Jump to content

ff vraagje

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een savegame gedownload van de forum en ik wil hem uitproberen :Y

loopt gta sa vast :duh::duh:

kan iemand mij helpen!!!

Geplaatst:
Ik heb een savegame gedownload van de forum en ik wil hem uitproberen :Y

loopt gta sa vast :duh::duh:

kan iemand mij helpen!!!

Ik weet niet welke savegame je hebt gedownload maar waarschijnlijk heb je dan een savegame van een andere versie gedownload. De meeste savegames zijn in versie 1 gehaald, misschien heb jij dan versie 2. Ik raad je aan om deze patch te installeren, hierdoor zal je spel naar Versie 1 van het spel gaan. De savegames van versie 1 per missie staan hier. Als je niet wilt downgraden en je mocht wel versie 2 hebben zou je altijd hier nog kunnen kijken, hier hebben SummerBase, Matthijs en ik alle missies per savegame opgeslagen, je kan dus zo weer een missie naspelen.

Hier kan je een 100% savegame van versie 1 downloaden (werkt alleen als je gedowngrade hebt)

Downgrade dus even, dit geeft veel voordelen op bijvoorbeeld het mod gebied.

Succes!

Geplaatst: (bewerkt)

Dit kan twee dingen betekenen. Je hebt niet de juiste versie voor de Savegame er zijn namelijk twee officiele versies. Versie 1 en versie 2, alle exemplaren die je na de zomer hebt gekocht zijn sowieso versie 2 of je moet een hele oude hebben. Ook kan het wezen dat je een nieuwe savegame hebt gedownload oftewel versie 2 en je hebt een versie 1 San Andreas, en dat gaat dus niet samen. Als je tijdens het spelen in het menu V2 ziet staat heb je een versie 2 exemplaar; zie je niks dan heb je Versie 1. Ik zou dus proberen een andere savegaeme te downloaden, of je moet van versie veranderen. Dit gaat heel gemakkelijk door de bronbestanden te veranderen. Ik kan je de bestanden wel even geven, maar dan moet je even wachten, dan upload ik het. Maar, het lijkt me verstandiger om een andere savegame te proberen die wel voor jouw versie beschikbaar is. Ook is mod(ificer)en een manier waardoor sommige savegames niet kunnen werken.

Edit: Zie dit maar als aanvulling op de post van mijn goede vriend Typhoon! :klap:

Bewerkt: door SummerBase

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...