gammie_ Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Ik heb 3 sigs gemaakt vandaar ''showroom'' Rate's en tips zijn zeer welkom! Sig 1: Pete Philly & Perquisite Sig 2: Halo Sig 3: The World (bestaad uit drie versie's) V1: V2: (niet gevonden in mijn bestand vandaar mijn oude naam nog) V3: Groet Global (dit bericht is aangepast op de sigs) Bewerkt: 31 december 2006 door Global Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 mooi knap gemaakt man Reageren
RS-modder Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Wel mooi maar er staat bij je 2de sig hallo maar met moet halo zijn . Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Wel mooi maar er staat bij je 2de sig hallo maar met moet halo zijn . volgens mij expres gedaan of niet... Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Signature 1: Eerste indruk: Die is goed (8,0) Achtergrond: Goed gecombineerd (8,5) Kleuren: Zeker goed (8,0) Render: Lachhoofd, wat heb je daarmee gammie? (8,0) Effecten: Past niet echt bij de render, maar ik vind het goed gelukt (8,5) Tekst: Niet zo heel erg mooi, deze kon beter (7,0) Originaliteit: En dat is hij zeker (8,0) Algehele indruk: (8,0) Kritiek: De lettertype vind ik niet zo mooi, daar kan je beter wat meer tijd aan besteden. Signature 2: Eerste indruk: (9,5) Achtergrond: Ik vind hem goed gelukt, zeer goed gelukt (9,0) Kleuren: De kleuren passen goed bij de render (9,5) Render: Hij lacht niet , maar ik vind hem goed op de signature staan (9,0) Effecten: Passen goed bij de render (9,0) Tekst: ''Halo'' kun je beter naast elkaar doen, ''gammie'' is netjes (8,5) Originaliteit: En dat is hij zeker (9,5) Algehele indruk: (9,1) Kritiek: Je beste signature, hij is zeker goed gelukt, alleen je lettertype van ''Halo'' en de wijze is niet ''perfect''. Signature 3: Inleiding: Als ik een signature moet becijferen, en degene heeft daar een paar versies van gemaakt, kies ik altijd de beste uit. De voordeel hiervan is dat je dan een betere cijfer aan je nek hangt . Beste Versie: V3 Eerste indruk: Goed (8,0) Achtergrond: ''Een foto uit de ruimte'' (8,5) Kleuren: Passen bij de render (8,5) Render: Die ken ik; de wereld! (8,0) Effecten: Niks aan toe te voegen (7,5) Tekst: Goed gelukt (8,0) Originaliteit: (8,5) Algehele indruk: (8,0) Kritiek: Ga zo door, maar eerst even kritiek geven, altijd leuk . Ik vind de signature goed, maar hij is niet ''perfect''. De achtergrond (effecten) passen wel bij de aarde, maar je kon ook een beetje ruimtesfeer van maken. Ook is de lettertype niet slecht, maar ze passen niet echt bij de aarde. Maar verder goed gedaan. Algehele Cijfer: (8,4) Als je zo doorgaat, heb je zoveel goeie cijfers aan je nek hangen dat je daar het gemiddelde niet van berekenen . Edit hierboven: Er staat gewoon Halo p de tweede signature. Edit algemeen: Wel een beetje laat, maar ik was de eerste met ''echt raten'', zoals het hoort. Edit hieronder: Het was een genoegen gammie, ik zie je vaak photoshoppen en het is jammer dat er zo weinig mensen ''raten''. Bewerkt: 31 december 2006 door Toni Caprioni Reageren
gammie_ Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Wel mooi maar er staat bij je 2de sig hallo maar met moet halo zijn . Ik heb hem verbeterd @gangstabadboys: Nee dat is niet expres gedaan, dat was een foutje Kunnen jullie mischien een cijfer geven? De minpunten en pluspunten opnoemen? (dat is namelijk de regel van het rate van een sig) gammie Edit: Toni Caprioni bedankt voor je rate's en tips! Bewerkt: 31 december 2006 door gammie Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 ok ik dacht het hoort zo ofso maar dus niet Reageren
gammie_ Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Aangezien mijn naam gewijzicht is heb ik alle sigs aangepast. Zie mijn éérste bericht Groet Global Reageren
gammie_ Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 *Dubbelpost* Ik heb de tekst veranderd van deze sig. Rate's en Tips zijn nog altijd welkom Global Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.