SlayerTwist Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Ik vraag nu vast erg veel maar zou één van jullie voor mij dat: - Daten - Brandweermissies, Ambulancemissies, Politiemissies, Koeriersmissies en andere submissies - Wang Cars - De scholen [bijv. rij- en vliegschool] - De Zero-missies - De Heist-missies Want ik ben zelf te lui om het te doen Savegame zit in de bijlage GTASAsf1.b
-Matthijs- Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Oke, ik ga er mee aan de slag. Edit: Ik houd hier trouwens wel een checklist bij, ik kan je geen goud op alle scholen verzekeren dat is nog te hoog voor me gegrepen. Edit II: Savegame corrupted, heb je iets met je savegame gedaan, mods gebruikt o.i.d.? Edit III: Het is een V2 ja, daar heb ik rekening mee gehouden. Maar als ik V1 zou hebben gehad dan zou ik na het laden van de savegame terug op Windows komen, dus daar ligt het niet aan. Bewerkt: 31 december 2006 door -Matthijs-
SlayerTwist Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Oke, ik ga er mee aan de slag. Auto school is al gedaan zag ik net :o Ty dat je me helpt Edit: Ik gebruik geen mods, dit is wel een V2 save hè .. Edit: Ik weet niet zeker wat voor save het dan is heb hem laast gedowngrade .. Bewerkt: 31 december 2006 door SlayerTwist
HerrieM Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Misschien dat je je savegame ergens ander kunt uploaden (bijvoorbeeld Rapidshare.com). Soms wil deze bij het uploaden corrupt raken. @ Typhoon, ik raad het -Matthijs- af om die tut te volgen. Hierbij ga je je eigen exe aanpassen terwijl het bropleem niet bij -Matthijs- ligt, maar ergens tussen het saven van Slayer en het downloaden. Ik heb wel vaker meegemaakt dat savegames corrupt raken doordat ze ergens worden geüpload. Bewerkt: 31 december 2006 door HerrieM
Typhoon Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Matthijs, probeer deze tut van Godrax eens te volgen, als het goed is zal hij dan niet meer corupted zijn. Ik weet niet zeker dat het met Versie 2 lukt, maar je kan het altijd proberen.
SlayerTwist Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Lol, dat heb ik weer Ben ik 2 uur aan het GTA'en had in die tijd die inport/export opdracht gedaan en ik had al die oesters, enzo. Dan loop ik opeens vast, gaat mijn computer vanzelf opnieuw opstarten, meteen als kwijt. Iemand die me nog wil helpen met die sub missie's en die inport/export opdracht De mensen die gereageert hebben raden met aan om Rapidshare te gebruiken dus KLIK Hij zit ook nog in de bijlage voor de zekerheid. @ HerrieM Bedankt GTASAsf1.b Bewerkt: 31 december 2006 door SlayerTwist
HerrieM Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Dingen die moeten gebeuren: BMX Challenge Chilliad Challenge NRG500 Courier San Fierro Courier Los Santos Courier Las Venturas Vigilante Paramedic Firefighter Taxi Pimping Trucking mission Valet Parking Quarry Freight Train Ammunation Shootingrange 100 tags 50 photo-ops 48 Horseshoes 50 Oysters Boat School Bike School 8-Track Blood Bowl Kickstart Dirtrack Little Loop Backroad Wanderer City Circuit Vinewood Freeway Into The Country Dirtbike Danger Bandito County Go-Go Karting San Fierro Fastlane San Fierro Hills Country Endurance SF to LV Dam Rider Desert Tricks LV Ringroad World War Ace LV Barnstorming Military Service Chopper Checkpoint Whirlybird Waypoint Heli Hell Lol jij ziet snel wat ik nog niet heb gedaan, wist zelf niet eens wat ik niet heb gedaan Daar is een programma SAMA voor. Deze bekijkt wat gedaan is en wat nog moet. Edit: -Matthijs- zal de savegame afmaken, bedenk echter wel dat de dingen die nog moeten gebeuren tijdrovend kunnen zijn en daarom kan het nog wel even duren. Bewerkt: 1 januari 2007 door HerrieM
