Jump to content

Ik wil een Laptop/Gewone Computer

Recommended Posts

Geplaatst:
Maar wat voor,n Video kaart heb ik nodig, en hoe duur kan hij dan gaan kosten?

Rullez :t

@ Het liefst heb ik een videokaart waarmee ik ook de allernieuwste spellen kan afspelen zoals GTA IV ETC ETC.

Wil je GTA IV spelen dan moet je ook aan de andere specs denken niet alleen aan de videokaart, met de specs van dat systeempje van bling kun je waarschijnlijk niet GTA IV spelen, daar is hij tenslotte ook niet voor bedoeld.

Geplaatst:

Maar wat voor,n Video kaart heb ik nodig, en hoe duur kan hij dan gaan kosten?

@ Het liefst heb ik een videokaart waarmee ik ook de allernieuwste spellen kan afspelen zoals GTA IV ETC ETC.

Wil je GTA IV spelen dan moet je ook aan de andere specs denken niet alleen aan de videokaart, met de specs van dat systeempje van bling kun je waarschijnlijk niet GTA IV spelen, daar is hij tenslotte ook niet voor bedoeld.

Het is Blink niet Blinq, dat is iemand anders ;)

En inderdaad, die computer die ik je als voorbeeld geef is niet bedoeld om te gamen. Daar heb ik hem ook niet voor gekocht! ^_^

Geplaatst:
Met een Celeron processor kan je wel gamen maar hij is er niet echt geschikt voor. Om te gamen kan je dus inderdaad beter een computer kopen met een Intel Pentium 4 Processor. Helaas is deze PC niet in die versie verkrijgbaar. Wel heb je dezelfde PC maar dan voor 100 euro duurder met een AMD Processor. Misschien dat je met die Processor wel kan gamen.

:)

Je kan voor het echte en dan ook echte game werk beter een AMD nemen, voor het reken werk enzovoorts een Pentium.

Het is maar dat je het weet. ^_^

Ik kan je ook aan raden een dualcore processor te nemen. ;)

Geplaatst:

Beste Gtaforumers, ik had vandaag een PB van Gangsta gehad. Met daarin een knappe PC bij de BCC, ik zal de informatie hierzo posten. Dan kunnen jullie nog even kijken of het geschikt is voor mijn doelen.

HEWLETT PACKARD PAVILS7620

Specificaties:

AMD Athlon™ 64 3500+ processor Processor

Exclusief monitor

1024 MB geheugen

200 GB harde schijf

DVD±R/RW Dual layer,Lightscribe Drive

9 in 1 Cardreader

Draadloos toetsenbord

Draadloze muis

Wireless lan

Lan

NVidia GeForce 6150 videokaart

Geluidskaart

7.1 (8 kanaals)

USB 2.0 (5 of meer)

Firewire

Kleur: wit

Software bijgeleverd: Windows XP

Garantie uitbreiding mogelijk: HP Garantie (3 jaar totaal)

Nogmaals Gangsta hartelijk bedankt...

Geplaatst:

Oke, ik heb even alles bekeken en dit is mijn mening erover:

AMD Athlon™ 64 3500+ processor Met deze processor kan je denk ik wel Grand Theft Auto San Andreas spelen op de PC. Of je er ook GTA IV mee kan gaan draaien zou ik niet weten aangezien ik nog niets van systeem eisen voor die game heb gezien.

Exclusief monitor Lijkt me geen probleem als je zelf thuis nog een scherm hebt staan

1024 MB geheugen Hier hoef je helemaal niet aan te twijfelen, zeker wel genoeg hoor! :)

200 GB harde schijf Hetzelfde geld voor de Harde Schijf, groot genoeg of je moet illegaale praktijken op je computer willen gaan doen. Zo niet , dan is hij zeker wel groot genoeg.

DVD±R/RW Dual layer,Lightscribe Drive Hiermee kan je branden, lijkt mij gewoon goed.

9 in 1 Cardreader Hier kan je de memorycard van je camera of mobiel in stoppen. Deze manier is veel sneller dan helemaal een kabel aan te sluiten achter.

