me af... Hebben jullie een save-game voor mij? Nog niet helemaal 100% zodat je die minutie-gebeuren niet krijgt. Of weten jullie missen een link waar ik zo'n Save-Game kan downloaden? Alvast bedankt voor jullie hulp.

Greetzzz 8)

Geplaatst:

Hey 'paul007', dat is niet zo mooi dat je computer het begeven heeft. Echter kun je er nu niet zo heel veel meer aan doen, maar er zijn wel sites of topics waar je het wel kan downloaden. Typhoon, -Matthijs en ik hebben in de zomer van 2006 een topic gemaakt met alle San Andreas Versie 2 savegames. Dit is alleen voor de Versie 2 gebruikers en als je die versie niet hebt raad ik je aan om 'dit' adres eens te bezoeken. Daar vindt je alle savegames voor versie 1 zodat je die met een oude versie van San Andreas kunt spelen. Verder moet je de savegame pakketen openen met Winrar een gratis programma dat je kunt downloaden op 'Rarlabs.com'. Mocht dit niet werken dan kun je natuurlijk altijd vragen stellen natuurlijk!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...