SlayerTwist Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Lol, dat heb ik weer Ben ik 2 uur aan het GTA'en had in die tijd die inport/export opdracht gedaan en ik had al die oesters, enzo. Dan loop ik opeens vast, gaat mijn computer vanzelf opnieuw opstarten, meteen als kwijt. Iemand die me nog wil helpen met die sub missie's en die inport/export opdracht De mensen die gereageert hebben raden met aan om Rapidshare te gebruiken dus KLIK Hij zit ook nog in de bijlage voor de zekerheid. @ HerrieM Bedankt Lol jij ziet snel wat ik nog niet heb gedaan, wist zelf niet eens wat ik niet heb gedaan Daar is een programma SAMA voor. Deze bekijkt wat gedaan is en wat nog moet. Nogmaals bedankt >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd.<<< Het schiet erg op HerrieM :o Ik zou er zeker 4 dagen over doen ofzo Bewerkt: 31 december 2006 door SlayerTwist
-Matthijs- Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) BMX Challenge Chilliad Challenge > Bling. NRG500 Courier San Fierro Courier Los Santos Courier Las Venturas Vigilante Paramedic Firefighter > Matthijs. Taxi Pimping > Matthijs. Trucking mission Import/export Valet Parking Quarry Freight Train > Matthijs. Ammunation Shootingrange > Bassiej26 100 tags 50 photo-ops 48 Horseshoes 50 Oysters Boat School Bike School 8-Track > Bassiej26 Blood Bowl > Bassiej26 Kickstart Dirtrack Little Loop > Matthijs. Backroad Wanderer > Matthijs. City Circuit > Matthijs. Vinewood > Matthijs. Freeway > Matthijs. Into The Country > Matthijs. Dirtbike Danger Bandito County Go-Go Karting San Fierro Fastlane San Fierro Hills Country Endurance SF to LV Dam Rider Desert Tricks LV Ringroad World War Ace LV Barnstorming Military Service Chopper Checkpoint Whirlybird Waypoint Heli Hell Bewerkt: 1 januari 2007 door -Matthijs-
SlayerTwist Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Ow lol, jullie nemen het van elkaar over? Ik zie nu ook dat er namen achter staan Maar die zonder naam, doen jullie die niet of weten jullie nog niet wie Als jullie de rest nog allemaal doen zijn er nog 19 missie's te gaan Alvast heel erg bedankt allemaal @HerrieM: Dat begrijp ik, doe maar rustig aan ^^ Edit: Die tags, photo-ops, hoseshoes en Oesters hoeven jullie niet te doen, daar gebruik ik anders wel een cheat voor Als jullie het niet wisten, jullie mogen cheats gebruiken Bewerkt: 2 januari 2007 door SlayerTwist
Mayuiong Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 (bewerkt) Hmmm ik heb op internet een 100% Saved Game voor V2 gezien, ik ga wel ff zoeken! Ah gevonden: Maker: Boro Welke Website: Klik hier (Download) V2100percentSavegame.zip Bewerkt: 2 januari 2007 door Mayuiong
SlayerTwist Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 (bewerkt) Hmmm ik heb op internet een 100% Saved Game voor V2 gezien, ik ga wel ff zoeken!Ah gevonden: Maker: Boro Welke Website: Klik hier (Download) Bedankt, ik heb hem gedownload nu nog ff kijken als ie het doet Edit: Hij doet het perfect Mayuiong Heel erg bedankt ^^ HerrieM & -Matthijs-: Van mij mogen jullie me blijven helpen, als jullie hem op 100% brengen zal ik hem zeker spelen, maar het is niet echt nodig Dus doe wat jullie leuk vinden en bedankt ^^ Bewerkt: 2 januari 2007 door SlayerTwist
-Matthijs- Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Hmmm ik heb op internet een 100% Saved Game voor V2 gezien, ik ga wel ff zoeken! Ah gevonden: Maker: Boro Welke Website: Klik hier (Download) Bedankt, ik heb hem gedownload nu nog ff kijken als ie het doet Edit: Hij doet het perfect Mayuiong Heel erg bedankt ^^ HerrieM & -Matthijs-: Van mij mogen jullie me blijven helpen, als jullie hem op 100% brengen zal ik hem zeker spelen, maar het is niet echt nodig Dus doe wat jullie leuk vinden en bedankt ^^ Maar dan had je ook gewoon direct om een 100% savegame kunnen vragen? Maar goed, je moet uiteraad Bassiej26 en Bling ook niet vergeten die hebben ook heel wat gedaan, ik stop er nu mee, aangezien het niet echt nodig is nog langer door te gaan. Of de anderen ook zo denken zie ik vanzelf..
Koen729 Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Dit vind ik echt belachelijk hoor, je laat anderen in het zweet werken en waarvoor? Voor niks! Denk eerst even na voor je wat doet...
Mayuiong Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Dit vind ik echt belachelijk hoor, je laat anderen in het zweet werken en waarvoor? Voor niks! Denk eerst even na voor je wat doet... Bedoel je mij daarmee? Want dit was niet mijn bedoeling! Mocht je mij bedoelen Sorry
Recommended Posts