Draadloos toetsenbord Draadloos, je houdt ervan of je houdt er niet van. Ik zelf ben een voorstander van toetsenborden met een kabeltje. Je voorkomt dat ze zouden kunnen vallen en je hebt geen problemen met batterijen enzo.

Draadloze muis Hetzelfde geld voor de muis. Als je iets te wild bezig bent met een game zou hij wel eens kunnen vallen en is de muis weg.

Wireless lan -

Lan -

NVidia GeForce 6150 videokaart Deze videokaart zou Gta San Andreas wel moeten kunnen draaien.

Geluidskaart 7.1 (8 kanaals) [/b] Gewoon perfect om af en toe eens wat muziek af te draaien.

USB 2.0 (5 of meer) Genoeg USB aansluitingen denk ik zo.

Firewire -

Kleur: wit Goed toch?

Software bijgeleverd: Windows XP XP wordt natuurlijk nog veel gebruikt maar zoals je weet komt Vista binnenkort officeel uit. Natuurlijk heb je aan XP geen slechte maar houd er wel rekening mee.

Garantie uitbreiding mogelijk: HP Garantie (3 jaar totaal) Dit zou je zelf even moeten bekijken, wil je het of wil je het niet?

Bij de dingen die ik niet wist heb ik even een - neergezet, er zullen vast nog wel wat members hier rondsurfen die je daarmee kunnen helpen. '

Succes,

Geplaatst:

Bedankt voor je reactie Blink, zijn er mischien nog meer mensen die de computer willen raten?

:t Rullez :t

Geplaatst:
Beste Gtaforumers, ik had vandaag een PB van Gangsta gehad. Met daarin een knappe PC bij de BCC, ik zal de informatie hierzo posten. Dan kunnen jullie nog even kijken of het geschikt is voor mijn doelen.

HEWLETT PACKARD PAVILS7620

Specificaties:

AMD Athlon™ 64 3500+ processor Processor Lijkt me een sterke processor voor een computer, je kan er goed games opdraaien daarvoor is een AMD een pentium is alleen voor rekenwerk. +1

Exclusief monitor Vind ik iets negatiefs, meestal geef HP er een monitor bij. -1

1024 MB geheugen Goed geheugen is ook een snelle pc, goeie krachtig geheugen. +1

200 GB harde schijf Veel schijfruimte, is goed voor een pc +1

DVD±R/RW Dual layer,Lightscribe Drive Dual layer is best goed om iets te branden maar er zit er maar 1 drive in. +0,5

9 in 1 Cardreader Ik heb er ook vele en ik doe er haast niks mee. +0,5

Draadloos toetsenbord Draadloos is vaak goed maar die vaak worden geleverd zijn vaak heel slecht voor het spelen van games. +0,5

Draadloze muis Kan goed wezen maar slecht voor games: +0,5

Wireless lan Is ook handig draadloos maar nodig? +0,5

Lan ^ +0,25

NVidia GeForce 6150 videokaart Slechte kaart kzou een betere nemen ik had zelfs in mijn pc een Geforce 6610XL 128 MB -1

Geluidskaart Wat voor geluidskaart zit er in? Lijkt me logisch maar als er geen informatie van BCC wordt bij gegeven moet je niet veel verwachten. +0,5

7.1 (8 kanaals) ??

USB 2.0 (5 of meer) Netjes 5 usb poorten. +1

Firewire Firewire is sneller dan USB die heb ik ook goed voor externe Firewire harddisks

Kleur: wit Lelijke kleur. -0,5

Software bijgeleverd: Windows XP Windows XP Home? Professional? Media Centerstyle? onduidelijke informatie. +0,25

Garantie uitbreiding mogelijk: HP Garantie (3 jaar totaal) Netjes lijkt met best goed voor een pc van 600 euro. +2

Nogmaals Gangsta hartelijk bedankt...

Een 7,5 voor een systeem lijkt me redelijk. ^_^

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Beste Gtaforumers, ik heb vandaag weer is wat rond gekeken en ben deze computer tegen gekomen.

Intel Pentium 4 2.8ghz 800mhz fsb 1mb l2 Cache.

Moederbord asus p5p800s .

Geheugen kaart ddr 1gb + 1 x 256mb

Video kaart Nvidea GeForce 6600 256mb hdtv out tv out dvi.

