-eend- Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 hoe kan je je t-shirt trui of wat dan ook uit doen? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 hoe kan je je t-shirt trui of wat dan ook uit doen? Dan ga je naar je kleedkamer. Ga vervolgens naar "Remove Items", waarna je de torso verwijderd. Dan heb je een ontbloot bovenlijf . Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 In alle savehouses die je hebt of gekocht hebt kun je naar een kamer met een pijl erop. Die ga je in en je kunt in een marker staan. Dan kan je met kleding wisselen of uitdoen. Je moet gewoon even zoeken in je savehouses, ze zijn makkelijk te vinden. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 hoe kan je je t-shirt trui of wat dan ook uit doen? Dan ga je naar je kleedkamer. Ga vervolgens naar "Remove Items", waarna je de torso verwijderd. Dan heb je een ontbloot bovenlijf . en voor het geval je niet weet waar je kleedkamer is : Safehouse Reageren
-eend- Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 In alle savehouses die je hebt of gekocht hebt kun je naar een kamer met een pijl erop. Die ga je in en je kunt in een marker staan. Dan kan je met kleding wisselen of uitdoen. Je moet gewoon even zoeken in je savehouses, ze zijn makkelijk te vinden. uitdoen staat er nie bij... Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 In alle savehouses die je hebt of gekocht hebt kun je naar een kamer met een pijl erop. Die ga je in en je kunt in een marker staan. Dan kan je met kleding wisselen of uitdoen. Je moet gewoon even zoeken in je savehouses, ze zijn makkelijk te vinden. uitdoen staat er nie bij... Er staat wel "Remove Items", zoals ik in mijn post hierboven heb gezegd. Als je daarop klikt, kan je torso aanklikken, waardoor je hem verwijderd van je lichaam. Reageren
-eend- Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 In alle savehouses die je hebt of gekocht hebt kun je naar een kamer met een pijl erop. Die ga je in en je kunt in een marker staan. Dan kan je met kleding wisselen of uitdoen. Je moet gewoon even zoeken in je savehouses, ze zijn makkelijk te vinden. uitdoen staat er nie bij... Er staat wel "Remove Items", zoals ik in mijn post hierboven heb gezegd. Als je daarop klikt, kan je torso aanklikken, waardoor je hem verwijderd van je lichaam. maar dan is al je torso rommel weh Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 In alle savehouses die je hebt of gekocht hebt kun je naar een kamer met een pijl erop. Die ga je in en je kunt in een marker staan. Dan kan je met kleding wisselen of uitdoen. Je moet gewoon even zoeken in je savehouses, ze zijn makkelijk te vinden. uitdoen staat er nie bij... Er staat wel "Remove Items", zoals ik in mijn post hierboven heb gezegd. Als je daarop klikt, kan je torso aanklikken, waardoor je hem verwijderd van je lichaam. maar dan is al je torso rommel weh Hoe bedoel je? Als je een T-Shirt of iets dergelijks hebt gekocht komt dat voor zover ik weet automatisch in je kledingkast terecht, als het goed is moet onder het kopje 'torso' gewoon het door jou gekochte kledingstuk hangen. Weg is het dus niet. Reageren
-eend- Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 In alle savehouses die je hebt of gekocht hebt kun je naar een kamer met een pijl erop. Die ga je in en je kunt in een marker staan. Dan kan je met kleding wisselen of uitdoen. Je moet gewoon even zoeken in je savehouses, ze zijn makkelijk te vinden. uitdoen staat er nie bij... Er staat wel "Remove Items", zoals ik in mijn post hierboven heb gezegd. Als je daarop klikt, kan je torso aanklikken, waardoor je hem verwijderd van je lichaam. maar dan is al je torso rommel weh Hoe bedoel je? Als je een T-Shirt of iets dergelijks hebt gekocht komt dat voor zover ik weet automatisch in je kledingkast terecht, als het goed is moet onder het kopje 'torso' gewoon het door jou gekochte kledingstuk hangen. Weg is het dus niet. k snap t al heb dat ding al uit Reageren
JANNUH Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ey ik ben nieuw op dit forum ik wilde vragen hoe ik aan een politie pak kom??? alvast bedankt Reageren
gammie_ Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Ey ik ben nieuw op dit forum ik wilde vragen hoe ik aan een politie pak kom??? alvast bedankt Welkom op het GtaForum JANNUH Het politie pak krijg je pas als je met Barbara Schternvart gaat date en dan wel 100%. Dus door vaak met haar te gaan date loopt vanzelf het metertje op. Zie hier onder meer informatie. Barbara Schternvart Omschrijving Waar vind ik haar: Je vindt haar soms op de parkeerplaats van het politiebureau in El Quebrados. Ze wil pas met je daten als je minimaal 50% vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar op het politiebureau. Wanneer is ze thuis: 00.00-06.00 & 16.00-00.00 Waar wil ze eten: De bar bij de snelweg in haar buurt Waar wil ze dansen: Gelukkig gebeurt dit bijna nooit, ze woont er namelijk erg ver vandaan. Als ze wel wil dansen, kan dit in zowel San Fierro als Las Venturas. Hoe hard wil ze rijden: Vrij zacht, bij haar "huis" Beloning 15%: Je kunt je wapens en je geld in het politiebureau niet verliezen 50%: Je hebt toegang tot haar wagen 60%: Seks is mogelijk 100%: Cop Outfit in je wardrobe <Politie pak. Bron Wikigta.nl Op wikigta.nl kun je nog veel meer informatie over date's en andere dingen vinden! Succes Global. Bewerkt: 1 januari 2007 door Global Reageren
JANNUH Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 snel gereageerd! ahzo een hele klus voor zon pakje:P egt bedankt voor de uitleg! maar als je een saved game hebt waar dat al gedaan aan zouk die graag willen anders hartstikke bedankt gr Reageren
gammie_ Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 snel gereageerd! ahzo een hele klus voor zon pakje:P egt bedankt voor de uitleg! maar als je een saved game hebt waar dat al gedaan aan zouk die graag willen anders hartstikke bedankt gr Helaas heb ik geen save game. Moet de date zelf ook nog aangaan Je kunt altijd een ''save game aanvraag'' plaatsen, in het Save Game Aanvraag Forum Klik hier Hoe je je save game moet uploaden ect. Vind je hier meer informatie Uploaden Ik raad je aan om eerst even de regels te lezen over het aanvragen van een save game: Regels + Uitleg Missie hulp vragen Succes Global. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.