deagle Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Hoi . Normaal zou ik met het geld van nieuwjaar GTA : VCS kopen. Daarvoor heb ik toch nog even enkele vragen : 1) Wat is de kostprijs ? 2) Kan ik ( zoals in GTA : SA , maat niet zoals in GTA : LCS , GTA : VC ) in openbare gebouwen ? 3) Is het de moeite ? Alvast bedankt! Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Dat zal ik zeker doen, GTA Vice City Stories is meer ward dan ''vuurwerk''. Antwoorden op je vragen: 1. De ene winkel verkoopt hem voor 45 euro, maar bij sommigen kost hij nog 55 euro 2. Volgens mij niet, maar je hebt wel Empire Building, dus meer bedrijven dan San Andreas, daar kun je wel in. (30 Empire Buildings) 3. Jazeker, de graphics zijn heel erg goed. Het is de oude vertrouwde Vice City. Er zijn veel dingen verbeterd, niet allemaal dezelfde auto's en voetgangers in één straat. Goeie toevoegingen zoals Empire Building. Ook kun je multiplayer spelen en je kunt natuurlijk met auto's, motoren en fietsen Vice City verkennen. Het is een GTA die je niet kan missen. Veel succes, ik hoop dat je hem gaat kopen. (Binnenkort ga ik hem ook kopen, met Liberty City Stories en de PSP, ik verzeker je dat het bij een echte GTA-fan niet gemist mag worden, daarom koop ik hem ook) Edit: Ik ben sneller dan Summerbase, dat komt niet vaak voor..... Edit 2: Daar heb je gelijk in Summerbase, twee keer goeie informatie is altijd bruikbaar.... Bewerkt: 1 januari 2007 door Toni Caprioni Reageren
SummerBase Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Nicsan leuk dat je van je eindejaars geld een prachtig spel gaat kopen. De kostprijs voor dit spel zit nu aan de top van de PSP namelijk €49.99,- en dit is voor een spel zoals GTA Vice City Stories een kleine investering, maar dan heb je ook absoluut wat. Ook kun je in diverse openbare gebouwen, maar ik zal eerlijk wezen dat je niet in de vuurtoren, VCPD en andere staatsgebouwen kan. Je kan echter wel in diverse supermarkten; waar je de nodige dingen kunt bezichtigen. Het spel is het vooral waard door de leuke sub, zij en hoofdmissies. Er zit veel variatie in en dat creëert een goede speelervaring. Ook zij de grafische elementen van het spel ver ontwikkelt en de mogelijkheden met vechten, zwemmen en vliegen (in vliegtuigen/helikopters) is tot in veel details uitgewerkt. Ook is het voor het verhaal goed te doen, want er zit een leuke sfeer in. Ik ga er nog niks over vertellen, want anders is het plezier er af, maar neem van mij aan dat je van het verhaal geen spijt gaat krijgen. Er zijn ook keerzijden van dit spel, vooral de bugs/fouten- in het spel zorgen ervoor dat sommige dingen niet werken zoals de garages waar je auto's in op kunt slaan. Muren waar je ineens doorheen kan lopen als je te snel heen en weer beweegt. Een vliegtuig op Escobar International Airport waar je zo ineens in kunt vliegen. Gelukkig zijn er ook goede punten nog aan dit onderdeel: 'De muziek is werkelijk prachtig, het overtreft velen nummers en is dan ook de grote redder van het spel; om het even plat te zeggen de pleister op de fouten/bugs. Kortom een aanrader die je niet wilt missen in je gamecollectie! Mocht er nog wat wezen dan kun je mij daarover altijd contacteren! Edit: Toni Caprioni, dat is toch alleen maar beter; nu heeft hij twee keer goede informatie! Bewerkt: 1 januari 2007 door SummerBase Reageren
Fox Lenny Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 2. Volgens mij niet, maar je hebt wel Empire Building, dus meer bedrijven dan San Andreas, daar kun je wel in. (30 Empire Buildings) je hebt wel 30 gebouwen, maar er zijn maar 6 verschillende soorten bedrijven en 3 verschillende bouwniveau's (klein/middel/groot), dus 18 verschillende gebouwen Reageren
gta-vct Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 ik heb hem pas geleden gehaald, en het is zeker de moeite waard!! Reageren
deagle Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Morgen is het zover ... dan ga ik hem halen . Toni & Summerbase ; bedankt voor de uitgebreide informatie ! Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 nouw nu benn ik er ok overeens ik wou dat het 3 uur was dan kan ik hem pas halen. ik kan niet wachten. Reageren
deagle Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 (bewerkt) Ik ga er tussen 10 - 11 uur om . Van zodra ik hem heb probeer ik wat screens te nemen ! Edit Hupsake , ik heb hem . Mooie game ! Bewerkt: 2 januari 2007 door Nicsan Reageren
mertin Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 2. Volgens mij niet, maar je hebt wel Empire Building, dus meer bedrijven dan San Andreas, daar kun je wel in. (30 Empire Buildings) je hebt wel 30 gebouwen, maar er zijn maar 6 verschillende soorten bedrijven en 3 verschillende bouwniveau's (klein/middel/groot), dus 18 verschillende gebouwen je kan ook nog in supermarkt,muziek winkel,ammunation Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.