Conceptronic draadloos netwerk ontvanger,

Extra geluids kaart.

80 gb hd .

DVD-rom }cd-rom brander.

Floppy drive.

7 Ventilators.

Je krijgt de gamer logitec laser muis erbij + de trust flat toetsenbord en het ap beeldscherm + kabels enzo.

Nou vroeg ik mij af zouden jullie deze willen rate? _O_

@@Het geld voor deze PC heb ik al thuis liggen dus jullie hoeven niks te vragen over de prijs. Het geld heb ik! ;)

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:

Ik heb even mijn best voor je gedaan om er wat van te maken. Lees hem gerust door. Sommige dingen wist ik niet of niet zeker. Neem het me niet kwalijk als er dingen in staan die niet goed zijn. Meld dit wel even want dan leer ik zelf ook weer wat :D

• Intel Pentium 4 2.8ghz 800mhz fsb 1mb l2 Cache.

Met Intel Pentium heb ik altijd goede ervaringen gehad. Ze zijn snel en in tegenstelling tot Celeron Processoren niet zo zuinig dus gamen zou hierop moeten gaan. Wanneer je echter zwaardere en nieuwere games wilt gaan spelen in de toekomst dan zul je toch moeten gaan denken aan iets nieuws namelijk DualCore. Maar voorlopig is dit nog wel goed.

• Moederbord asus p5p800s

Met moederborden ben ik niet zo heel erg op de hoogte omdat deze meestal wel goed zijn.

• Geheugen kaart ddr 1gb + 1 x 256mb

Het geheugen van deze computer valt me toch wel wat tegen hoor. 256 is best weinig omdat je voor sommige games toch echt zeker wel 512 MB nodig hebt om ze te kunnen spelen. Als je alleen Grand Theft Auto San Andreas wilt spelen of wat games van nu dan zou het denk ik wel net aan kunnen.

• Video kaart Nvidea GeForce 6600 256mb hdtv out tv out dvi

Goede videokaart, 256 MB is wel genoeg voor games als GTA San Andreas en voorgangers.

• Conceptronic draadloos netwerk ontvanger

Zelf gebruik ik gewoon nog Internet via een ouderwets UTP kabeltje dus met draadloos heb ik geen ervaring. Zal wel goed zijn verder hoor.

• Extra geluidskaart

Heb je hier meer informatie van? 5.1 of 7.1?

• Harde Schijf van 80 GigaByte

80 Gigabyte is voorlopig wel even genoeg. Of je zou hem gelijk moeten volproppen met onzin. Zelf heb ik twee hardeschijven van 80 gigabyte en op het moment van schrijven is de ene pas gevuld met 20 GB en de andere nog brandendschoon.

Je kan natuurlijk later altijd nog een Externe HD erbij kopen om uit te breiden.

• DVD Rom – CD Brander

Goed, lijkt me niets over te vertellen

• Floppy drive

Goed, lijkt me niets over te vertellen.

• 7 Ventilators

Genoeg koeling lijkt me

;)

Geplaatst:

als dit diirder kost dan 500 uero niet doen kun je wel wat beters voor krijgen pentium 4 is oud 80gb is minimaal tegenwoordig of het moet eentje wezen met een sata aansluiting met 7200toeren dan si i wel goed maar ik zou nog ff rondkijke als ik jou was asus moederborden zijn kwalieteismoederborden p.s heeft i nou 1gb ram +256mb ram??

Geplaatst:
als dit diirder kost dan 500 uero niet doen kun je wel wat beters voor krijgen pentium 4 is oud 80gb is minimaal tegenwoordig of het moet eentje wezen met een sata aansluiting met 7200toeren dan si i wel goed maar ik zou nog ff rondkijke als ik jou was asus moederborden zijn kwalieteismoederborden p.s heeft i nou 1gb ram +256mb ram??

Mmh waar heb je het over? Waarom is de PIV oud?

Geplaatst: (bewerkt)

sorry het berichtje van mij was een beetje onduidelijk :$

pentium d is nieuwer dan pentium 4

penium d word veel minder warm warm wat de prestaties ten goede komt

maar ik zou voor een dual core gaan of een core 2 duo maar denk niet dat dat in je budget past..

Bewerkt: door tomosbb

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...